Algemeen Wielernieuws

WTF

GEd4IXZWgAQyAFK
 
Ik kan er wel mee lachen, ze pronken toch altijd zelf zo met die vlag?
Niets mis mee dus om er een mopje over te maken. Bedoeling is de wedstrijd in de aandacht te brengen, dat is dus weer aardig gelukt.
 
De zadelmop snap ik wel hoor. Het is en blijft een cartoon, provoceren mag dus wel wat wat mij betreft. De wereld is al zo zuur. Terug naar het wielernieuws nu.
 
Voila, de E3 is er weer in geslaagd om zijn jaarlijkse media-aandacht te krijgen door wat controverse. Opdracht volbracht.

Voor de rest vind ik het nu niet zo schokkend. Al is er voor alles zijn tijd en plaats. Als affiche voor een wedstrijd werkt het voor mij minder. Dit is eerder iets wat je zou verwachten op de Instagram van een onafhankelijke cartoonist.
 
Ik vind het gewoon een zeer matige en flauwe mop, maar overdrijven hoeft ook niet. En vooral, het is ondertussen toch zo duidelijk dat die mannen van de E3 er ook echt om doen en nu weer in hun opzet zijn geslaagd. Dat de wieler twitter community (want zoals altijd ontstaat de hetse daar) daar telkens intrapt...
 
Dat de "cartoonist" zijn naam daar nog op durft zetten is nog het ergste van al, wat een bedroevende niveau is dat zeg :laugh:

 

Nog eentje die de Giro rijd. Ergens wel logisch dat ze Alaphilippe hun duurste vogel na Evenepoel niet willen opsouperen aan knechtenwerk. Hopelijk lukt het om terug op niveau te komen dit seizoen. Een goeie Alaphilippe koerst lekker attractief en het zou leuk als er nog wat renners wat weerwerk kunnen bieden aan VDP en VA.
 

Nog eentje die de Giro rijd. Ergens wel logisch dat ze Alaphilippe hun duurste vogel na Evenepoel niet willen opsouperen aan knechtenwerk. Hopelijk lukt het om terug op niveau te komen dit seizoen. Een goeie Alaphilippe koerst lekker attractief en het zou leuk als er nog wat renners wat weerwerk kunnen bieden aan VDP en VA.
Op wat hij de afgelopen seizoenen liet zien schiet hij zelfs tekort voor knecht te zijn.
Maar we zullen zien.

Weerwerk aan VA of MVDP daar zou ik alvast niet op hopen.
 
Op wat hij de afgelopen seizoenen liet zien schiet hij zelfs tekort voor knecht te zijn.
Maar we zullen zien.

Weerwerk aan VA of MVDP daar zou ik alvast niet op hopen.
Gohja,

[caféklap] Die mens heeft voorlopig het leven gewonnen. Een reeks schitterende overwinningen en een kind bij een absolute poeze van een vrouwmens. 'k Zou het ook wellekes vinden en mij ergens op een berg of aan de azurenkust gaan settelen en teren op de eeuwig durende verering van het Franse publiek [/caféklap]

Anders: het lijkt voor mij alsof hij net zoals veel renners bij QS tussen kant en wal is geraakt tussen de oorspronkelijke klassieke roem van de ploeg en het nieuwe plan Evenepoel.
 
Gohja,

[caféklap] Die mens heeft voorlopig het leven gewonnen. Een reeks schitterende overwinningen en een kind bij een absolute poeze van een vrouwmens. 'k Zou het ook wellekes vinden en mij ergens op een berg of aan de azurenkust gaan settelen en teren op de eeuwig durende verering van het Franse publiek [/caféklap]

Anders: het lijkt voor mij alsof hij net zoals veel renners bij QS tussen kant en wal is geraakt tussen de oorspronkelijke klassieke roem van de ploeg en het nieuwe plan Evenepoel.

Een Alaphillipe in goede vorm, zelfs niet in zijn allerbeste maar gewoon goede vorm, heeft altijd een plaats in SQS ook al rijdt Remco daar.
Hij kan als schaduwkopman fungeren en in zijn eigen koers gewoon uitgesproken enige kopman zijn.
Op basis van zijn laatste jaren is het zelfs te min om knecht van waarde te zijn.

Dat hij zich vragen stelt of hij volgend jaar nog renner zal zijn zegt ook al iets. De man is 31.
 
De budgetten volgens l'equipe voor 2024

UAE Team Emirates: 55 to 60 million euros.
Ineos Grenadiers: 50 to 55 million euros.
Visma-Lease a bike: 50 to 55 million euros.
Lidl-Trek: from 40 to 35 million euros.
Soudal-QuickStep: 25 to 30 million euros.
Bahrain Victorious: 25 to 30 million euros.
Bora-Hansgrohe: 25 to 30 million euros.
Decathlon AG2R: 25 to 30 million euros.
Movistar Team: 20 to 25 million euros.
Groupama-FDJ: 20 to 25 million euros.
Alpecin-Deceuninck: 15 to 25 million euros.
Dsm-firmenich-postnl: 15 to 25 million euros.
Jayco-AlUla: 15 to 25 million euros.
Astana Qazaqstan: 18 to 25 million euros.
EF Education-EasyPost: 18 and 22 million euros.
Cofidis: 15 to 20 million euros.
Arkéa-B&B Hotels: 12 to 20 million euros.
Intermarché-Wanty: 12 to 18 million euros
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Terug
Bovenaan