ÉÉN 1 jaar gratis

Dit jaar is er toch geen enkele twijfel van wie het hoogste jaarloon is? Een 48-jarige radioloog, zoek niet verder
Wel benieuwd hoe ze zijn loon zouden berekenen, want wat hij zichzelf uitkeert is natuurlijk maar een (klein) deel van de totale jaarlijkse winst.
 
Dit jaar is er toch geen enkele twijfel van wie het hoogste jaarloon is? Een 48-jarige radioloog, zoek niet verder
Wel benieuwd hoe ze zijn loon zouden berekenen, want wat hij zichzelf uitkeert is natuurlijk maar een (klein) deel van de totale jaarlijkse winst.
Die kinesiste (en ze deed nog iets) had ook drie praktijken ofzo die komt nog in de buurt zou ik denken misschien, maar die radioloog zal wel zeer schoon verdienen ja... .

Qua niveau inderdaad, niveau ligt echt laag, zeker in die finalerondes, die "moeilijke" vragen alstublieft seg, zet daar een hoop gemiddelde 12 jarigen en ze zouden ook t merendeel van de antwoorden weten... :p .

Desondanks zie ik het nog wel graag :) .
 
Ik kijk ook wel graag naar 1 Jaar Gratis maar die vragen mogen toch af en toe wel een stuk moeilijker zijn in het algemeen..
 
Lekker ontspannend om te volgen. Meer hoeft dat niet te zijn op een donderdag avond.
 
Dit jaar is er toch geen enkele twijfel van wie het hoogste jaarloon is? Een 48-jarige radioloog, zoek niet verder
Wel benieuwd hoe ze zijn loon zouden berekenen, want wat hij zichzelf uitkeert is natuurlijk maar een (klein) deel van de totale jaarlijkse winst.
Pak dat ze niet zijn echte loon nemen. Die halen een omzet van 300k-600k ofzo, dat gaan ze echt niet uitbetalen...
Vorige jaren was de prijs altijd 60-70k blijkbaar.
 
Hoe irritant is die Robin..?
Ik heb (hand op mijn hart) to-taaaal niks tegen homo's. Maar da ventje moet nu elke keer als er tegen hem iets wordt gezegd of iets wordt gevraagd, laten horen dattum voor de mannen is. Of dat we dat ni zien. Flauwe, flauwe vent. Deze week zat ik te supporteren dat hij er uit lag, was bijna gelukt. Ik ga naar Scherpenheuvel om af te smeken dat die maar ni zou winnen!
 
2 van de domste finalisten ooit.
"Hoeveel kg vlees eet de Vlaming per jaar"? De ene antwoordt 500 kg, de andere 600 kg. :unsure:
"Hoe hoog is het hoogste gebouw ter wereld?". De ene zegt 5km, de andere 200m :unsure:
in een TV studio onder stress staan is toch net iets anders dan thuis meespelen. Sprak hij uit ervaring.
 
2 van de domste finalisten ooit.
"Hoeveel kg vlees eet de Vlaming per jaar"? De ene antwoordt 500 kg, de andere 600 kg. :unsure:
"Hoe hoog is het hoogste gebouw ter wereld?". De ene zegt 5km, de andere 200m :unsure:
"Met welk instrument kan je cirkels en bogen tekenen?"

"Een kompas? Ik weet het niet"

Akkoord dat stress meespeelt, maar dit was wel echt straf. Pure loterij, deze quiz, getuige de winnaar en het afvallen van Bjorn.
 
En toch doorheen de gewone rondes werd er heel vaak correct geantwoord.

Dat het geen zuivere kennisquiz is en dat er in die laatste rondes flaters gebeurde wel akkoord.
 
Hebben ze gezegd wie het hoogste loon had? Want een radioloog verdient een veelvoud van die 68k€, maar niet via brutoloon uitbetaald natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan