Kom op tegen Kanker: 19/03 in Deinze!

Kom op tegen Kanker: 19/03/2023 in Deinze!

Booka

CEO
Crowdfunder FE
100kmrun_logo-pos-rgb.jpg

Ondertussen is het een traditie geworden: De KOTK-loop met BG. En na Boom, Koksijde en Genk gaan we op 19/03/2023 van start in Deinze. We hebben niet getwijfeld om weer mee te doen, ook door de hartverwarmende en massale respons uit de community. Een verslag van de vorige editie vind je hier!

IMG_9090.jpg

Om een team te mogen afvaardigen, zamelen we dus weer €2.500 in die integraal gaat naar kankeronderzoek. Elk team bestaat uit 4 lopers. De eerste loopt een lus van 10km en pikt dan de tweede loper op, enzovoort. En op het einde hebben de 4 dan samen 100 kilometer gelopen.
Dit is onze teampagina, waar je ook kunt storten: https://www.de100kmrun.be/team/beyondgaming*

We starten op €1.155 dankzij onze overschot van vorig jaar. Dus niet zo heel veel meer te gaan!

Vorig jaar zijn we met twee teams gestart, maar toen heeft corona zware gaten geslagen in onze bezetting. Dit jaar gaan we het waarschijnlijk houden op één team. Enerzijds voor die bezetting en anderzijds om niet te veel beslag te leggen op de iets krappere budgetten tegenwoordig.

In de aanloop naar het event hebben we uiteraard wel nog een paar leuke inzamelacties in petto waarover we jullie zeker op de hoogte zullen houden, er komt nog wel een veiling en mogelijk zijn er ook wat prijzen te verdienen.

Op de dag zelf is iedereen meer dan welkom om handtekeningen te verzamelen, handjes te schudden of op andere manieren de huidhonger te stillen. En op Discord en op het forum zullen we alles (al dan niet live) verslaan.

Tot daar!

*Niet vergeten: Stortingen vanaf 40 euro aftrekbaar van de belastingen, dus daar krijg je dan 45% van terug.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan alleen zeggen: Stay tuned. Maar het zou kunnen dat de actie er dit jaar iéts anders zal uitzien!
Om het minder wreed te maken dan vorige keer wil ik gerust helpen met een pijnbank te voorzien van servomotoren, waarbij bij elke storting uw lichaam automatisch iets meer uitgerokken wordt.

Dat kan zelfs nog helpen met het lopen: langere mensen kunnen grotere looppassen nemen.
 
Om het minder wreed te maken dan vorige keer wil ik gerust helpen met een pijnbank te voorzien van servomotoren, waarbij bij elke storting uw lichaam automatisch iets meer uitgerokken wordt.

Dat kan zelfs nog helpen met het lopen: langere mensen kunnen grotere looppassen nemen.
Het alternatief dat op stapel ligt, is alvast niet minder wreed, dat kan ik al wel zeggen 😒
 
Een prachtig initiatief! Ik heb het geluk gehad al 2 x te mogen lopen (vorig jaar helaas moeten afhaken) en ik houd aan beide edities uitstekende herinneringen over. Volgend jaar zal ik ongetwijfeld aanwezig zijn om onze lopers aan te moedigen!
Helaas was je ziek, maar c'est la vie. Ik vond het plezierig dit jaar ondanks de zieken (jij en Vlitser). Zo heb ik nog eens een 30km gelopen (dat was geleden van 2018). :tongue:

Je mag mij dit jaar ook op de reservelijst zetten, moest er iemand van de lopers uitvallen.
Vermits er volgend jaar maar 1 groep start, verwacht ik niet mee te lopen, maar je hebt altijd reserves nodig, dus schrijf mij maar op ;)
 
Forumkonijn heeft Kom op tegen Kanker: 19/03 in Deinze! bijgewerkt met een nieuwe update:

Die Loser moet zwijgen (en zich verkleden)

Nieuwe actie loopt vanaf nu tot 24/12. Bied mee!

Lees meer over deze update...
 
Dit is al over 4 weken... en ik kom net tot het volle besef dat ik dan ook echt in een jurkje ga moeten rondlopen. Het gaat echt gebeuren :D

Misschien wel handig om hier al wat praktische dingen te zetten?
Waar: Grote Markt Deinze
Wanneer: Zondag 19/3. Wij zijn er vanaf ongeveer 8u, Startschot om 10u, aankomst om 14u
Wat:
handtekeningensessie vanaf 14u05 na onze eerste pint
Meters: Mieke Gorissen (Limburgse legende) en Lauren Müller (Thuis)

Parking: Verschillende parkings op 15min stappen van de markt, maar ze raden aan Gent Sint-Pieters te gebruiken en dan met de trein naar Deinze te komen.

Hier vind je alle informatie:
 
Een kleine wijziging aan het team, wegens onvoorziene omstandigheden.
De 30km zal worden overgenomen door de genaamde @Vlitser, hierna genoemd @Vlitser. @shiftyke schuift (of hinkelt 😬) door naar de 10 kilometer, alwaar hij genaamde @Booka Shade naar de vergetelheid verwijst.

De rest van het gezelschap blijft ongewijzigd. Maar graag vraag ik jullie allemaal nog even te bidden voor grofweg een 15° meer. Mijn billen danken u.
 
Eens omhoogduwen omdat het DIT WEEKEND al zover is. Als je altijd al één van de lopers had willen doen struikelen, zet dan met stip 19/3 in je agenda!

Mijn schema ziet er zo uit:
06u30 opstaan
08u30 Deinze Markt
10u00 vertrek eerste loper
12u00 vertrek Loser

Het schema voor de supporters begint pas enkele uren later, aangezien ik ongeveer een 2u ga lopen en we over de streep hopen te komen tussen 13u40 en 14u00.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan