Kom op tegen Kanker: 19/03 in Deinze!

Kom op tegen Kanker: 19/03/2023 in Deinze!

Veel succes allemaal! De lopers bij het lopen, de supporters bij het trauma dat ze op gaan lopen! 🤞🤞🤞
 
Ha cool, dit topic had ik gemist. Maar ik was er gisteren ook bij. Mijn eerste 10 km gelopen.
Half januari begonnen met lopen na 25 jaar geen sport meer gedaan te hebben (buiten enkele maanden zwemmen tijdens corona).
We hebben met 3 teams samen gelopen waarvan het merendeel geoefende lopers dus ik heb gezweet, ook al hielden ze zich in. Maar het was het waard. Een mooie (maar fucking koude) dag!

De aanleiding was een goede vriend die in augustus vorig jaar met kanker werd geconfronteerd. Gelukkig ziet het er ondertussen alweer rooskleurig uit voor hem.

Enfin, mijn kameraden hebben me op een avond vol Jägermeister overtuigd om mee te doen. Lees 's morgens werd ik wakker en bleek ik 10 km te gaan lopen. Diezelfde dag gestopt met alcohol en een afspraak gemaakt om schoenen op te meten. Bevalt me goed en ik ga het blijven doen. Gisteren na de aankomst wel de eerste pint terug aan mijn lippen gezet :smile:
 
Ik geloof dat er een fiscale aftrekbaarheid was voor stortingen die verricht waren ifv deze KOTK aktie.
Wordt hiervoor nog een fiscaal attest voorzien?
 
Ik geloof dat er een fiscale aftrekbaarheid was voor stortingen die verricht waren ifv deze KOTK aktie.
Wordt hiervoor nog een fiscaal attest voorzien?
Die heb ik al enkele weken geleden ontvangen.
Is wel pas vanaf 40 euro.
 
Hier ook per post ontvangen, denk al enige tijd geleden hoor. Wanneer heb je gestort? @Slyke Het gaat natuurlijk om stortingen voor 31/12?
 
Hier ook per post ontvangen, denk al enige tijd geleden hoor. Wanneer heb je gestort? @Slyke Het gaat natuurlijk om stortingen voor 31/12?
17/12/22.
Maar het is oké, hoor, @BlackOccult .
Als het via post is verstuurd, dan vermoed ik dat de brief gewoon verloren is gegaan of verkeerd gepost.
Het gebeurt helaas wel vaker hier...
 
Bedrag van alle stortingen samen stond wel al ingevuld om Tax on Web. Normaal gezien zou je het document ook digitaal moeten kunnen raadplegen.
 
Terug
Bovenaan