100kmrun 2024 te Halle (en meteen ons 5-jarige jubileum op de 100kmrun)

Beste vrienden,

17 maart te Halle zullen we voor de 5de keer (waarvan 1x door COVID in een andere setting) aanwezig zijn op de 100kmrun t.v.v. KOTK.
En net vandaag, op de dag tegen kanker, starten we onze inzamelcampagne.

Om een team te mogen afvaardigen, zamelen we dus weer €2.500 in die integraal gaat naar kankeronderzoek. Elk team bestaat uit 4 lopers. De eerste loopt een lus van 10km en pikt dan de tweede loper op, enzovoort. En op het einde hebben de 4 dan samen 100 kilometer gelopen.

Aangezien we vorig jaar al een overschot hadden, starten we dit jaar op 922,80 euro! Hopelijk kunnen we samen met jullie de kaap van 2.500 euro terug halen.

Via onze teampagina kunnen jullie een storting naar keuze doen. Denk erom dat giften vanaf 40€ fiscaal aftrekbaar zijn (dus van een storting van 40€ krijg je nog 16€ terug). Als je ons dan een berichtje stuurt met je storting, zetten we jouw naam onder onze befaamde KOTK-teller. Liever anoniem blijven, geen enkel probleem.

Zit je op onze Discord en heb je een bijdrage gedaan? Dan voorzien we jullie net zoals de voorbije jaren van een leuk kleurtje.

Net zoals vorig jaar, waar Loser zijn fameuze glitterjurkje droeg tijdens het lopen, zullen we ook deze editie acties ondernemen.
We zullen jullie op tijd en stond op de hoogte brengen hiervan.

Jullie zijn al op voorhand enorm bedankt!

Samen lopen tegen kanker
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een storting gedaan onder mijn echte naam, maar onder de teller zou ik liever mijn pseudoniem zetten als dat kan?
Uiteraard, zo doen we het altijd!
Gewoon een berichtje naar iemand van de crew sturen met daarin een printscreen en je nickname erbij of zo.
 
Ik heb een storting gedaan onder mijn echte naam, maar onder de teller zou ik liever mijn pseudoniem zetten als dat kan?
Zoals Loser zei, is dat geen enkel probleem.
Je stuurt me maar je echte naam, dan houd ik het in de gaten.

Dikke merci alvast!
 
Dat er verdikke niet al een actie is, zeg! Dat gaat hier nogal vooruit! Mis het niet!

Onze kleuren zullen worden verdedigd door:
- 40km: @Strijkijzer
- 30km: @Loser
- 20km: @Booka Shade
- 10km: @vishnusixclix
 
Dit jaar was ik helaas geblesseerd maar voor volgend jaar ben ik opnieuw ne "chinese vrijwilliger" voor de reservelijst.

Alvast véél succes in Halle! Wij supporteren hier allemaal mee. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Bedankt! En naar welke verkleedpost(en) mag dat gaan voor jou? ("geen" is ook een optie)

Of vul ik aan naar believen 😈
 
Laatst bewerkt:
Als jullie aan 2500 volzitten wordt er dan een nieuw team aangemaakt?
Nee, dat gaan we dit jaar niet doen. Dan moet er nog eens 2.500 bijkomen en het is al eens gebleken dat dat toch (te) veel vraagt van onze leden.
1 team en 2.500 euro lijkt mij mooi genoeg :)
 
Hierbij verkoop ik ook kalenders met eigen foto's om ons team te steunen :)
Ik was benieuwd, maar het is blijkbaar niet dat soort kalender.

Ik had een strijkijzer zonder kleren verwacht op de foto’s.
ac4328e6a58f4b9fa4d7ad1500ccedf8
 
We willen met onze actie graag een verschil maken in de echte wereld, dus wie KOTK een warm hart toedraagt, onderzoek wil steunen of gewoon wil laten zien aan overlevers en achterblijvers dat we ze steunen, jullie schenking is nog heel welkom!
 
Update: Peter en meter van dit jaar zijn bekend!
Het zijn Robin Keyaert en Élodie Ouedraogo die mee hun schouders zetten onder het project en daar ook zullen aantreden met een team. Benieuwd wie hun teamleden gaan worden, wij zullen ze hopelijk zoals vorig jaar heel even zien als we ze genadeloos voorbijvlammen op 10km van de streep. Élodie kloppen staat nu al hoog op mijn bucketlist! Dan moeten we eerst wel nog zelf 230 euro inzamelen.
 
Het is officieel, het is gebeurd! Jullie hebben je weer van je vrijgevigste kant laten zien. Zelfs weer sneller dan vorig jaar hebben we het benodigde geld ingezameld om te mogen lopen.

2.500€. Dat is echt wel een pak geld. Het is mooi om te zien dat iedereen de actie nog altijd een warm hart toedraagt, met vaste supporters, maar elk jaar ook met nieuwe gezichten. De oorzaak is dan wel een heel nare, een heel ingrijpende en een heel pijnlijke voor talloze mensen. Maar dit is een heel mooie en hartverwarmende manier om daar met z'n allen de schouders onder te zetten.

En ik weet uit persoonlijke ervaring, door mensen die me elk jaar weer erover aanspreken: dit doet heel veel mensen deugd. Veel mensen volgen de loop, volgen de acties, en putten daar hoop en steun uit. Dankzij jullie! ❤️
 
Terug
Bovenaan