Algemeen Wielernieuws

Er staat wel een goeie kop op. Drinkt niet, is nu al getrouwd. Dus dat zijn toch de 2 gevaarlijkste. Een Boonen bv hield wel van een zwaar feestje en een vrouw liet hem ook niet gauw onberoerd. Dan lijkt me Evenepoel daarin een heel pak nuchtere. Die jongen heeft zo'n grote honger getuige hoe hij de voorbij maanden heeft geleefd dat was echt non-stop van hoogtestage naar San Sebastian weer op hoogtestage naar Vuelta en dan meteen naar het WK.

Als er iets is waar ik voor vrees dan is het dat hij volgend seizoen te vroeg in vorm is. Zal zich zo graag willen tonen, eerste koersen tegenwoordig beginnen al in januari terwijl zijn doel LBL pas eind april ligt die moet dus echt wel met een marge aan het seizoen beginnen om dan langzaam te groeien naar zijn beste vorm.
houdt* en laat*
 
Er staat wel een goeie kop op. Drinkt niet, is nu al getrouwd. Dus dat zijn toch de 2 gevaarlijkste. Een Boonen bv hield wel van een zwaar feestje en een vrouw liet hem ook niet gauw onberoerd. Dan lijkt me Evenepoel daarin een heel pak nuchtere. Die jongen heeft zo'n grote honger getuige hoe hij de voorbij maanden heeft geleefd dat was echt non-stop van hoogtestage naar San Sebastian weer op hoogtestage naar Vuelta en dan meteen naar het WK.

Als er iets is waar ik voor vrees dan is het dat hij volgend seizoen te vroeg in vorm is. Zal zich zo graag willen tonen, eerste koersen tegenwoordig beginnen al in januari terwijl zijn doel LBL pas eind april ligt die moet dus echt wel met een marge aan het seizoen beginnen om dan langzaam te groeien naar zijn beste vorm.

Welke wielrenner drinkt wel misschien?
Af en toe is een pintje of zwaar feesten na een grote overwinning dat wel, maar op regelmatige basis drinken dat niet hoor.
En Boonen deed dat ook niet trouwens, Boonen was echt wel professioneel en serieus bezig met zijn vak. Maar als het kon dan was zijn decompressie vaak groot.

Het gevaarlijkste is dat hij zo jong is en zijn carrière nog heel lang duurt. Ik geef u op een papiertje dat hij deze mate van toewijding echt niet elk seizoen zal hebben, alsook deze benen niet. In een leven gebeurt er ook zoveel.
Nu is hij getrouwd en heel gelukkig, maar zijn relatie zal ook onherroepelijk downs kennen. En ik wens het hem niet toe, maar een breuk mag je ook nooit uitsluiten. Allemaal toch zaken die het presteren van een topsporter beïnvloeden.

Hij gaat nog veel winnen, dat lijkt me vanzelfsprekend. Maar of het altijd zoals dit jaar zal zijn dat lijkt me echt niet realistisch.
 
wtf lul je nu weer allemaal ja tuurlijk zijn er weinig alcholociers in het peloton

Als je de discussie had gevolgd zou je geweten hebben dat we het net hadden over het naseizoen (de winter).

En echt Boonen was professioneel? Echt? Serieus? Ik was een grote Boonen fan hoor maar die gast is 3x betrapt geweest over een periode van meer dan 2 jaar op cocaïne die had echt wel een probleem om de focus te houden hoor.

Ja ja we weten het je moet Evenepoel niet dus natuurlijk ben je je al aan het voorbereiden op de dag dat Evenepoel even een mindere periode door maakt ik had van jouw niet anders verwacht.

Ik heb het je al eens gezegd je hoeft niet altijd iets te posten hoor.
 
Heb ik proberen op te zoeken in het groene boekje, niet gevonden.
Een eigen verzinsel?
Ik probeer oprecht mij in te beelden welke meerwaarde het heeft om te zeggen "hij drinkt niet" als we spreken over topsporters.
Ja ja we weten het je moet Evenepoel niet dus natuurlijk ben je je al aan het voorbereiden op de dag dat Evenepoel even een mindere periode door maakt ik had van jouw niet anders verwacht.
Zeker.
Elke wedstrijd zak ik af om voor de wedstrijd zijn banden plat te zetten. Ik leef op het falen van Evenepoel, daar put ik energie uit.

Of je kan ook gewoon even normaal doen en beseffen dat het doodnormaal is dat niet elk seizoen hetzelfde is. En dat een gast van 22 jaar nog heel veel mee te maken heeft in zijn leven, zaken die onherroepelijk zijn vorm en prestaties zullen beïnvloeden.
Ik wens het hem niet toe, laat ons daar wel duidelijk over zijn. Wat ik wel wens is dat jouw niveau van discussiëren eens een stapje hoger gaat. Het is winter, gebruik die tijd nuttig en zet die stap voor het seizoen van 2023.
 
Ik bedoelde natuurlijk alcoholieker dat wist jij goed genoeg zeker gezien de context.

Je snapt het verschil niet tussen een Boonen, Wiggins en Ulrich langs de ene kant en Evenepoel langs de andere kant qua alcohol inname? Je volgt de wielrennerij nog niet lang zeker. Die stonden wel bekend als goeie drinkers en dat bv Ulrich 2 flessen wijn benutte voor het slapen gaan lijkt me niet echt bevorderlijk voor zijn carriere te zijn geweest.

NIEMAND zegt hier dat dit seizoen de norm wordt voor Evenepoel maar jij bent wel weer degene die speciaal moet langskomen om toch maar te waarschuwen voor iets dat niemand zei. En dat doe jij altijd. Evenepoel doet iets goeds ipv dat je dan gewoon je mond houd nee moet je er toch weer bij komen met een ja maar. ZWIJG gewoon! Je ziet me toch ook niet telkens met een ja maar langs komen als VDP (om jouw lieveling maar te noemen) of zo iets heeft gepresteerd. VDP interreseert me niet dus zwijg ik gewoon. Moest iedereen dat doen zorgt dat gewoon voor een zeer toxische sfeer hier. Dus stop daar gewoon mee. Het is winter, gebruik die tijd nuttig en zet die stap voor het seizoen van 2023.
 
En dat doe jij altijd. Evenepoel doet iets goeds ipv dat je dan gewoon je mond houd nee moet je er toch weer bij komen met een ja maar. ZWIJG gewoon! Je ziet me toch ook niet telkens met een ja maar langs komen als VDP (om jouw lieveling maar te noemen) of zo iets heeft gepresteerd. VDP interreseert me niet dus zwijg ik gewoon. Moest iedereen dat doen zorgt dat gewoon voor een zeer toxische sfeer hier. Dus stop daar gewoon mee. Het is winter, gebruik die tijd nuttig en zet die stap voor het seizoen van 2023.

Ik snap ook niet waar je het vandaan haalt dat ik niet voor Evenpoel zou zijn? Nee ik ben geen fan van zijn arrogantie die hij in het verleden had.
Maar dat staat toch los van de prestaties die hij neerzet? Zoals ik al eerder zei ben ik vooral fan van goeie koers, en laat dat nu iets zijn wat Evenepoel mij de laatste twee maanden gegeven heeft. Ik heb de loftrompet op elk kanaal afgestoken over hem, en terecht ook.
Maar ik probeer ook gewoon realistisch te zijn en niet blind te zijn voor de realiteit. Net zoals ik dat ook niet doe bij VDP, Pogacar of WVA.

De enige renner die ik echt met volle overgave haat is Sep Vanmarcke. Duidelijk. Maar voor de rest? Nee zeker niet.
 
Dat dit een superjaar was is een feit. Benieuwd naar volgend jaar. Als het minder zal zijn, benieuwd naar de commentaren.
Maar hij kan dit geen 10j lang doen. Sagan zijn top periode 4 a 5 jaar zeker met 3x WK.
Ook nog geen nieuws van zijn programma zeker?
 
Ik snap ook niet waar je het vandaan haalt dat ik niet voor Evenpoel zou zijn? Nee ik ben geen fan van zijn arrogantie die hij in het verleden had.
Maar dat staat toch los van de prestaties die hij neerzet? Zoals ik al eerder zei ben ik vooral fan van goeie koers, en laat dat nu iets zijn wat Evenepoel mij de laatste twee maanden gegeven heeft. Ik heb de loftrompet op elk kanaal afgestoken over hem, en terecht ook.
Maar ik probeer ook gewoon realistisch te zijn en niet blind te zijn voor de realiteit. Net zoals ik dat ook niet doe bij VDP, Pogacar of WVA.

De enige renner die ik echt met volle overgave haat is Sep Vanmarcke. Duidelijk. Maar voor de rest? Nee zeker niet.

Nu ga je nog doen alsof je fan bent ook zeker. Compleet de schaamte voorbij jij!

Dat dit een superjaar was is een feit. Benieuwd naar volgend jaar. Als het minder zal zijn, benieuwd naar de commentaren.
Maar hij kan dit geen 10j lang doen. Sagan zijn top periode 4 a 5 jaar zeker met 3x WK.
Ook nog geen nieuws van zijn programma zeker?

Sagan is in zijn begin jaren ook wel uitgeperst geweest door Liquigas in den tijd. Die hadden niet veel beter dus reed Sagan zowat alles. Dat is meestal niet goed voor een lange carriere. Sagan was ook eerder iemand die het deed voor het geld dan uit echte liefde voor het vak of uit een soort drive van ik wil me hier aan de wereld bewijzen dat ik de beste ben. Sagan was paar jaar terug na Froome veruit de grootste verdiener en die was al meer dan tevreden met wat hij won. Sagan is niet echt het juiste voorbeeld vind ik.

Programma wordt normaal besproken in november bij het eerste trainingskamp. Dus nog een dikke maand geduld.
 
Ik zie Sagan - bij een redelijk belabberd seizoen - volgend jaar de fiets aan de haak hangen.
Bij een sprankeltje opleving, ten laatste in 2024.
Hij kan zichzelf nog wat optrekken aan zijn zevende plek afgelopen WK.
 
Ik zie Sagan - bij een redelijk belabberd seizoen - volgend jaar de fiets aan de haak hangen.
Bij een sprankeltje opleving, ten laatste in 2024.
Hij kan zichzelf nog wat optrekken aan zijn zevende plek afgelopen WK.
Of aan zijn winst in Zwitserland en kampioenschap van Slovakije. :p
Hij is er ook enkele keren heel dicht bij geweest in de tour. De Sagan van weleer die is hij niet meer, maar is toch nog altijd wel een renner die elk jaar zijn koersje wint en punten pakt en zich in de kijker rijdt.
Zolang hij plezier beleeft op de fiets dan zie ik hem gewoon nog doorgaan.
 
Of aan zijn winst in Zwitserland en kampioenschap van Slovakije. :p
Hij is er ook enkele keren heel dicht bij geweest in de tour. De Sagan van weleer die is hij niet meer, maar is toch nog altijd wel een renner die elk jaar zijn koersje wint en punten pakt en zich in de kijker rijdt.
Zolang hij plezier beleeft op de fiets dan zie ik hem gewoon nog doorgaan.
Zoveel heb ik hem niet gezien dit jaar.
Gaat iemand hem nog een contract geven na 2023, met al de supergoede jongeren in de wachtkamer?
Een pro-conti-team mss nog wel, maar dan verdwijnt hij stilletjes naar zijn pensioen in de achterhoede en voor een coureur als hem is dat zonde.
 
Zoveel heb ik hem niet gezien dit jaar.
Gaat iemand hem nog een contract geven na 2023, met al de supergoede jongeren in de wachtkamer?
Een pro-conti-team mss nog wel, maar dan verdwijnt hij stilletjes naar zijn pensioen in de achterhoede en voor een coureur als hem is dat zonde.
Zwitserland en de tour was hij zeker niet slecht en reed hij toch zeker niet onzichtbaar.
Zijn voorjaar was gewoon niet goed, en als uw sprint dan niet meer is wat het was dan is het seizoen al snel.

We zullen wel zien wat hij doet. Maar ik denk dat er toch wel andere kopmannen rondrijden.
En ook is zijn waarde voor een sponsor niet te onderschatten.
 
goud-voor-kopecky

Kunnen ze echt geen lelijker foto trekken van haar? Op deze foto lijkt ze op het monster van Frankenstein. Letterlijk te nemen.
Ik vind Kopecky zeker geen lelijke vrouw, maar deze foto trekt echt op niks.

Natuurlijk als ze wedstrijden rijdt, is haar 'haar' sowieso lelijk bijeengepropt, en ziet ze er misschien wat bleekjes uit.
Niet ideaal om een foto te trekken, maar deze is toch echt wel slecht ..

Nu goed, ik ben maar een mens met één mening.
 
Terug
Bovenaan