Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dodelijk efficiënt? Beetje serieus blijven, de Fransen waren allesbehalve efficiënt gisteren, de enige reden dat ze ons toch geklopt hebben is omdat we ze zelf veel te veel (2e) kansen gegeven hebben. Ik ben al content dat ze het ook allemaal, zelf lijken te beseffen wat een gemiste kans dit was.Ik snap niet hoe sommigen durven zeggen dat we “weer” “maar” voor brons gaan en mogelijks “weer” “maar” vierde worden. In plaats van dwaze choke commentaren te geven vanuit uwe luie zetel, zorg zelf dan eens voor een medaille? Minstens zilver want brons hebben we al genoeg blijkbaar.
De Cats hebben hier al een fantastisch tornooi gespeeld. Hoe zij hun herpakt hebben na die eerste wedstrijd is fenomenaal. We spelen hier ook niet tegen Janneke en Mieke he. De Fransen zijn dodelijk efficiënt, hebben ons nog meer fouten doen maken en hebben die afgestraft.
Volledig akkoord, maar het kleine geluk dat we hadden was dat de bal van de Fransen toch ook niet altijd in de ring zat. Anders had de voorsprong groter geweest en waren er geen verlengingen gekomen. Maar absoluut petje af voor de vechtlust van onze Cats.Ik snap niet hoe sommigen durven zeggen dat we “weer” “maar” voor brons gaan en mogelijks “weer” “maar” vierde worden. In plaats van dwaze choke commentaren te geven vanuit uwe luie zetel, zorg zelf dan eens voor een medaille? Minstens zilver want brons hebben we al genoeg blijkbaar.
De Cats hebben hier al een fantastisch tornooi gespeeld. Hoe zij hun herpakt hebben na die eerste wedstrijd is fenomenaal. We spelen hier ook niet tegen Janneke en Mieke he. De Fransen zijn dodelijk efficiënt, hebben ons nog meer fouten doen maken en hebben die afgestraft.
We hebben twee matchen gewonnen hè.Dodelijk efficiënt? Beetje serieus blijven, de Fransen waren allesbehalve efficiënt gisteren, de enige reden dat ze ons toch geklopt hebben is omdat we ze zelf veel te veel (2e) kansen gegeven hebben. Ik ben al content dat ze het ook allemaal, zelf lijken te beseffen wat een gemiste kans dit was.
Enkel met Meziane zijn commentaar heb ik wat problemen, want hij begint ook over dat rebounden, da's een probleem dat hij al had moeten zien komen en hij is ook de man die er een oplossing voor gaat moeten vinden, Vanloo en Ramette gaan niet plots 20cm groeien tegen zondag.
En voor een fantastisch toernooi gaan ze toch brons moeten pakken. Als ge vierde wordt met 1 gewonnen match over het hele toernooi, sta me toe dat dan een ontgoocheling te vinden.
Mi scusi, gecorrigeerd.We hebben twee matchen gewonnen hè.
Dan gaan we niet voor driepunter natuurlijkToch ook nog steeds pissed op de coach.
Dat ene puntje bleek dus uiteindelijk superduur. 2 technische fouten als coach in 5 matchen mag gewoon niet.
Als je iedere keer ad fundum moet doen als Vandegoor 'ever' zegt dan ben je nu al ladderzatGodverdomme.
Ik keek best uit naar deze pot met het commentaar van Xhaët en dan blijkt dat Vandegoor toch commentaar geeft. Weg goesting.![]()