VTM Alloo bij de Verkeerspolitie

Ja, diene op zijn velo in Sint-Niklaas is toch ook een mierenneuker vind ik.
Kon zich verbaal precies niet goed verdedigen.
Het is dit seizoen precies echt van oei er staat ne camera op, we gaan zeker beboeten en niet gewoon een waarschuwing geven.
Ik snap dat een gsm op de fiets niet mag maar er is wel een verschil waar, hoeveel verkeer of personen rond je zijn en of je iemand in gevaar kan brengen. Ale daar mogen ze van mij toch wat lakser op zijn en waarschuwingen geven.
 
Ja, diene op zijn velo in Sint-Niklaas is toch ook een mierenneuker vind ik.
Kon zich verbaal precies niet goed verdedigen.
Het is dit seizoen precies echt van oei er staat ne camera op, we gaan zeker beboeten en niet gewoon een waarschuwing geven.
Ik snap dat een gsm op de fiets niet mag maar er is wel een verschil waar, hoeveel verkeer of personen rond je zijn en of je iemand in gevaar kan brengen. Ale daar mogen ze van mij toch wat lakser op zijn en waarschuwingen geven.
Ja maar als hier een straat verder een kind aan het spelen is hé ... 😫 🤓
 
Ja, diene op zijn velo in Sint-Niklaas is toch ook een mierenneuker vind ik.
Kon zich verbaal precies niet goed verdedigen.
Het is dit seizoen precies echt van oei er staat ne camera op, we gaan zeker beboeten en niet gewoon een waarschuwing geven.
Ik snap dat een gsm op de fiets niet mag maar er is wel een verschil waar, hoeveel verkeer of personen rond je zijn en of je iemand in gevaar kan brengen. Ale daar mogen ze van mij toch wat lakser op zijn en waarschuwingen geven.
Van mij niet. De keren dat ik al door een snotneus die vergroeid is met dat ding bijna een frontale botsing mee gehad heb zijn niet meer te tellen. Van de laatste heb ik die smartphone uit zijn poten geslaan nadat ik in de graskant moest uitwijken.
 
GSM'en enzo moeten ze beboeten, altijd.

Maar fuck, ze kunnen er wel weg mee ze voor de rest. Man zie eens iets door de vingers zeg.
 
Wa zitten die eigenlijk te lullen over die getinte ramen man. Op de achterste ramen mag alles van tint voor zover ik weet …

Gewoon bijbetalen in de keuring tuningattest
 
Wa zitten die eigenlijk te lullen over die getinte ramen man. Op de achterste ramen mag alles van tint voor zover ik weet …

Gewoon bijbetalen in de keuring tuningattest
Als alles mag toch ook maar dwaas dat je er gewoon extra voor moet betalen!
 
'k had echt wel te doen met die man in Sint-Niklaas met die gsm op de fiets, dat was echt de meest nutteloze boete ooit, die man moet daar inderdaad heel lang voor werken en vormde voor niemand een gevaar.
En dan 1 of 2 weken geleden stond er een vrouw in ne Mercedes op het fietspad geparkeerd zonder boete :rofl:
 
'k had echt wel te doen met die man in Sint-Niklaas met die gsm op de fiets, dat was echt de meest nutteloze boete ooit, die man moet daar inderdaad heel lang voor werken en vormde voor niemand een gevaar.
En dan 1 of 2 weken geleden stond er een vrouw in ne Mercedes op het fietspad geparkeerd zonder boete :rofl:
Als je dat vindt dan nodig ik je uit om eens een fiets ritje te maken rond schooltijd waar er maar 1 fietspad is en je dus fietsers moet kruisen.

Iedere keer mag je wel 3 of 4 keer luid roepen omdat ze nooit door hebben dat je afkomt van de andere richting en ze anders gewoon frontaal op je zouden rijden.

Van mij zouden ze er allemaal aanhangen die met gelijk welk vervoermiddel op de gsm bezig zijn want het is een echte plaag.
 
Wa zitten die eigenlijk te lullen over die getinte ramen man. Op de achterste ramen mag alles van tint voor zover ik weet …

Gewoon bijbetalen in de keuring tuningattest
Tzal idd geweest zijn omdat het niet op zijn keuringsattest stond. Normaal moet je bij gelijk wat je van "tuning" doet direct naar de keuring om dat op je keuringsbewijs te laten zetten.

Hij heeft er wel geen boete voor gekregen.
 
Heb je het voorval in kwestie gezien? Ik heb de eerste seconden gemist maar het leek alsof hij aan het uitbollen was om te stoppen en ondertussen al zijn gsm uithaalde
 
Nog nooit gekregen en al mijn auto's zijn getint vanachter. Wel af-fabriek, maar dat kunnen zij niet zien toch?
Af fabriek moet het idd niet. Ghoja je ziet het wel hoor. Vooral bij zulke donkere folie als hij had. Af fabriek is dat nooit zo donker. En aan de randen kun je het ook zien als je een kenner bent.
 
Af fabriek moet het idd niet. Ghoja je ziet het wel hoor. Vooral bij zulke donkere folie als hij had. Af fabriek is dat nooit zo donker. En aan de randen kun je het ook zien als je een kenner bent.
Als je dat door een goeie laat doen met de donkerblauwe folie, zie je dat meestal niet. Van hem was het nu natuurlijk wel lelijke brol die er op plakte. :p Staat bij mij wel op de optielijst, maar die bekijken ze nooit natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan