55 inch tv

Ben aan het zien voor een nieuwe TV. Een 55 inch met soundbar en subwoofer. Ik game niet op de tv maar overweeg weg om op termijn terug een console aan te schaffen. Zal vooral voor gewone tv en streaming zijn dat die op staat dus iets ultra high-end is niet nodig denk ik. Maar 4K en geïntegreerde smart tv is wel een must.

Ik zie nu dat er 21% korting is via media markt. Kenners hier die ene goeie deal zijn? Toch voor LG OLED gaan ?

Formaat mag ook nog 49 inch zijn trouwens. Maar deze zijn algemeen duurder dan 55 inch.
 
Heb al een 3-4 tal jaar een OLED van LG en ben er heel content van. De ingebouwde mediaplayer speelt perfect 4K HDR 10-bit content van mijn NAS af zonder problemen. WebOS is wel een heel deftig en stabiel OS, beter dan die Android van Sony/Philips.

Heb mijn TV op TVreus.nl gekocht, stond toen veel goedkoper dan in België. Misschien dat je ergens wel een betere deal kan doen met de pricewatch van Tweakers ofzo. Of bij Frans De Smet ofzo. Daar doen ze vaak wel pricematches.
 
Heb al een 3-4 tal jaar een OLED van LG en ben er heel content van. De ingebouwde mediaplayer speelt perfect 4K HDR 10-bit content van mijn NAS af zonder problemen. WebOS is wel een heel deftig en stabiel OS, beter dan die Android van Sony/Philips.

Heb mijn TV op TVreus.nl gekocht, stond toen veel goedkoper dan in België. Misschien dat je ergens wel een betere deal kan doen met de pricewatch van Tweakers ofzo. Of bij Frans De Smet ofzo. Daar doen ze vaak wel pricematches.
Op Tweakers is er zelfs een specifieke thread voor de prijzen van de LG C*, bij Frans De Smet heb ik na een telefoontje een prijs gekregen die 100 euro onder alle andere prijzen die je online kon vinden. Dankzij een tip van mensen die in die thread gepost hebben :D

Ik heb bij MediaMarkt ook eens gepolst en blijkbaar willen ze daar ook de laagste prijs aanbieden, maar enkel als er hard bewijs is. Een mondelinge overeenkomst met Frans De Smet viel hier niet onder.
Maar als je online iets kan tonen met een lagere prijs, gaan ze dit blijkbaar ook matchen.
 
Terug
Bovenaan