17/12/2022 - Music meetup

Locatie


  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.
't Mechels Plein is wel fijn, zeker op de latere uurtjes.

Muze/Quinten Matsijs/Kapitein Zeppos/Tram 3/Korsakov/Caffè Barbossa vind ik wel fijne plaatsen om af te spreken. Billies Bier Kafetaria sowieso, maar da's nogal krap voor een groep tenzij je reserveert maar dat is dan met eten en dat is eigenlijk feitelijk wel zeer lekker daar. En ze hebben er goed bier.
Aan't MAS heb je De Beer. Ook een gezellige keet met een heel toffe uitbater die goeie biertips heeft.

Er is een Otomat vlakbij, dus de hongerigen kunnen nog een pizzaatje binnen steken.

Edit: fucking autocorrect: Dr Beer ipv De Beer dus :D
 
Laatst bewerkt:
Hoeveel leden uit het brutoloon-topic gaan mee? Als ik het niet kan dragen, kan ik tenminste nog getrakteerd worden zonder dat ik me slecht moet voelen.

champagne-bubbles-devere.gif
 
Alright, 't Eilandje it is! Het Saint-Tropez aan de Schelde met BG, kan niet stukgaan.
Dat is nog niet gezegd, ik zei wel Djingel, maar da's meestal publiek van 45-plussers. Dr Beer niet per se iedereen z'n ding ? Als er nog een goeie boeking wordt ingevuld op die dag in de Charlatan kar ik liever naar Hent dan met de fiets onder 't Scheldt.
 
Alles ok hier behalve Hasselt, is te ver. Sorry !

Maar we gaan wss toch op A'werpen uitkomen en dat was al wat zo bepaald dacht ik? :unsure: Idee van de Muze klonk goed, alleen moesten we weten of je daar moet reserveren?
 
Waarom niet gewoon Mechelen? Lijkt mij nu eens het makkelijkst bereikbaar voor het grootste deel van de groep?
 
Waar woon jij?

Mechelen is een half uur langer rijden dan naar Antwerpen vanuit Gent. :unsure:
Ni overdrijven, 7min langer met de wagen, en 14min met de trein (Google van Gent st Pieters => Apen centraal of Mechelen station).

Het gaat mij niet voor mezelf (Mechelen is idd korterbij), ik rijd zonder problemen heel België af. Maar met een groep waar (gok ik) de meesten komen uit regio Gent + Antwerpen + Bxl + Leuven + wat nog wat uitschieters, is Mechelen toch gewoon het best bereikbaar? (+ dat ge nog makkelijk met de auto in het centrum geraakt itt Bxl of Antwerpen).
 
Ik was deze topic een beetje vergeten en heb ondertussen iets anders gepland op 17/12, kunnen we nog van datum veranderen? :unsure:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan