17/12/2022 - Music meetup

Locatie


  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kid_C

Cultuur Crew
Crowdfunder FE
Vriendjes,

Ik zit al even met het idee dat het eens leuk zou zijn om een meetup met het music forum te doen.

Maar omdat de groep hier zo divers is weet ik niet echt hoe of waar we iedereen kunnen samenbrengen. En of er zelfs interesse is hiervoor...

Daarom een thread, wie ziet dit zitten en wat zouden jullie graag doen? Iets muziekgerelateerd zou fijn zijn, en zeg nu niet meetup bij Electric Callboy. :unsure:
 
buiten komen? voor deze vreemde bende internet figuren? :unsure:

ik zou wel afkomen, maar ik denk dat de setup veelal bepaalt wie of wat afkomt.
Genres en muziekvoorkeuren liggen hier zo uiteen, op zich geen probleem, tenzij er naar een indie rock venue ofzo wordt gegaan.
Niet iedereen is fan van live muziek, niet iedereen wil op een platenbeurs vinyl staan snuiven etc
 
Zolang we maar niet sociaal moeten zijn en praten met de mensen enzo :unsure:

Pinten pakken op cafe en met z'n allen zeiken op de normie muziek die daar gespeeld wordt?
 
Ja zou wel tof zijn, maar een datum en locatie vinden die iedereen past zal wss een huzarenstukje zijn... (altijd welkom in Gent iedereen :unsure: )

Ik ben op zich flexibel wat betreft activiteit. Kwestie van iets in de groep te smijten :

Sinds deze feature vind ik het concept van 'listening bars' erg intrigerend. Komt overgewaaid uit Japan uiteraard, geniale mensen. Ondertussen ook een aantal geopend verspreid in Europa. Tijdens de laatste Gentse Feesten was er een pop-up met veel sets en setup door Widescreen Audio, maar ondertussen dus gestopt... Misschien is er elders in België wel eentje te vinden?

Tis de bedoeling om te zwijgen en luisteren,dus dan moeten we alvast weinig moeite doen om een gesprek met internetvreemden gaande te houden. :unsure: :unsure: :unsure:
 
Die bar was inderdaad zalig! Jammer dat ze het concept niet hebben doorgetrokken. Gent is altijd fijn natuurlijk. :unsure:
 
Ik zoek al even mensen die eens willen luisteren naar mijn gitaarspel , misschien de ideale gelegenheid hiervoor ?

Mijn tracklist is nog niet af.

1. Gitaar Tuning
2. Wonderwall
3. Gitaar Tuning 2
4. 0-3-5

Encore:

5. Wonderwall
 
Ik denk dat dit een geheimelijke oproep is voor karaoke.. en ik ben er VOLLEDIG voor.
Iedereen dat opdaagt kiest 1 nummer. Vervolgens blind pick. Alvast mijn keuze.
Liefst JOYT te Antwerpen, na 3 jaar zagen hebben ze het daar eindelijk toegevoegd.
 
buiten komen? voor deze vreemde bende internet figuren? :unsure:

ik zou wel afkomen, maar ik denk dat de setup veelal bepaalt wie of wat afkomt.
Genres en muziekvoorkeuren liggen hier zo uiteen, op zich geen probleem, tenzij er naar een indie rock venue ofzo wordt gegaan.
Niet iedereen is fan van live muziek, niet iedereen wil op een platenbeurs vinyl staan snuiven etc

Alternatieve snuifsubstanties niet te na genomen
:unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan