VTM Alloo bij de Verkeerspolitie

Idd, dat zwaantje dat daar in die vrachtwagen moest kruipen zag er mij toch ook niet de snuggerste uit.
Of gewoon teveel denken op die camera en niet willen afgaan.
Maar zo treuzelen en twijfelen en niets vinden in die vrachtwagen/tacho, ale kan geloven dat het vreemd,is en alles niet op een normale plaats zit, maar blijf kalm en denk ff na he.
 
Ik blijf wel kijken, maar vond de wegpolitie precies wel interessanter om te volgen.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Raar figuur toch wel, diegene die dat blauw licht omver reed en dat raar telefoontje kreeg in zijne auto.
Geen controle over zijn voertuig precies, leek wel of die zat achter zijn stuur zat :S
 
Kunnen we hiermee concluderen dat na twee afleveringen Gent, Antwerpen de betere, aangenamere verkeersagenten heeft en voorlopig nog het beste moment (de achtervolging op de Ring en in 't Stad?) :coolbrows:?
 
Gaat hier nu wel over lokale politie en niet over (federale) wegpolitie. Hoewel Gino en die vrouw (ben haar naam nu even kwijt) bij de wegpolitie mij wel meer irriteerden als de anderen en ze waren aan hun accent te horen duidelijk niet van de Antwerpse kanten :).

Beste momenten waren imo trouwens de achtervolging met de drugkoeriers in tweede seizoen en die in eerste seizoen.


Nu ja. In de laatste aflevering heb ik me wel serieus geïrriteerd over die daar positief blies op 't einde. Wordt uiteindelijk allemaal nog zo luchtig en lacherig over gedaan en 'bwo, ik voelde mij nog goed om te rijden' maar daar begint het allemaal wel.
 
Manman, wat een figuren bij die alcohol/drugs controle in sint niklaas.
Die zwarte dat eerst volledig uitblaast alvorens te beginnen blazen, de kurt met zijn anonieme stalk telefoon,…
Wtf was dat, toeval dat zo'n type dat weer overkomt zeker, "gestalkt" yeah right :sarcastic: . Kon me me niet inhouden van het lachen toen hij ook nog eens zei dat hij kinderopvoeder gestudeerd had, rara waarom hij dat nooit als beroep heeft gedaan :rofl:(gelukkig)
 
Wtf was dat, toeval dat zo'n type dat weer overkomt zeker, "gestalkt" yeah right :sarcastic: . Kon me me niet inhouden van het lachen toen hij ook nog eens zei dat hij kinderopvoeder gestudeerd had, rara waarom hij dat nooit als beroep heeft gedaan :rofl:(gelukkig)
In mijn buurt woont er ook zo een geval. Een heel gewone mens, ziet er veel normaler uit als dat geval hier, en woont hier ook zelfstandig. Maar als ie z'n pillen niet pakte dan werd ie nét zo als diene mens. and much worse. in't voorjaar had 'm eens een tijdje zijn pillen niet gepakt, heeft dingen gedaan waar 3 combi's op afgekomen zijn.
Heeft een paar maanden in psychiatrie gezeten opdat ie terug zijn pillen zou pakken, en sinds kort woont ie terug 'thuis' en doet alsof er niets is gebeurd.
 
Bandana's en sjaals zijn sinds begin dit jaar niet meer toegelaten als mondmasker, toch zie je veel van die agenten in dat programma rondlopen die zo een bandana dragen.
 
55 euro omdat je geen rolletje papier hebt (en ze je op niets anders konden pakken).
Leek toch ook zo'n beetje van we zullen u toch iets aanrekenen.
 
55 euro omdat je geen rolletje papier hebt (en ze je op niets anders konden pakken).
Leek toch ook zo'n beetje van we zullen u toch iets aanrekenen.
Altijd al geweest. Stel dat je net je reserverol er in stopt en je krijgt 10 min later controle, dan nog gaan ze bekeuren want je hebt geen reserve meer bij. De meesten bij ons pakten dan ook direct een volle doos mee.
Die regel is des te grotere onzin als je weet dat men zelden nog een print maakt, maar digitaal uitleest.
 
Waaraan zie je dat dan?
Vervaldata van verzekerings- en keuringsbewijzen in de fragmenten, maar vooral uit persoonlijke observatie; Politie Gent draagt sinds begin dit jaar chirurgische mondmaskers i.p.v. hun fleeky. Het is geen gewone bandana of buff; er zit een filter in en je kan er vraagtekens bij plaatsen of het echt verboden is. Ik vermoed dat de voorbeeldfunctie hier doorweegt.
 
Altijd al geweest. Stel dat je net je reserverol er in stopt en je krijgt 10 min later controle, dan nog gaan ze bekeuren want je hebt geen reserve meer bij. De meesten bij ons pakten dan ook direct een volle doos mee.
Die regel is des te grotere onzin als je weet dat men zelden nog een print maakt, maar digitaal uitleest.
Klopt niet!
Je moet voldoende papier mee hebben om de laatste 28 dagen te kunnen uitprinten.
Het klopt natuurlijk wel dat je dit niet met 1 rolletje kan doen als je alle dagen gereden hebt.
Maar als je weet dat u truck 2 weken stilgestaan heeft door verlof en net erna krijg je controle zou ik de uitdaging toch aangaan.
 
Ik vond het schrijnend om te zien. Zo a-sociaal, zelfs agressief en enige sanctie is dat dat wrak wordt weggesleept. Die zetten zich boven de wet.
Inderdaad. En dan dat groepje dat staat te kijken, met allemaal buitenlandse nrplaten op hun auto's. Ik had die evengoed gecontroleerd. Iedereen die die plek kent weet dat er daar iets niet klopt, maar blijkbaar gebeurt er niet veel buiten sporadisch eens een auto takelen met Franse nrplaat omdat ze daar gegevens mee delen. Die Roemeense auto's die er stonden zijn sowieso ook niet in orde, maar daar kan men niet meteen op controleren, dus laat men maar doen.
 
Ik vond het schrijnend om te zien. Zo a-sociaal, zelfs agressief en enige sanctie is dat dat wrak wordt weggesleept. Die zetten zich boven de wet.

Het wegslepen is gewoon ingecalculeerd 😊 ... men ligt er niet wakker van.
Blijft hij staan, dan is het goed.
Wordt hij weggesleept, dan is het ook goed.
 
Aflevering van vorige week aan het kijke.

Ik vind die flikken in Gent toch alles behalve vriendelijk ze.

Die schrijnwerker met zijn remorque mocht toch een waarschuwing krijgen van mij.

Lag amper gerief in.


En dan due andere die geen papier had in de tacho van zijn vervanger.
Man man
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan