Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Neen in een interview zei hij onlangs dat hij alleen van haar goeieBlanka Vlasic die aan de Ruben zijn lat blijft haperen. Wie had dat ooit gedacht...

. Ik mij al afvragen met wie hij het op een akkoordje gegooid had om tot 2x toe het gat toe te rijden. Wint hij gewoon zelf de sprint. Gaat wel beetje op wandel met Plap maar in dat frontaal beeld laat hij nog wel genoeg ruimte aan de buitenkant. Niet slecht voor iemand zonder eindschot. Zal ook deugd doen!Wanty afgelopen week 2 jonge gasten aangetrokken, Dries De Pooter (19j) en Madis Mihkels (18j). In augustus komen ze over. Die laatste won een sprintetappe in ronde van Estland eergisteren.
Mollema blijft nog minstens 4 jaar bij Trek Segafredo.
Mollema blijft nog minstens 4 jaar bij Trek Segafredo.
B-staal van Toon blijkbaar ook positief... "Not clarified" was bewust nog een beetje wazig houden?
Je weet de details niet. Grote kans dat een stuk op prestaties gericht is, of misschien gaat hij ook wel per jaar minder verdienen.Snap ik niks van. Dat hij langer mag blijven ok maar een 35-jarige is toch 1 max 2 jaar geen 4. Vooral omdat je hem nu 4 jaar moeten betalen aan zijn huidige waarde en die ligt toch redelijk hoog.
Kan toch ook niet geloven dat dat nog 4 jaar aan zijn huidige salaris zal zijn.Je weet de details niet. Grote kans dat een stuk op prestaties gericht is, of misschien gaat hij ook wel per jaar minder verdienen.
Ken je zijn huidig salaris?Kan toch ook niet geloven dat dat nog 4 jaar aan zijn huidige salaris zal zijn.
NeeKen je zijn huidig salaris?![]()

Roadbook TDF:
WeTransfer | Send Large Files Fast
The simple, quick and secure way to send your files around the world without an account. Share your files, photos, and videos today for free.t.co
Als ik goed tel, maken de sprinters in 5 of 6 ritten kans om te winnen. Als de wind in Denemarken goed staat, zijn het er zelfs maar 3 op het Franse vasteland + de Champs.
Voor't overige zijn er pakweg 10 aankomsten bergop (op een muur of op een col).
Kan een erg leuke Tour worden.