Algemeen Wielernieuws

de vraag is ook of Axel Merckx zoiets ziet zitten. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zijn dochter zwaar ziek was en dat hij daardoor meer tijd in Canada wou doorbrengen
 
de vraag is ook of Axel Merckx zoiets ziet zitten. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat zijn dochter zwaar ziek was en dat hij daardoor meer tijd in Canada wou doorbrengen

om die reden heeft hij vorige zomer een aanbod van Intermarché afgewimpeld, maar blijkbaar is die situatie "veranderd". Ik weet er het fijne niet van. Merckx is een logische (en goede) optie, maar of het er echt van komt, betwijfel ik ook.
 
Zijn dochter had/heeft een knietumor inderdaad. Ik betwijfel het ergens ook dat hij bij Lotto aan de slag gaat. Is toch een veeleisende job waarbij hij constant in Europa zal zitten, lijkt me?

Naar het schijnt is Marc Sergeant vrij :unsure:
Of is er opnieuw een rol voor Dirk De Wolf weggelegd? :unsure:
 
Bucky Laplasse!
Bucky's team!
D0E0K69X0AA2H2N
 
"Mijn missie volbracht". Lelangue is toch een beetje de Georges Leekens van het Belgische wielrennen.

Merckx schijnt heel capabel te zijn in zijn job bij die beloftenploeg. Gilbert is een nationale held, die mag het gerust een paar jaar proberen van mij. Met die twee in het management en een De Lie die zich verder ontwikkelt zou de ploeg wel eens snel nieuwe schwung kunnen krijgen.
Behoorlijk beschamend dat je zoiets gaat verkondigen na een degradatie. :laugh:

Je zou bijna denken dat het met opzet was.
 
Ze kunnen misschien iemand van Alpecin binnen halen.
Die halen de nobele onbekende Sjoerd Bax binnen en die wint vandaag eventjes de Coppa Agostoni voor mindere goden als Valverde, Formolo, Uran, Nibali, Mas ... :oink:
 
Ahzo jij kent hem dus nogal persoonlijk.. straf.. maar het kan uiteraard.. :thinking:

Je kan toch iemand wel of niet graag hebben hoe hij overkomt op de TV. Net zoals iedereen sommige BV'S wel of niet graag hebt op het tv scherm door hoe hun persoonlijkheid overkomt op tv ?

Ook al ken je ze niet persoonlijk .

Was het ook niet zo dat sommige renners heel geliefd waren door het gewone volk door hun goede interviews en gedrag. Maar door de mensen die hem echt goed kenden minder. (Was dat niet Cancellara ?)

Zelf in het echte leven tonen sommige mensen die Je kent hun echte persoonlijkheid niet...
 
Maar dat wist hij indertijd ook al wel, toen hij echte Ronde-ploegen afsloeg en ervoor koos om met QS zo'n traject te doorlopen. Toen waren die verschillen er ook al. Ik zou het ergens toch sneu vinden als hij nu dit team, dat samen met hem aan 't transformeren is om iets rond hem te bouwen, nu de rug zou toekeren om in een ploeg te gaan rijden waar ook al Rodriguez, Bernal, Arensman en Pidcock zitten, naast Carapaz, Yates en nog een hoop anderen. Te veel van 't goede imo.
Euhmm. Carapaz gaat naar EF, Yates naar UAE en Rodriguez in 2024 naar Movistar.
Of Bernal ooit nog zijn oude niveau haalt zullen we moeten afwachten, Thomas wordt er volgend seizoen 37. Hart is sinds zijn Giro zege niet verder geraakt als de rol van helper. Sivakov rijdt geregeld goeie voorbereidingskoersen maar heeft tot op heden altijd gefaald in grote rondes. Voor een ploeg met zo'n budget wordt de spoeling toch erg dun.

Voor volgend seizoen hebben ze 7 renners van 2000 of later in hun ploeg, en dan nog Pidcock en Arensman van '99. Je kan niet zeggen dat ze niet investeren in jong talent. Twee renners van 2004 :crazy:. Waar is den tijd dat je op 21e te jong was om een grote ronde te rijden.
 
Euhmm. Carapaz gaat naar EF, Yates naar UAE en Rodriguez in 2024 naar Movistar.
Of Bernal ooit nog zijn oude niveau haalt zullen we moeten afwachten, Thomas wordt er volgend seizoen 37. Hart is sinds zijn Giro zege niet verder geraakt als de rol van helper. Sivakov rijdt geregeld goeie voorbereidingskoersen maar heeft tot op heden altijd gefaald in grote rondes. Voor een ploeg met zo'n budget wordt de spoeling toch erg dun.

Voor volgend seizoen hebben ze 7 renners van 2000 of later in hun ploeg, en dan nog Pidcock en Arensman van '99. Je kan niet zeggen dat ze niet investeren in jong talent. Twee renners van 2004 :crazy:. Waar is den tijd dat je op 21e te jong was om een grote ronde te rijden.
Heb ondertussen gelezen over die vertrekkers, maar die jonge gasten (op Rodriguez na) zitten daar nog wel ja.

Nu het lijkt erop dat Remco het niet gaat doen.
 
Ploeg kapot maken en dan vertrekken, schoon.

Kan enkel Lotto maar ten goede komen.
Hopelijk trekken ze nu wel iemand capabel aan.
 
Terug
Bovenaan