1B Challenger Pro League 2025-2026

Wie wordt kampioen?

• Totaal aantal stemmers
    71
op zich een mooie finale Lommel-Beerschot. Op naar een mooie wedstrijd!!
Jammer genoeg weer een heel aantal beperkende maatregelen. Max 400 bezoekers van Beerschot, combiregeling, kassa's dicht, geen nieuwe/occasionele supporters toegelaten, ... En dat terwijl ik me geen enkel incident kan herinneren met Beerschot in Lommel.

Jammer genoeg weer een heel aantal beperkende maatregelen. Max 400 bezoekers van Beerschot, combiregeling, kassa's dicht, geen nieuwe/occasionele supporters toegelaten, ... En dat terwijl ik me geen enkel incident kan herinneren met Beerschot in Lommel.
Klopt jammerlijke zaak, en jammerlijke gang van zaken tegenwoordig

Beerschot maakte de fouten die wij in de competitie ook maakte. En Lommel bleef wel weer feilloos en efficiënt. 9 keer gescoord in 3 wedstrijden. En dan nog zonder één doelpunt van Seuntjens. Het was wel onze minste wedstrijd van de 3. Maar dat heeft ook wel te maken met de sterkte van Beerschot.

Mooi resultaat, inderdaad mooi gevuld uitvak maar amper gehoort zal ook wel aan de 2 vroege goals gelegen hebben zeker?
Desalniettemin het is zeker nog niet binnen. Het voordeel aan Beerschot is nu dat ze maar 1 kant op kunnen en dat is aanvallen. Indien Lommel scoort in de 1ste 20 minuten is het wel over denk ik(eigen stadion dat beetje begint te morren enzovoort...). Indien Beerschot scoort in de 1ste 20 minuten krijgt Lommel het ook zeer lastig met het stadion erachter. Vrees dat Lommel zowieso 1 keer of zelfs 2 keer moet scoren om het over de lijn te trekken maar dit doen ze elke wedstrijd normaal wel :D

Lommel 610 tickets ter beschikking welke na 2 dagen uitverkocht zijn, komt er ook een tegengift vanuit beerschot zoals bij Lommel?

op naar weer een leuke zaterdag avond

Laatst bewerkt:
Uitverkocht richting Beerschot, in de voorbije 20jr geen uitvak uitverkocht. Times are changing..
is ook wel het potentieel wat je hier al wel wat kunt merken. Wat er tot tegenstelling van andere die het Lommel van 20-25 jaar geleden niet kennen beweren. Lommel heeft heel veel potentieel maar 23 jaar in de lagere klasses en veel net niet promoties hebben er ingehakt. Het volk komt echt wel terug en als je enkele seizoenen in 1ste kunt vertoefen wordt het ook veel makkelijker om nieuwe zieltjes te winnen.

klop.
Al kan ik dat team moeilijk inschatten.
Verwacht wel dat ze niet zo sterk zijn als bijvoorbeeld Cercle vorig jaar of Kortrijk 2 jaar geleden maar kan mis zitten.
Helaas staat daar wel ener Ferrera aan het roer die wel genoeg matchen in moneytime naar zich heeft toe kunnen trekken. + een voorbereidingsperiode van 3 maanden heeft gehad hiervoor!

Helaas staat daar wel ener Ferrera aan het roer die wel genoeg matchen in moneytime naar zich heeft toe kunnen trekken. + een voorbereidingsperiode van 3 maanden heeft gehad hiervoor!
maar ook al gefaald zoals bij RWDM vorig jaar

edit: Ik zou veel meer schrik hebben gehad als plots Storck daar coach zou geworden zijn

Probeer als promovendus maar eens een leuk project te starten voor mee te doen in 1A, voor geld danst de beer. Destijds met Clement hetzelfde verhaal, die nam dan nog eens drie toppers mee naar Genk. :frown: :headshake:

Probeer als promovendus maar eens een leuk project te starten voor mee te doen in 1A, voor geld danst de beer. Destijds met Clement hetzelfde verhaal, die nam dan nog eens drie toppers mee naar Genk. :frown: :headshake:
Ik kan mij alleen in de eerste plaats Ibrahima Seck bedenken en ik zie dat Laszlo Koteles ooit is uitgeleend aan Beveren. Dus ik weet niet hoe gij aan drie spelers, laat staan toppers komt.

Zit dat nu nog altijd zo hoog bij Beveren? Wtf zelfs.

Ik herinner mij het idd fout, ik heb wat transfers door elkaar gehaald maar onze captain Seck was daar dus wel bij. Ik dacht dat Morioka daar ook bij zat maar die is naar Anderlecht verkast.

Zit dat nu nog altijd zo hoog bij Beveren? Wtf zelfs.

Word jij getriggered iedere keer iemand Genk vermeld :unsure:? Het gaat toch helemaal niet over die transfer an sich maar dat het gewoon niet leuk is, wanneer je een goed draaiende club hebt, die onderuit gehaald wordt door grote vermogens.

Ik herinner mij het idd fout, ik heb wat transfers door elkaar gehaald maar onze captain Seck was daar dus wel bij. Ik dacht dat Morioka daar ook bij zat maar die is naar Anderlecht verkast.

Word jij getriggered iedere keer iemand Genk vermeld :unsure:? Het gaat toch helemaal niet over die transfer an sich maar dat het gewoon niet leuk is, wanneer je een goed draaiende club hebt, die onderuit gehaald wordt door grote vermogens.
Natuurlijk word ik getriggered als iemand Genk noemt. Dat is mijn club. :biglaugh:

Maar ik merk dat die overstap van Clement gewoon hoog blijft zitten bij de Beveren-fans.

Terug
Bovenaan