Advies trampoline voor kleuter

Als je de plaats hebt, groot genoeg nemen en eentje met een net rond, want hier hebben ze echt veel en lang plezier, meerdere jaren, vandaar dus groot genoeg nemen.

En zeker eens rond kijken op 2dehands, ik ben die van mij ergens zelf gaan afbreken voor een habbekrats en was nog in heel goede staat.
En goed verankeren, want je zou niet de eerste zijn die zijn trampoline mag gaan zoeken bij de buren na een storm.
 
Ja plaats genoeg... Welke grootte minimaal? Er is 3,7m 4,2m...
Hoeveel kinderen gaan er normaal op spelen?
(Persoonlijk: bewust geen trampoline gekocht voor de dochter omdat een kind alleen die zelden voldoende gebruikt. Ik heb een zandbak gekocht in de plaats...)
 
Ook interesse om eentje te zetten, liefst ingegraven. Tips voor klusjesmannen die dat voor een schappelijke prijs doen rond leuven zijn altijd welkom!
 
Wij hebben enkele jaren geleden eentje gekocht van Berg. Heel content van. Staat er nu een jaar of 3 en er is daar nog niets aan. In november haal ik wel de net er rond weg en het springzeil leg ik binnen. Gaat er terug op in maart.

Tip: koop geen 'afdekzeil' voor uw trampoline. Dat wordt afgeraden door de fabrikant zelf. Trampoline moet kunnen ademen, anders krijg je schimmel.
 
Hier ook 1 van Berg al 2 jaar denk. Ik denk die van 3,6m, groot genoeg. Is ingegraven en geen net rond.
Heel tof voor de kinderen hoewel het het meest gebruikt wordt op feestjes of als er een vriendje komt spelen.

Heb een zeil maar komt er alleen op als het terug winter word.
 
(Is dit hardware advies? :p)

Wij hebben er ook eentje. DE tip: zorg dat je er samen op kan, want veel trampolines zijn voor 1 persoon.
Onze kids hebben er veel plezier aan alvast, ook alleen springen ze er graag eens op.

Wij hebben een Salta. Blij mee.
 
Wij hebben een 2de hands springkasteel gekocht dat nog in zeer goede staat was.
Veilig, elk feestje staat dat er. Kinderen zijn daar zot van.

51153584600_73b630b8af_z.jpg
 
Wij hebben een 2de hands springkasteel gekocht dat nog in zeer goede staat was.
Veilig, elk feestje staat dat er. Kinderen zijn daar zot van.

51153584600_73b630b8af_z.jpg
Wij hebben dat ook gedaan voor 1ste communie petekind. Zij hadden een trampoline en de kleinste (3 jaar) was ondanks veiligheidsnet er toch lelijk uitgevallen, ze moeten de goede gewoonte hebben het veiligheidsnet altijd goed dicht te ritsen, in hun enthousiasme vergeten ze dat al eens met jammere gevolgen…
 
Wij hebben al bijna 10 jaar een Springfree trampoline. Destijds redelijk wat research gedaan en nog geen dag spijt van gehad. Ik noem dat de beste investering in mijn tuin. Staat zelfs bij gezinnen in Alaska bij -X graden winter en zomer buiten, zonder problemen. Bekend omwille van de veren die niet naast het springoppervlak liggen, maar er onder. Dus 3 meter trampoline is ook 3 meter springoppervlakte. Geen gevaar om op de veren de springen ook, dat kan gewoon niet. Door de hoge vorm komt er ook meer licht onder je trampo en kan gras makkelijker overleven. Is wel pak duurder dan de gewone trampolines natuurlijk, maar IMO elke cent waard.
 
Wij hebben al bijna 10 jaar een Springfree trampoline. Destijds redelijk wat research gedaan en nog geen dag spijt van gehad. Ik noem dat de beste investering in mijn tuin. Staat zelfs bij gezinnen in Alaska bij -X graden winter en zomer buiten, zonder problemen. Bekend omwille van de veren die niet naast het springoppervlak liggen, maar er onder. Dus 3 meter trampoline is ook 3 meter springoppervlakte. Geen gevaar om op de veren de springen ook, dat kan gewoon niet. Door de hoge vorm komt er ook meer licht onder je trampo en kan gras makkelijker overleven. Is wel pak duurder dan de gewone trampolines natuurlijk, maar IMO elke cent waard.
Heb je die gewoon online besteld? En welke grootte heb je?
 
https://doenya.be/nl-be/sale/catalog/3581/#!/page=1
Je kan er ook voor kiezen om het ter plaatse in elkaar te laten steken of niet. Heb daar toen wel voor gekozen, was enkele uren werk voor die mens. Montagekost toen was wel 139 euro, nu 100 euro meer...
Diameter 3 meter. Ideaal. Wordt nu gebruikt broer-zus, af en toe speelkameraadje er bij. Springen gaat natuurlijk best alleen.
 
3,7m diameter trampoline merk virtufit gekocht op ibood van degelijk merk voor 370 Inc verzendkosten.
Goede kwaliteit en zeker groot genoeg..
 
Terug
Bovenaan