Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer genoeg weer een heel aantal beperkende maatregelen. Max 400 bezoekers van Beerschot, combiregeling, kassa's dicht, geen nieuwe/occasionele supporters toegelaten, ... En dat terwijl ik me geen enkel incident kan herinneren met Beerschot in Lommel.op zich een mooie finale Lommel-Beerschot. Op naar een mooie wedstrijd!!
Klopt jammerlijke zaak, en jammerlijke gang van zaken tegenwoordigJammer genoeg weer een heel aantal beperkende maatregelen. Max 400 bezoekers van Beerschot, combiregeling, kassa's dicht, geen nieuwe/occasionele supporters toegelaten, ... En dat terwijl ik me geen enkel incident kan herinneren met Beerschot in Lommel.
Hun podcast (Stijnen & Radja) is al even marginaal, spelers uitlachen enz….
Ondanks met 800, amper gehoord.blijkbaar nu wel verhoogd naar 800 voor de bezoekers uit Beerschot

is ook wel het potentieel wat je hier al wel wat kunt merken. Wat er tot tegenstelling van andere die het Lommel van 20-25 jaar geleden niet kennen beweren. Lommel heeft heel veel potentieel maar 23 jaar in de lagere klasses en veel net niet promoties hebben er ingehakt. Het volk komt echt wel terug en als je enkele seizoenen in 1ste kunt vertoefen wordt het ook veel makkelijker om nieuwe zieltjes te winnen.Uitverkocht richting Beerschot, in de voorbije 20jr geen uitvak uitverkocht. Times are changing..
klopt.De winnaar moet toch nog tegen Dender, of niet?
Helaas staat daar wel ener Ferrera aan het roer die wel genoeg matchen in moneytime naar zich heeft toe kunnen trekken. + een voorbereidingsperiode van 3 maanden heeft gehad hiervoor!klop.
Al kan ik dat team moeilijk inschatten.
Verwacht wel dat ze niet zo sterk zijn als bijvoorbeeld Cercle vorig jaar of Kortrijk 2 jaar geleden maar kan mis zitten.
maar ook al gefaald zoals bij RWDM vorig jaarHelaas staat daar wel ener Ferrera aan het roer die wel genoeg matchen in moneytime naar zich heeft toe kunnen trekken. + een voorbereidingsperiode van 3 maanden heeft gehad hiervoor!

Ik kan mij alleen in de eerste plaats Ibrahima Seck bedenken en ik zie dat Laszlo Koteles ooit is uitgeleend aan Beveren. Dus ik weet niet hoe gij aan drie spelers, laat staan toppers komt.![]()
Domper voor SK Beveren: succescoach Marink Reedijk verlaat de promovendus
SK Beveren moet op zoek naar een nieuwe coach. Succescoach Marink Reedijk (33) heeft zijn spelers vanmorgen geïnformeerd dat hij andere oorden opzoekt. De Nederlander geniet onder meer interesse van een team in de Champions’ Play-offs.www.hln.be
Probeer als promovendus maar eens een leuk project te starten voor mee te doen in 1A, voor geld danst de beer. Destijds met Clement hetzelfde verhaal, die nam dan nog eens drie toppers mee naar Genk.![]()
![]()
Zit dat nu nog altijd zo hoog bij Beveren? Wtf zelfs.
? Het gaat toch helemaal niet over die transfer an sich maar dat het gewoon niet leuk is, wanneer je een goed draaiende club hebt, die onderuit gehaald wordt door grote vermogens.Natuurlijk word ik getriggered als iemand Genk noemt. Dat is mijn club.Ik herinner mij het idd fout, ik heb wat transfers door elkaar gehaald maar onze captain Seck was daar dus wel bij. Ik dacht dat Morioka daar ook bij zat maar die is naar Anderlecht verkast.
Word jij getriggered iedere keer iemand Genk vermeld? Het gaat toch helemaal niet over die transfer an sich maar dat het gewoon niet leuk is, wanneer je een goed draaiende club hebt, die onderuit gehaald wordt door grote vermogens.