BG Loopt: Kleed Ons voor KOTK 17/03/2024 in Halle - uitverkocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Einddatum + uur van de verkoop
30/12/2023 12:00
Nog een storting binnen van een collega die me niet zo graag ziet, overduidelijk. Dat is genoteerd. En zijn items zijn ook in het groen aangeduid!
 
MannequinsUpdate2BG.png


Tweede update!

Het wordt wel spannend zo... De laatste giften zijn verrekend met een paar anonieme helden erbij. In totaal nog op de kop 500€ te gaan voor we mogen meedoen, en de teller loopt maar tot 30/12. Dus een krappe maand om nog 500 euro in te zamelen. Voorlopig nog geen enkel uniform behaald, dus het lijkt wel alsof de lopers opgelucht kunnen ademhalen met enkel een paar attributen tot last. Waarvoor dank 😍
 
Chance dat ge de reminder hebt gezet. Leatherman gaat het koud hebben tijdens het lopen anders, dus zet zijn broek & jasje der maar bij 😘
 
Chance dat ge de reminder hebt gezet. Leatherman gaat het koud hebben tijdens het lopen anders, dus zet zijn broek & jasje der maar bij 😘
Ai, ik wil je dit nu niet aandoen, maar ik zie nu dat er een misverstand mogelijk kan zijn ivm de tabel:

Het kan lijken alsof de chaps & jasje 40€ kosten, omdat er geen prijs voor staat. Die regel is echter de verduidelijking van wat er precies onder het kostuumpotje voor elke loper valt. Was dat duidelijk, of moet ik proberen om dat te verduidelijken in de openingspost?

In ieder geval super bedankt voor de storting en ik update nog!
 
Ai, ik wil je dit nu niet aandoen, maar ik zie nu dat er een misverstand mogelijk kan zijn ivm de tabel:

Het kan lijken alsof de chaps & jasje 40€ kosten, omdat er geen prijs voor staat. Die regel is echter de verduidelijking van wat er precies onder het kostuumpotje voor elke loper valt. Was dat duidelijk, of moet ik proberen om dat te verduidelijken in de openingspost?

In ieder geval super bedankt voor de storting en ik update nog!
Ik snap er niets van vrees ik, mag ik het aanpassen naar een week waarin je niet mag posten? 👼

Da's straight forward én iedereen is gelukkig :hug:
 
Ik snap er niets van vrees ik, mag ik het aanpassen naar een week waarin je niet mag posten? 👼

Da's straight forward én iedereen is gelukkig :hug:
Ik ga aan de slag om het één en ander te verduidelijken en heb een pm verstuurd. En over die zwijgweek valt altijd te praten, voor een prijsje ;)
 
Ik duw deze nog even omhoog. De verduidelijkingen zijn toegevoegd, maar we hebben nog niet genoeg om mee te mogen doen!

Wie onze inzamelactie nog wil steunen, je hoeft niet te wachten tot over twee weken om het te laten tellen voor de belastingen van volgend jaar, dat is nu normaal ook al ;)
 
Het was nog maar net na mijn laatste post, en er zat alweer een klets bij in de kas! De openingspost is aangepast, we hebben nog maar 230€ te gaan om alle postjes te vullen. De Politieagent zit al vol met 25€, net als Leatherman. Voor de Cowboy en de Bouwvakker is nog een extra inspanning nodig ;)
 
De kleurtjes pas ik nog aan, maar zowel de agent als de leatherman zijn al fully dressed! Nog de bouwvakker en de cowboy te gaan!

Dankzij een storting van mijn schoonfamilie. Die gaat komen kijken. Hoera…
 
  • Leuk
Waarderingen: ScSi
En al direct een laatste update: na de kerstpush kan ik met heel veel plezier (en een gevoel van naderend onheil) melden dat alle kostuums vol zitten. De vier lopers zullen als The Village People hun 100km volbrengen! Iedereen ontzettend hard bedankt voor de inspanningen. Als we de officiële bevestiging krijgen dat het inzameldoel ook behaald is, kan het tekstuele vreugdedansje pas echt losbarsten, maar tot dan is het toch weer onvoorstelbaar wat we bereikt hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan