Algemeen Wielernieuws

Allemaal net iets te toevallig.
Pas op het kan altijd dat zij of haar omkadering vrij bewust hebben valsgespeeld.
Maar ik acht de piste van brute pech een pak groter. Ik hoop dat ze kunnen achterhalen waar het vandaan komt en dat deze nachtmerrie voor haar snel stopt. En vooral dat andere renners of rensters niet hetzelfde meemaken.

Van Gils rijdt in Dauphine met prototype rond

2023-dauphine-ridley-prototype-2.jpeg

T7gghMsZVTiEdntbRUF0LvBxES3a4nHZUQp4Vb6NVHhMgaBW0ico-NkYqgkZnw2QbwOreAUaUvihLO1d0Ke7hmhYzuI2r5hpXUYXRQ=w1200-h1200-p-e365

Nys wint nu ook de GP Gippingen met spreken gemakt. En deelnemersveld mag er zijn. Die jongen is zo explosief en klimt zo ontzettend goed voor iemand die zo snel is.

Ik begin er meer en meer Van der Poel vibes van te krijgen

Amai Hirshi en Bilbao kloppen straf. Zeer explosief zijn en goed kunnen klimmen dan mag je wel dromen van veel mooie zeges natuurlijk. Belgie heeft er mogelijk weer een goudhaantje bij.

Voor een 1.1 koers toch een vrij zot deelnemersveld.
En om die dan te kloppen als neoprof, op zo een parcours, ja dat is wel vrij zot!
Vooral voor de kansen die hij kreeg en de link met zijn vader en trek zie ik niet in waarom hij zou weggaan bij trek.

Zijn toekomst in het veld dat lijkt me wel een ander paar mouwen. Als hij kan uitgroeien tot een WVA, Pidcock of MVDP dan zal dat nog te verdedigen zijn. Maar als wegrenner het middenpak gaan vullen met de Lander Loockxen van deze wereld, dan kan je uw tijd wel anders gebruiken.

Laatst bewerkt:
Voor een 1.1 koers toch een vrij zot deelnemersveld.
En om die dan te kloppen als neoprof, op zo een parcours, ja dat is wel vrij zot!
Vooral voor de kansen die hij kreeg en de link met zijn vader en trek zie ik niet in waarom hij zou weggaan bij trek.

Zijn toekomst in het veld dat lijkt me wel een ander paar mouwen. Als hij kan uitgroeien tot een WVA, Pidcock of MVDP dan zal nog te verdedigen zijn. Maar als wegrenner het middenpak gaan vullen met de Lander Loockxen van deze wereld, dan kan je uw tijd wel anders gebruiken.
Het mentale blijft ook belangrijk, als cross een goede motivator is voor hem in de winter kan dat werken.

Het mentale blijft ook belangrijk, als cross een goede motivator is voor hem in de winter kan dat werken.
Als je kijkt naar pakweg een WVA en MVDP dan zie je heel duidelijk dat je keuzes moet maken in uw programma.
Zeker als je een goed gevuld wegprogramma wilt, die hij wel zal willen en ook wel verdiend als je ziet hoe hij in feite presteert.

Ik zie hem voorlopig wel nog de combo maken. Maar de vraag is alleen hoelang nog.

Als je kijkt naar pakweg een WVA en MVDP dan zie je heel duidelijk dat je keuzes moet maken in uw programma.
Zeker als je een goed gevuld wegprogramma wilt, die hij wel zal willen en ook wel verdiend als je ziet hoe hij in feite presteert.

Ik zie hem voorlopig wel nog de combo maken. Maar de vraag is alleen hoelang nog.
Zelfs geen volledige combo, hij is bewust later begonnen aan het wegseizoen om nog een keer een volwaardige winter te kunnen rijden. Ik denk dat ze in het kamp Nys wel beseffen dat zijn beste kwaliteiten op de weg liggen en dat de cross een mooie winterbezigheid is.

MVDP even demarreren op 70km van de meet, niemand kan mee.
3 seconden twijfelen en dan toch maar gewoon doorrijden. Lastige keuze wat nu het slimste is :P

Knalt daar losjes een minuut dicht op 5km tijd, quasi in de koffer van de volgwagen. Maar 't is Mathieu, dus jubel en juich iedereen, kijk hoe sterk hij is!

Ik weet dat Van der Poel een mooie winnaar is, maar deze gaat toch lelijk zijn hoor als hij wint. Een minuut goedmaken op 10 minuten tijd, en we hebben allemaal gezien hoe. Borderline cheaten dit.

QS mag die wel absoluut niet laten terugkomen natuurlijk.

Knalt daar losjes een minuut dicht op 5km tijd, quasi in de koffer van de volgwagen. Maar 't is Mathieu, dus jubel en juich iedereen, kijk hoe sterk hij is!

Was pas op het einde dat hij in het zog van die volgwagen zat. Het grotendeels van dat gat heeft hij zelf moeten dicht rijden. Allé was toch allezins niet op TV te zien dat hij daarvoor ook al in het zog van de auto zat.

En die 1'30 kwam van Ruben natuurlijk dus maar de vraag of het volledig juist was. En vooraan kijken ze toch vaak naar elkaar is pas nu dat er eentje van QS echt alles aan het geven is.

Terug
Bovenaan