Misschien zit er hier iemand met wat raad?
Ik kreeg zopas een ‘annulatiefactuur’ van Engie, wat dat ook mag betekenen.
Ik werd klant bij Engie in oktober 2021.
In mei was er een meteropname, ik kreeg €393,85 terug. In juni werd dit bedrag aan me gestort.
Nu krijg ik (niet via mail, maar zichtbaar in het klantenportaal) een ‘annulatiefactuur’ van hen. Ik ben nog steeds klant bij hen dus heb niets geannuleerd (mijn vast contract loopt nog tot november dit jaar, waarom zou ik…). Het bedrag van die ‘annulatiefactuur’ is… €393,85. Het lijkt dus alsof ze die terugbetaling van juni terug willen…?
Ik probeer hen via telefoon te bereiken (uurtje wacht, niks, of de lijn wordt meteen verbroken wegens drukte). Ik probeer via het contactformulier en de online chat, maar geen antwoord…
Iemand?
Ik kreeg zopas een ‘annulatiefactuur’ van Engie, wat dat ook mag betekenen.
Ik werd klant bij Engie in oktober 2021.
In mei was er een meteropname, ik kreeg €393,85 terug. In juni werd dit bedrag aan me gestort.
Nu krijg ik (niet via mail, maar zichtbaar in het klantenportaal) een ‘annulatiefactuur’ van hen. Ik ben nog steeds klant bij hen dus heb niets geannuleerd (mijn vast contract loopt nog tot november dit jaar, waarom zou ik…). Het bedrag van die ‘annulatiefactuur’ is… €393,85. Het lijkt dus alsof ze die terugbetaling van juni terug willen…?
Ik probeer hen via telefoon te bereiken (uurtje wacht, niks, of de lijn wordt meteen verbroken wegens drukte). Ik probeer via het contactformulier en de online chat, maar geen antwoord…
Iemand?