PC Onderdelen Zolderopruiming - gratis

Einddatum + uur van de verkoop
03/05/2024 18:00

Rvryssel

Member
iTrader: 100% (112/112)
Algemene informatie/specificaties
Zolderopruiming, gratis af te halen voor 4/5. First come, first serve.
Nieuw/tweedehands
Niet van toepassing
Aanwezigheid factuur en/of garantie
Niet van toepassing
Ook elders te koop aangeboden
Ja
Verzending/afhaal
  1. Afhaling
Afhaallocatie
Lochristi
Na veel uitstel eindelijk mijn zolder eens opgeruimd. Ik wil het eerst beschikbaar stellen voor ik het naar het containerpark breng (voorzien op 4/5).
Veel verschillend materiaal, waaronder (naar mijn herinnering) 2 werkende core i5-systemen, een core (quad?)-systeem, een aantal AM2/AM3/775-mobos met soms nog een cpu op, blanco DVD-spindels, verschillende DVD-writers, grakas (verschillende 8400GS, een 5770), een oude AMD-laptop, een Philips TV van 2015? en nog een paar zaken. Zie ook onderstaande foto (dozen zullen niet altijd overeenkomen met de inhoud).

Foto

Gratis af te halen voor 4/5. alles in 1 keer af te halen - first come, first serve. Komt later ook op 2dehands indien geen respons. Geen garantie op werking...
 
Laatst bewerkt:
Ik wil de AMD laptop en de TV wel indien deze nog werkt.
Tenzij je liever hebt dat ik alles kom ophalen.

Ik kan eventueel straks nog komen, volgende week kan ik ook de meeste dagen.
 
Graag toch alles in 1 keer, ja. TV werkt normaal nog (is van een overlijden), maar er zit wel geen stroomkabel bij. Ik ben de rest van de dag thuis. Stuur maar PM als je nog interesse hebt.
Ik wil de AMD laptop en de TV wel indien deze nog werkt.
Tenzij je liever hebt dat ik alles kom ophalen.

Ik kan eventueel straks nog komen, volgende week kan ik ook de meeste dagen.
 
Graag toch alles in 1 keer, ja. TV werkt normaal nog (is van een overlijden), maar er zit wel geen stroomkabel bij. Ik ben de rest van de dag thuis. Stuur maar PM als je nog interesse hebt.
Ik heb het even goed bekeken en zou eigenlijk 90% naar containerpark moeten brengen dus ik geef graag de rest even kans, toch bedankt :)
 
Terug
Bovenaan