DjProbe
Legacy Member
computer xp zei:Hey, das niks ze! Die bose 802 kasten kunnen toch geen laag weergeven (of toch niet luid) afstellen vanaf 60Hz en ze gaan, en nen dip in't midden maken of 't is te nasaal. Nu ge het zegt ja als ge ne processor erbij kunt doen da zou goe zijn ja! Eventueel limitter!
Ge ziet mer wa ge kutn meepakken he
edit: bij nader inzien is die low cut filter misschien wel genoeg, maar ge ziet maar he :nieceone:
ik ga zien wat er beschikbaar is, tis een beetje een moeilijk weekend, tis zo wat het laatste weekend voor de examens dat ge ongestraft een fuif kunt geven ... alles erna is in den blok of al in de examens voor sommigen ...
ik kan dus niets beloven




)