Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DjProbe

Legacy Member
computer xp zei:
Hey, das niks ze! Die bose 802 kasten kunnen toch geen laag weergeven (of toch niet luid) afstellen vanaf 60Hz en ze gaan, en nen dip in't midden maken of 't is te nasaal. Nu ge het zegt ja als ge ne processor erbij kunt doen da zou goe zijn ja! Eventueel limitter!

Ge ziet mer wa ge kutn meepakken he ;)


edit: bij nader inzien is die low cut filter misschien wel genoeg, maar ge ziet maar he :nieceone:

ik ga zien wat er beschikbaar is, tis een beetje een moeilijk weekend, tis zo wat het laatste weekend voor de examens dat ge ongestraft een fuif kunt geven ... alles erna is in den blok of al in de examens voor sommigen ...

ik kan dus niets beloven

ComputerVISTA

Legacy Member
K, is goed maar een ampje heb ik zeker nodig, zolang het geen jbbrol of dapperdeflap is is't al goe ;)

Zoniet kom ik u speakers uit den technovoice vijzen :evil:

w00p

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb


Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )



Heb al een uurtje gereserveerd op page 4. :)
Als er iemand zin heeft om een b2b tribal set te doen, of beter nog, 4 decks 2 mixers, zeg het maar, ik sta ervoor open! :D

Babs

Legacy Member
erm, das allemaal goed en wel, maar dj's hebbek denkek al genoeg, mss al teveel zelf :p

dus euhm, als het mogelijk is, zou ik mss wel nog een paar mensen b2b willen

ComputerVISTA

Legacy Member
Iedereen gaat de volle 10 minuten kunnen draaien als er nog vele bijkomen :p

Flipkikker

Legacy Member
ik heb net het lijstje overlopen om te zien wie er gelijkaardige stijl draait, en kdenk dat Koenpje/Dj Tjeno de beste keus is om b2b mee te doen,

als hij dat ziet zitten natuurlijk?
ik ben er allessinds toe bereid om zo iedereen ruim genoeg aan bod te laten komen etc..

w00p

Legacy Member
er zijn dus nu al 9 vrijwilligers voor de line-up.
Van hoe laat tot hoe laat plant ge da tuinfeestje te doen? Elk een set van een uur, lijkt me toch nog goed als je plant van +- vroege namiddag tot 2 uur snachts (idd, vroeg, maar denk aan de buren ;) )

ComputerVISTA

Legacy Member
BaBsie, vraag aan de buren wel of het in orde is voor die avond he, voor die ene avond kunnen ze der toch nie vele problemen om maken he en zeg er hun bij dat vanaf 's avonds 22:00 de boel stiller gezet wordt. Normaal gezien als ze wat welwillend zijn kan dta toch gene probleem zijn he?

Babs

Legacy Member
kga dan denk ik een briefje maken das werk gespaard en moek nie elke keer aan de deur die uitleg doen :p

Anoniem09

Legacy Member
Flipkikker zei:
ik heb net het lijstje overlopen om te zien wie er gelijkaardige stijl draait, en kdenk dat Koenpje/Dj Tjeno de beste keus is om b2b mee te doen,

als hij dat ziet zitten natuurlijk?
ik ben er allessinds toe bereid om zo iedereen ruim genoeg aan bod te laten komen etc..

Zeker ;)

CFK

Legacy Member
computer xp zei:
BaBsie, vraag aan de buren wel of het in orde is voor die avond he, voor die ene avond kunnen ze der toch nie vele problemen om maken he en zeg er hun bij dat vanaf 's avonds 22:00 de boel stiller gezet wordt. Normaal gezien als ze wat welwillend zijn kan dta toch gene probleem zijn he?
neeneeneen
ge moet den boel nie stiller zetten, ge moet gewoon de meest lieve brief schrijven ooit om hen in te lichten :niceone:

DevilDown

Legacy Member
Gvd, ik moe toch es mijne schade inhale en dees threads volge lol,
aam, kan er iemand kort resumere wat er al afgesproken is? (7 paginas leze zie'k ni te nijg zitte:D)

Msch dat'k ook es langskom als er geen bezware zijn ;)

NinjaTune

Legacy Member
ik zie het eigenlijk ook wel zitten om meebe af te kome, nice om het gezicht achter de nickname es te ontmoeten. Qua draaien kan ik me denons wss niet meesleuren op de trein, dusja dnw, meebe als er cd spelers zijn.

Anoniem09

Legacy Member
Flipkikker zei:

Even een update dan:




voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek




Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen :)




Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )

DevilDown

Legacy Member
LexiC zei:
ik zie het eigenlijk ook wel zitten om meebe af te kome, nice om het gezicht achter de nickname es te ontmoeten. Qua draaien kan ik me denons wss niet meesleuren op de trein, dusja dnw, meebe als er cd spelers zijn.

als ik zou komen dan zou'k wel back 2 backje met u wille doen:)

TRFluffy

Legacy Member
heb maar één cdj eh mensen, als iemand anders er twee kan meepakken... :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan