100kmrun 2024 te Halle (en meteen ons 5-jarige jubileum op de 100kmrun)

Beste vrienden,

17 maart te Halle zullen we voor de 5de keer (waarvan 1x door COVID in een andere setting) aanwezig zijn op de 100kmrun t.v.v. KOTK.
En net vandaag, op de dag tegen kanker, starten we onze inzamelcampagne.

Om een team te mogen afvaardigen, zamelen we dus weer €2.500 in die integraal gaat naar kankeronderzoek. Elk team bestaat uit 4 lopers. De eerste loopt een lus van 10km en pikt dan de tweede loper op, enzovoort. En op het einde hebben de 4 dan samen 100 kilometer gelopen.

Aangezien we vorig jaar al een overschot hadden, starten we dit jaar op 922,80 euro! Hopelijk kunnen we samen met jullie de kaap van 2.500 euro terug halen.

Via onze teampagina kunnen jullie een storting naar keuze doen. Denk erom dat giften vanaf 40€ fiscaal aftrekbaar zijn (dus van een storting van 40€ krijg je nog 16€ terug). Als je ons dan een berichtje stuurt met je storting, zetten we jouw naam onder onze befaamde KOTK-teller. Liever anoniem blijven, geen enkel probleem.

Zit je op onze Discord en heb je een bijdrage gedaan? Dan voorzien we jullie net zoals de voorbije jaren van een leuk kleurtje.

Net zoals vorig jaar, waar Loser zijn fameuze glitterjurkje droeg tijdens het lopen, zullen we ook deze editie acties ondernemen.
We zullen jullie op tijd en stond op de hoogte brengen hiervan.

Jullie zijn al op voorhand enorm bedankt!

Samen lopen tegen kanker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jawel, jawel! Groot nieuws! Over een kleine 16 dagen is het al zover. Wil je je helden komen ontmoeten, dan kan dat in Halle vanaf ongeveer 9 uur. Dat zal een beetje vroeg zijn voor de echte pret, want we starten om 10u en plannen dus aan te komen rond 14u.

Wil je de kostuums zien die je mee gesponsord hebt, kom dan zeker eens langs. En anders: we dragen jullie de volle 100km met ons mee ❤️

Alle info voor de supporters vind je hier:

De Bres is de eventsite, en brouwerij Boon zorgt voor het supportersdorp.
Afspreken doen jullie onderling maar, daar zijn jullie groot genoeg voor :p
 
Nu zondag is het zover!

1710508214927.png


🗺️
Ontdek de evenementsite
🙌
Alle info voor supporters
📍
Zo geraak je er

Mijn outfit ligt al klaar. Spijt vervult mijn hart.
 
Ik denk dat er iets fout zit in hun links...

Je kan beter op de bezoekersparkings staan dan de deelnemersparking.

Groen is allemaal gratis parking op zondag en stond bv zelf met carnaval niet vol. Dit zijn ook allemaal parkeerzones waar je geen buurtbewoners stoort
Oranje is de site van kotk
Blauw is de snelste wandelweg van de parking als je je direct aan de afrit parkeert of aan het station van Halle.
Nu dat de Sint-Annabrug open is :)

1710509966741.png
 
Ik heb hier aan mijn vrouw eens gevraagd of ik een instagram moest aanmaken om een Loser in een leren pakje te kunnen zien, maar ze keek nogal vreemd terug. Ik heb het dus ook maar niet gedaan. :unsure:
Nu vraag ik mij af wie de boss over wie is in dit verhaal...

#confused
 
Terug
Bovenaan