Enira
Well-known member
En kinderen heeft.Wacht maar tot de jonge garde de oude garde is![]()
Vroeger ook les gehad van een zwaar functionerende alcoholieker. Die mens kon verdomme goed les geven ook. Die stond daar met een gigantische smile op zijn gezicht coherent en consistent de moeilijkste zaken uit te leggen die ge in den IT kon vinden.Ik heb nog les gehad van een (briljante) functionerede alcoholicus. Die gaf dan les van bv. 8u-10u, en om 9u gaf hij 20 min pauze waarin hij naar een café op de campus stapte om een Duvel binnen te gieten.
Dat soort zaken zijn er nu denk ik wel uit, al zal het gewoon in het geniep ook nog wel gebeuren.
Achteraf gezien wel logische signalen; zware paarse alcholiekers neus. Maar op die moment staat ge daar niet bij stil. Die mens kwam 's morgends al compleet dronken binnen.
Bij ons is het oppassen met alcohol voor de officiële werkuren gedaan zijn, daarna zijn er die de hele frigo konden leeg zuipen. Het is fel gebeterd maar op restaurant met klanten wordt er af en toe nog wel eens stevig door getutterd met de nodige intrekkingen van rijbewijzen als gevolg (meestal altijd dezelfde). De dronken accidenten met de wagens zijn er wel stilaan tussenuit. 't Is wat het is, mijn sollicitatie was ook met een pintje in den tijd en niemand kijkt raar als ge na 17:00 met een pint in uw handen staat. Na 17:00 durft het ook voorvallen dat mensen gewoon nog blijven doorwerken, zaken afronden en met elkaar "informeel meeten" dan meestal wel met pinten die op den bureau staan. Baas zegt er niks van want de mensen zijn feitelijk dan nog onbetaald aan het doorwerken.
Enfin het is een voordeel en ook een nadeel, veel bedrijven spenderen ettelijke sommen geld aan peperdure teambuildings om de mensen toch een beetje bij elkaar te krijgen zodat ze niet constant op elkaars kap moeten zitten. Hier is een bak Stella Artois van € 13.39 in de Colruyt al genoeg. Spijtig dat het zo moet zijn maar ik kan er wel de voordelen van inzien.
Laatst bewerkt: