SomeDude
Banned
Maar om naar daar te rijden, een biefstuk te gaan halen en in labo binnen te steken was niet te doenHet zit in den biefstuk! Cero cero cero cero cero cinco.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar om naar daar te rijden, een biefstuk te gaan halen en in labo binnen te steken was niet te doenHet zit in den biefstuk! Cero cero cero cero cero cinco.

Van Gils rijdt in Dauphine met prototype rond
![]()
![]()
Het mentale blijft ook belangrijk, als cross een goede motivator is voor hem in de winter kan dat werken.Voor een 1.1 koers toch een vrij zot deelnemersveld.
En om die dan te kloppen als neoprof, op zo een parcours, ja dat is wel vrij zot!
Vooral voor de kansen die hij kreeg en de link met zijn vader en trek zie ik niet in waarom hij zou weggaan bij trek.
Zijn toekomst in het veld dat lijkt me wel een ander paar mouwen. Als hij kan uitgroeien tot een WVA, Pidcock of MVDP dan zal nog te verdedigen zijn. Maar als wegrenner het middenpak gaan vullen met de Lander Loockxen van deze wereld, dan kan je uw tijd wel anders gebruiken.
Als je kijkt naar pakweg een WVA en MVDP dan zie je heel duidelijk dat je keuzes moet maken in uw programma.Het mentale blijft ook belangrijk, als cross een goede motivator is voor hem in de winter kan dat werken.
Zelfs geen volledige combo, hij is bewust later begonnen aan het wegseizoen om nog een keer een volwaardige winter te kunnen rijden. Ik denk dat ze in het kamp Nys wel beseffen dat zijn beste kwaliteiten op de weg liggen en dat de cross een mooie winterbezigheid is.Als je kijkt naar pakweg een WVA en MVDP dan zie je heel duidelijk dat je keuzes moet maken in uw programma.
Zeker als je een goed gevuld wegprogramma wilt, die hij wel zal willen en ook wel verdiend als je ziet hoe hij in feite presteert.
Ik zie hem voorlopig wel nog de combo maken. Maar de vraag is alleen hoelang nog.
niemand kan mee.

Knalt daar losjes een minuut dicht op 5km tijd, quasi in de koffer van de volgwagen. Maar 't is Mathieu, dus jubel en juich iedereen, kijk hoe sterk hij is!