17/12/2022 - Music meetup

Locatie


  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ni overdrijven, 7min langer met de wagen, en 14min met de trein (Google van Gent st Pieters => Apen centraal of Mechelen station).

Het gaat mij niet voor mezelf (Mechelen is idd korterbij), ik rijd zonder problemen heel België af. Maar met een groep waar (gok ik) de meesten komen uit regio Gent + Antwerpen + Bxl + Leuven + wat nog wat uitschieters, is Mechelen toch gewoon het best bereikbaar? (+ dat ge nog makkelijk met de auto in het centrum geraakt itt Bxl of Antwerpen).
Schrap dat laatste maar. Sinds de vesten één richting geworden is en er aan massa aan verkeersknips is ingevoerd is dat absoluut niet aan te raden u met de auto in't stad te wagen. Wel voldoende parkeerplek op wandelafstand. Ge hebt er wel een paar goeie cafés (de Gouden Vis is megagezellig maar klein, de Stille Genieter heeft een waanzinnige bierkaart).

Ik ga nog zien want ons pa heeft z'n verjaardagsfeest dan gepland.
 
Kunnen we misschien een lijstje maken met volk dat er wel gaat zijn? Op deze manier kunnen we bekijken of een reservatie nuttig kan zijn.
 
Ok mannekes, we geraken hier niet concreet tot iets heb ik de indruk. Zoals @Green Mamba al zei: Wie komt er nu eigenlijk? En dan direct waar wilt ge afspreken, en wat wil ge doen?

Ik zal beginnen:
  • Wie: Lint
  • Waar: Maakt me niet uit
  • Wat: Ik wil ergens zitten waar we met een pint kunnen zeveren over muziek & het forum
 
Laatst bewerkt:
Ok mannekes, we geraken hier niet concreet tot iets heb ik de indruk. Zoals @Green Mamba al zei: Wie komt er nu eigenlijk? En dan direct waar wilt ge afspreken, en wat wil ge doen?
Ik zeg niet dat ik niet ga afkomen maar het is plots wel een mogelijkheid geworden.
Na een jaar aan heftige renovaties kunnen we eindelijk terug gaan wonen in ons eigen huis en 17/12 is de dag van onze grote verhuis geworden.
 
Ik zeg niet dat ik niet ga afkomen maar het is plots wel een mogelijkheid geworden.
Na een jaar aan heftige renovaties kunnen we eindelijk terug gaan wonen in ons eigen huis en 17/12 is de dag van onze grote verhuis geworden.
Congrats met de nieuwe woonst !!

Ik wil mijn antwoord op "waar" aanpassen naar "PBR zijn nieuw kot".
 
17/12 get together

Herkansing in januari voor wie niet kan en dan draait het rond een bestaand event met praatcafé dichtbij ipv eerst datum prikken en dan verloren lopen ivm een locatie ? December Antwerpen & januari Gent of omgekeerd ?
 
Ok mannekes, we geraken hier niet concreet tot iets heb ik de indruk. Zoals @Green Mamba al zei: Wie komt er nu eigenlijk? En dan direct waar wilt ge afspreken, en wat wil ge doen?

Ik zal beginnen:
  • Wie: Lint
  • Waar: Maakt me niet uit
  • Wat: Ik wil ergens zitten waar we met een pint kunnen zeveren over muziek & het forum

Poll zegt Antwerpen. Café was imo al heel de tijd het geval. De Muze heb ik onthouden als eerste keus, indien geen plek daar zullen we wel iets anders int centrum vinden op aangeven van een local in de groep. Taakje voor @Green Mamba me dunkt? 😉

Mods, leggen we vast?

Ik zeg niet dat ik niet ga afkomen maar het is plots wel een mogelijkheid geworden.
Na een jaar aan heftige renovaties kunnen we eindelijk terug gaan wonen in ons eigen huis en 17/12 is de dag van onze grote verhuis geworden.
Congrats! 😃
 
Helemaal goed voor mij. Het is koud , maar ik fiets me wel warm naar daar .

Voor zij die ook met de fiets willen komen. Er is een beveiligde fietsparking aan het begin van de Meir.

Het enige wat we nu nog moeten overeenstemmen is een aanvangsuur en misschien een Whatdsapp group voor de laatkomers mochten we ergens anders zitten?
 
Poll zegt Antwerpen. Café was imo al heel de tijd het geval. De Muze heb ik onthouden als eerste keus, indien geen plek daar zullen we wel iets anders int centrum vinden op aangeven van een local in de groep. Taakje voor @Green Mamba me dunkt? 😉

Mods, leggen we vast?


Congrats! 😃
Knoop doorgehakt! 17/12 Antwerpen (De Muze).
Allrighty hopla, ik had inderdaad nodig dat we het even concretiseerden, want imo bleven we maar cirkels draaien.

Tot de 17e!!
 
Het plan is dan om daar wat te eten ofzo? Zonder eten was ik richting 19h a 20h aan het denken. Wat is jouw idee?
Ik ben zonder avondeten niet zo'n aangenaam gezelschap dus ik adviseer dat wel. :unsure: #hangrywoman

Maar ofwel gaan we met enkelen samen iets eten ofwel spreken we wat later af, mij eender.
 
Ik ben zonder avondeten niet zo'n aangenaam gezelschap dus ik adviseer dat wel. :unsure: #hangrywoman

Maar ofwel gaan we met enkelen samen iets eten ofwel spreken we wat later af, mij eender.
Het kan eigenlijk allemaal wel voor mij. Met de fiets ben ik er op +- 20/30 minuten en met de auto zal dat ook wel zoiets zijn. De dag zelf heb ik gewoon vrijgemaakt en voor mijn partner en de dochter maakt het ook allemaal niet zoveel uit wanneer ik vertrek. Zolang ik maar terugkom :)

Daar we allemaal flexibel zijn en er gerust een hapje bij kan want dat praat lekker makkelijk zullen we het op 17h houden en we spreken dan af aan laten we zeggen den uitgang van de Grand Bazar. Dat lijkt me wel centraal en mocht het regen, kunnen we beschut wachten.

 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan