Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Waarom gaan de anderen (de niet-Amerikanen) zo vaak voor een verre shot?

3 punten is modern basket maar de VS hebben een veel te groot shooting percentage om zelf continue met een laag percent te schieten?

Daarjuist 3/16 3pt% van Frankrijk...

Laatst bewerkt:
Waarom gaan de anderen (de niet-Amerikanen) zo vaak voor een verre shot?

3 punten is modern basket maar de VS hebben een veel te groot shooting percentage om zelf continue met een laag percent te schieten?

Daarjuist 3/16 3pt% van Frankrijk...
Omdat je anders door de defensie moet geraken zou ik denken? Een driepunter gaat er weliswaar vaker naast maar is moeilijker te verdedigen.

Vergeleken met NBA is dit wel veel aangenamer om te kijken qua tempo.
Geen commercial breaks etc is een verademing.
Deze week Windhorst gehoord die er niks van begreep dat ze geen commercials deden, want “zo is er geen winstmaximalisatie.”

Hij heeft nog niet door dat iemand voor hem een duurder abonnement op HBO heeft betaald zodat er geen reclame is.

Ik ben overgeschakeld naar HBO, want na enkele minuten Vandegoor kon ik het niet meer aan. Die heeft compleet geen kennis van de spelers en blijkbaar geen deftige voorbereiding voor de VS die hij sowieso ging becommentariëren in de finale…

Deze week Windhorst gehoord die er niks van begreep dat ze geen commercials deden, want “zo is er geen winstmaximalisatie.”

Hij heeft nog niet door dat iemand voor hem een duurder abonnement op HBO heeft betaald zodat er geen reclame is.

Ik ben overgeschakeld naar HBO, want na enkele minuten Vandegoor kon ik het niet meer aan. Die heeft compleet geen kennis van de spelers en blijkbaar geen deftige voorbereiding voor de VS die hij sowieso ging becommentariëren in de finale…
Vandegoor heeft wel wat blitse Engelse termen gestudeerd om er af en toe tussen te gooien :unsure:

Wat me vooral opvalt ivm het vrouwenbasket deze week is dat elke pass op de juiste hoogte is om aan te nemen en meteen voor het shot te gaan. Bij de vrouwen is die precies altijd te laag of te hoog. Dat leek mij ook een reden waarom de Cats altijd veel verdedigers rond zich hadden als ze wilden shotten. Die extra fractie van een seconde voor de verdediger om dichter te komen.

4ddd74bd456043f6dc10a0d6bfb14432.jpg

USA toch met vuur gespeeld, geweigerd het gaspedaal in te duwen na een sterk begin.

Maar good old Steph vond het genoeg geweest :love2:

Terug
Bovenaan