Basketbal: USA on top of stunt van Belgian Cats bij de vrouwen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
2 fouten maken op het einde, da's gewoon 4 punten cadeau geven.
Ze moeten de tijd stoppen he. Maar punt was dat ze gewoon konden verdedigen en hadden ze nog 6 seconden om zelf te scoren. Dus nu was het niet nodig. Zeker niet omdat Fra belachelijk efficiënt was vanop de vrijworplijn.

Waw, waarom heb ik het mezelf weer aangedaan om 2u naar deze shit te zitten kijken. En neen, dan heb ik het niet op het dramatisch niveau van de Cats bij momenten, maar wel op Vandegoor. Ik begrijp dat Xhaët niet alles kan becommentariëren, maar er zijn grenzen. 😵‍💫🤢

Vooral te vaak de bal verloren in de opbouw (pas op niet allemaal unforced e, druk van Fra was gigantisch). En te weinig defensieve rebounds.

Fra dus gewoon veel meer pogingen dan België. Ze waren minder efficiënt, maarja als je zoveel meer kan proberen scoren… en zeer efficiënte vrijworpen (stuk beter dan België).

Geef ze wel goede kans voor brons.

Ik snap niets van die fouten, na hockey een 2e sport die voor een leek als toeschouwer kapotgereglementeerd lijkt te zijn.

Ik zit met hetzelfde gevoel :-)
Soms werd er een fout gefloten en kan ik in de herhaling niets bedenken qua fout.
Ik ga eens de regels opzoeken.

Dacht ook even dat de verlengingen uit 2 helften bestond.
+ ik verschiet ook dat de match 4x10 min duurt en toch zijn er 2u verstreken.

Epic match maar gvd, wat ben ik toch echt super gefrustreerd ! Ge staat op een bepaald moment 16 punten voor, ge laat die Franse wijven volledig terug komen, dan worden te veel fouten gemaakt, vooral ook te veel balverliezen (meer dan 20...). Zo gaan we er nie komen ! We kunnen weer voor brons spelen (en het dan ook weer verliezen).

Kleine goedmaker voor mezelf: tis met Rosius in Paris By Night. Oooooooh RANI! :love2: :love2: :love2:

Toch ook nog steeds pissed op de coach.
Dat ene puntje bleek dus uiteindelijk superduur. 2 technische fouten als coach in 5 matchen mag gewoon niet.

Anderzijds: zalige wedstrijd, zalige mentaliteit. Als bepaalde Belgische atleten of ploegen wat meer van de Cats hadden, dan kwamen ze met half zo veel medailles naar huis

Laatst bewerkt:
Anderszijs: zalige wedstrijd, zalige mentaliteit. Als bepaalde Belgische atleten of ploegen wat meer van de Cats hadden, dan kwamen ze met half zo veel medailles naar huis

Correct, maar ligt helaas beetje in onze Belgische volksaard haha. Kijk maar eens naar de reacties in dit topic tijdens de wedstrijd.

Glas is halfvol, wat een vechters zijn die Cats. Balen dat een finale niet gelukt is maar wat een parcours hebben ze afgelegd. Hats off en hopelijk op naar een meer dan verdiende bronze medaille.

Terug
Bovenaan