Algemeen Wielernieuws

Het seizoen is nog niet begonnen en de op papier grootste hulp van Evenepoel heeft zijn zinnen al op de vueltz gezet
Dat kan ook gezegd worden van Van Wilder, als op een na beste helper (op papier).
Gaat die zich volledig willen uitwringen?

Van Wilder rijdt volgens PCS Romandië, dus Giro gaat die vermoedelijk niet rijden.
Dat lijkt ook Tour - Vuelta te worden, zeker om een frisse Ilan te krijgen in juli.
Gaat Landa zich willen schikken in zijn thuisronde als Ilan na een week een minuut los staat van hem?
 
Dat kan ook gezegd worden van Van Wilder, als op een na beste helper (op papier).
Gaat die zich volledig willen uitwringen?

Van Wilder rijdt volgens PCS Romandië, dus Giro gaat die vermoedelijk niet rijden.
Dat lijkt ook Tour - Vuelta te worden, zeker om een frisse Ilan te krijgen in juli.
Gaat Landa zich willen schikken in zijn thuisronde als Ilan na een week een minuut los staat van hem?

Waar heb jij dan gehoord dat van Wilder de Vuelta gaat rijden? Dat staat helemaal niet op de planning tot zover ik weet.

Nu ga je toch wel heel ver om toch maar potentiële problemen te vinden.


Zo kun je wel bezig blijven. Gaat Kuss na zijn Vuelta zege zich nog volledig willen uitwringen? Gaat Ayuso dat willen doen voor Pogacar? Gaat Almeida dat willen? Gaat Yates dat willen na van het Tour podium te hebben geproefd?
 
Waar heb jij dan gehoord dat van Wilder de Vuelta gaat rijden? Dat staat helemaal niet op de planning tot zover ik weet.

Nu ga je toch wel heel ver om toch maar potentiële problemen te vinden.


Zo kun je wel bezig blijven. Gaat Kuss na zijn Vuelta zege zich nog volledig willen uitwringen? Gaat Ayuso dat willen doen voor Pogacar? Gaat Almeida dat willen? Gaat Yates dat willen na van het Tour podium te hebben geproefd?
Van Wilder mag zijn eigen kans gaan in een GT én knechten voor Remco in een andere. Dat werd hem beloofd, las ik vorig jaar ergens.
Buiten wat oudere coureurs, welke jonge coureur rijdt nu Romandië voor de Giro, voor een klassement?
Dit voorjaar is hij wellicht kopman in drie WT-rondes. Dan knechten in de Tour en eigen kans in Spanje. Dat lijkt me toch logisch, niet?

Kuss voor een verlenging in de Vuelta? Waarom zou een GT-winnaar zichzelf de vernieling moeten inrijden?
Ayuso. Die zal wel knechten, maar met de nodige reserve rijden, wetende dat Pogacar voor het eerst de dubbel doet.
Als Tadej doorzakt, is het aan Juan om die plek in te pikken. Daar doe je het voor als topsporter. Je moet wat egoïstisch zijn. Ik geloof niet dat Ayuso na zijn laatste kopbeurt in de komende Tour, volledig parkeert. Die gaat nog deftig doorrijden, als zijn benen goed aanvoelen.

Wat UAE als geheel betreft, kan je twee kanten opgaan. Wie weet schrijven ze mee geschiedenis als Pogacar de legendarische dubbel wint.
Mocht de Sloveen voor die laatste drie ritten in de Tour nog goed staan voor een zege, ja, dan wring je jezelf uit als ploegmakker.

Ploegmaats, ja tuurlijk, maar als je meekan met de vijf beste bergop, hou je reserve.
Wie weet is jouw tijd aangebroken en we weten dat je in het wielrennen en topsport tout court, elke kans moet aangrijpen.
 
Van Wilder mag zijn eigen kans gaan in een GT én knechten voor Remco in een andere. Dat werd hem beloofd, las ik vorig jaar ergens.
Buiten wat oudere coureurs, welke jonge coureur rijdt nu Romandië voor de Giro, voor een klassement?
Dit voorjaar is hij wellicht kopman in drie WT-rondes. Dan knechten in de Tour en eigen kans in Spanje. Dat lijkt me toch logisch, niet?

Heb ik nergens gelezen. Van Wilder mag zijn eigen kans gaan maar dat zal dan eerder in WTs zijn en niet meteen een GT. Hij rijd UAE, PN, Catalonie en Romandie. In PN start ook Evenepoel dus dat wordt knechten voor de rest krijgt hij een vrije rol. Zou fors overdreven zijn om Van Wilder nu al uit te spelen in een GT.
 
Heb ik nergens gelezen. Van Wilder mag zijn eigen kans gaan maar dat zal dan eerder in WTs zijn en niet meteen een GT. Hij rijd UAE, PN, Catalonie en Romandie. In PN start ook Evenepoel dus dat wordt knechten voor de rest krijgt hij een vrije rol. Zou fors overdreven zijn om Van Wilder nu al uit te spelen in een GT.
Hij eindigde knap 12e in afgelopen Giro. Een Giro waarin de weersomstandigheden niet van de poes waren en hij twee weken knechtte voor Evenepoel.
Hij behaalde later zijn eerste overwinningen, wat een boost geeft voor elke coureur.
Remco gaat voor een ritzege in de komende Tour en een goed klassement. Dat wil niet meteen zeggen: winnen. (ook al downplayde hij zijn eerste Vuelta bij de start :tongue:).
Met een Van Wilder, die eigen kans mag gaan en zich verder ontbolstert op GT-gebied, lijkt het me verre van nefast voor de komende jaren in de Tour (mocht Remco dit jaar niet winnen) om een superknecht te hebben naast Landa, die zich tevens goed voelt in de ploeg met de kansen, die hij krijgt.

Wie gaan ze anders uitspelen in de Vuelta, op Landa na? Merlier?
Ik zie daar 2-3 sprinterskansen in de eerste twee weken.
Met de jonge Belg kan je meedingen naar een goed klassement, want Landa kan altijd uitvallen, evenals andersom.
 
Hij eindigde knap 12e in afgelopen Giro. Een Giro waarin de weersomstandigheden niet van de poes waren en hij twee weken knechtte voor Evenepoel.
Hij behaalde later zijn eerste overwinningen, wat een boost geeft voor elke coureur.
Remco gaat voor een ritzege in de komende Tour en een goed klassement. Dat wil niet meteen zeggen: winnen. (ook al downplayde hij zijn eerste Vuelta bij de start :tongue:).
Met een Van Wilder, die eigen kans mag gaan en zich verder ontbolstert op GT-gebied, lijkt het me verre van nefast voor de komende jaren in de Tour (mocht Remco dit jaar niet winnen) om een superknecht te hebben naast Landa, die zich tevens goed voelt in de ploeg met de kansen, die hij krijgt.

Wie gaan ze anders uitspelen in de Vuelta, op Landa na? Merlier?
Ik zie daar 2-3 sprinterskansen in de eerste twee weken.
Met de jonge Belg kan je meedingen naar een goed klassement, want Landa kan altijd uitvallen, evenals andersom.
2 weken? Remco stapte eruit aan de 1ste rustdag.

En kan goed zijn dat Van Wilder de Vuelta rijdt, maar dat zal dan afhangen van zijn vorm, vermoeidheid,... want piekt al een 1ste keer in de WT van het voorjaar en dan ook in de Tour.

En genoeg renners voor de Vuelta toch: Masnada, Knox, Landa, Vansevenant,... en dan wat jeugd zoals een Lecerf, Vangheluwe, Gelders
 
Is iedereen klaar voor een mogelijke terugkeer morgen :tongue:?
Kondigde in 2017 aan dat hij graag wil terugkomen.
Schermopname (3).png
 
Je leest meer en meer over het gebruik van lactaat sensors tijdens training. Iemand een idee welke sensors de ploegen gebruiken?
Bij diabetes sensors kan je gewoon met de smartphone je glucose meten. Het zal dan wel iets soortgelijks zijn. Of zouden ze al sensors hebben die ze kunnen linken met hun garmin/wahoo?
 
Er is nu toch geen enkel argument waarom je voor een Eddy Merckx zou gaan?
Ze zijn niet mooi, noch hebben op vlak van performance gewicht in de schaal te gooien.
Geen kat wilt al op Ridley rijden, waarom zou men dan op nen Eddy willen rijden?
 

Ik vind het maar niets. En dan die uitleg erbij. :laugh: Dat zal weer een serieuze duit gekost hebben om een paar strepen te trekken.
 

Ik vind het maar niets. En dan die uitleg erbij. :laugh: Dat zal weer een serieuze duit gekost hebben om een paar strepen te trekken.

Wat was er mis met hun gewone truitjes?
 
Nederland gaat weer naar Oranje dacht ik dit jaar. Reden de afgelopen jaren in die afschuwelijke lelijke witte truitjes. Wat sommige landen eigenlijk uitsteken. Terwijl landen hebben niet het probleem dat ze de kleuren van hun sponsor of zo moeten gebruiken waardoor je soms een kakafonie krijgt.
 
Terug
Bovenaan