VTM Alloo bij de Wegpolitie

Seizoen 6 springt van aflevering 6 naar 11 :(
Je hebt gelijk. Ik heb ze vrij snel gekeken nadat ze online stonden. Dus ze hebben er wel opgestaan, bizar.
Hebben ze onlangs eens gedaan bij Politie 24/7. Was een hele aflevering hoe ze de beveiliging deden tijdens een bekermatch van Antwerp tegen Beerschot.
En dan vraag je je af hoeveel geld er daarvoor gebruikt wordt ...
 
Die mens van de eerste camion was idd precies de zondebok, ook al kon die er evenveel aan doen als de rest.
Hij heeft zijn eigen opgegeven als de leider toen ze hem dat vroegen.. als ge dat doet, weet ge dat alles op uw schouders terecht komt he..
 
Ik heb net de aflevering van deze week bekeken.
Werd toch ambetant bij het zien van die aanrijding tussen die Poolse vrachtwagen en auto.
Die vrouw ging wel heel makkelijk mee in het verhaal van dat hij gewoon achterop was gereden.
Terwijl je aan de schade toch wel kon zien dat de auto van rijvak aan het veranderen was. Links van de trekhaak van de auto en rechts bij de vrachtwagen.

Gelukkig was Gino nog helder van geest.
 
Amai, ik kreeg het er ook wel fkes van. Op de papieren leek het wel correct ingevuld. Ik heb het wel maar half bekeken maar er leek mij ook weinig schade te zijn? Denk dat diene mens zijn krasjes wou laten oplossen op kosten van die camionneur :')
 
Voor degenen die Yann al missen :unsure: en ook een kijkje achter de schermen van het programma, hij was te gast op de podcast van Autofans

 
Vanaf dit najaar:
Daarnaast is er ook ‘Alloo bij de Verkeerspolitie’. Na jarenlang meerijden met de federale wegpolitie is Alloo nu te zien op nationale en gewestelijke verbindingswegen waar hij een nieuw arsenaal aan overtredingen te zien krijgt: te snel rijden in de bebouwde kom, foutparkeerders, opgedreven brommertjes,…

Alvast goed om te lezen dat het format eindelijk eens wat gewijzigd wordt want het volgen van de wegpolitie begon toch wel wat saai te worden met tig keer dezelfde soort overtredingen.
 
Vanaf dit najaar:


Alvast goed om te lezen dat het format eindelijk eens wat gewijzigd wordt want het volgen van de wegpolitie begon toch wel wat saai te worden met tig keer dezelfde soort overtredingen.
Idd zal veel toffer zijn dan de zoveelste Poolse camionchauffeur tegen te houden.
 
Deze reeks aan het bekijken via VTM Go. Op een bepaald moment is Alloo op weg met de FGP. Ze onderscheppen een verdacht Frans voertuig en de flikken zijn controle aan het doen.

Flik 1 is met verdachte 1 de koffer aan het controleren waar enkele tientallen kilo's hasj in blijken te liggen. Op dat moment zwenkt de camera naar verdachte 2 die de benen neemt, achternagezeten door flik 2. Iets verder staat Alloo in de berm te telefoneren en is duidelijk verrast, wanneer hij zich omdraait. Hilarische scène eigenlijk.

Was toch andere kost dan snorremans uit Gent van de verkeerspolitie die zich 's nachts verdoken opstelt om een manspersoon mogelijks te betrappen voor door het oranje te rijden :laugh:

NstdJIE.jpeg
 
Flikken onderscheppen wagen op de autosnelweg tegen 190 km/u

Uitleg: We moeten dringend naar het ziekenhuis want vader heeft ademhalingsproblemen

- Enkele seconden later zie je een jongedame op de achterbank nog rook uitblazen :wtf:
- Flikken: We zullen een ambulance bellen
- Kerel: Nee laat maar, da kost geld
- Verder ook nog een kleine op de achterbank die niet in een kinderstoeltje zit

Sommige mensen :sarcastic:

ONYWMoP.jpeg
 
Terug
Bovenaan