100km-run editie 2022 - Donaties gestart

Booka

CEO
Crowdfunder FE
Beste vrienden,

Een 2-tal weken geleden konden we met blijdschap aankondigen dat we er ook in 2022 heel graag bij wilden zijn.
Dit krijgt vandaag een vervolg, want de campagne is officieel gestart.

Vanaf nu is het dus mogelijk om ons team te steunen en te doneren op de website van de 100km-run.

Je hoeft enkel naar onderstaande link te gaan en het wijst zichzelf uit.
Heb je toch nog vragen, aarzel dan niet om ze in dit topic te stellen.

Laat ook zeker weten als je gestort hebt, dan krijg je net zoals de voorbije jaren een leuk kleurtje op onze Discord!
En we hebben ook iets nieuws, vers van de pers. Rechts bovenaan ga je vanaf nu een teller kunnen zien met daaronder alle donateurs (nickname + bedrag). Jullie mogen uiteraard ook altijd laten weten als je dit liever niet wil en in de anonimiteit wil blijven.

Zoals je kan zien, staat de teller al op 775 euro, dat is het bedrag dat we hebben mogen overdragen van de vorige editie!
100kmrun teller.PNG


Het is ook dit jaar de bedoeling om met 2 teams van de partij te zijn. Dit wil dan ook zeggen, dat we per team 2.500 euro moeten inzamelen (5.000 euro in totaal).
Van zodra de teller van het eerste team compleet is (en dit team mag starten), zal de andere teller tevoorschijn komen.

Jullie zijn nu op voorhand al enorm bedankt!

 
Laatst bewerkt:
Straks eens in orde brengen.

Maar ik zou persoonlijk niet de top 3 donaties tonen, kan soms wat raar overkomen. Zeker als het op geld aankomt. Een donatie van 5 euro is evenveel waard als die van 100. Of niet iedereen wilt dat anderen weten hoeveel ze gedoneerd hebben. Is maar iets kleins maar gewoon mijn mening. :smile:
 
Allemaal al een voor een bedankt!
Soms is het wel moeilijk om de mensen hier te koppelen aan de donateurs, je mag altijd in pm even je initialen doorgeven als je rechtsboven als donateur wil komen te staan (uiteraard volkomen vrijblijvend).

Ondertussen, excl. de mensen die zaterdag gestort hebben, zitten we al aan 1.220 euro!!! 😍
 
Straks eens in orde brengen.

Maar ik zou persoonlijk niet de top 3 donaties tonen, kan soms wat raar overkomen. Zeker als het op geld aankomt. Een donatie van 5 euro is evenveel waard als die van 100. Of niet iedereen wilt dat anderen weten hoeveel ze gedoneerd hebben. Is maar iets kleins maar gewoon mijn mening. :smile:
We tonen nu gewoon iedereen, we willen iedereen bedanken die ons een warm hart toedraagt! :love2:
 
Staat in de centrale info thread :)


Prolly dees maar liefst paar dagen ervoor om helemaal zeker te zijn :D
Het kan aan mij liggen maar ik zie zo meteen geen deadline.

En ook, het huidig doel is voor 2 teams te laten starten, is er een plan/backup om nóg meer teams als ge die (ruim) overschiet of ist gewoon extra donatie dan?
 
Terug
Bovenaan