Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
ik mag komen van m'n lieve schat :)
ze komt zelf wel nie mee want "ze kent daar niemand"... heeft ze wel gelijk in :) plus dat ze niet van "dj gezeik" houdt...

dus normaal gezien ben ik daar :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Bwhahahahahaha :rofl: Gij moet toestemming vragen aan u vriendin(g) of wa?


:rofl:

Flipkikker

Legacy Member
computer xp zei:
Bwhahahahahaha :rofl: Gij moet toestemming vragen aan u vriendin(g) of wa?


:rofl:

wel, als ie haar enkel int weekend ziet is het toch wel logisch dat ze weet dat hij die dag weg is, en dat ze dus nix samen kunnen doen :s

TRFluffy

Legacy Member
Dank u flipkikker :)
nuja, ze zal wel blijven slapen de vrijdag hopelijk dan kank ze een redelijke tijd zien :)
hoe laat begint het?

Babs

Legacy Member
excuseer voor mijn lichte afwezigheid

der gaan voorlopig nog geen specifieke gegevens zijn, aangezien ik nog moet overleggen met mn ouders, en aangezien ik niks in handen heb, wil ik daar eerst voor zorgen.

ten tweede, mn dj-equipment is stillekes aan aant groeien, maar ik weet nog niet of ik alles al ga hebben tegen mei, dus das ook nog afwachten.

so have patience my friends ^^ ik ben allesinds niet te houden aangezien er EINDELIJK schot in de zaak komt da ik mijn gerief kan kopen...

TRFluffy

Legacy Member
:offtopic: en mijn ma heeft ier al gezegd da ze wil "sponseren" in een UDG Slingbag Trolley, dus 'k kan deftig platen en cd's meepakken ipv me dienen onhandigen bak vorige keer heh =)

ComputerVISTA

Legacy Member
TRFluffy zei:
Dank u flipkikker :)
nuja, ze zal wel blijven slapen de vrijdag hopelijk dan kank ze een redelijke tijd zien :)
hoe laat begint het?


Was mer om te zeveren he ;)

Spacy2003

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
zijn er ook mensen van limburg die de trein nemen in hasselt die gaan?

nou ik wil wel komen, maar als basie me gaat binnen laten ? :p

:p

anywho ik zal wel zien, moet ook vanuit hasselt de trein nemen dus ;)

Pana

Legacy Member
Als iedereen als verjaardagscadeau en bedankje eens 1 grooveplaatje meeneemt, zou een enorme boost zijn voor haar :)

*duikt weg voor de blikken van de mensen die zich nu verplicht voelen*

Babs

Legacy Member
Decade zei:
Als iedereen als verjaardagscadeau en bedankje eens 1 grooveplaatje meeneemt, zou een enorme boost zijn voor haar :)

*duikt weg voor de blikken van de mensen die zich nu verplicht voelen*

LOL, en dan 5x dezelfde plaat hebben zeker :p
*geeft stiekem haar bankrekeningnummer :x*

Pana

Legacy Member
Zet ne wishlist :unsure:
En anders de platen die ge dubbel hebt verloten, kan nog plezant worden ^^

Flipkikker

Legacy Member
Decade zei:
Zet ne wishlist :unsure:
En anders de platen die ge dubbel hebt verloten, kan nog plezant worden ^^

inruiloptie, zo hebben ze het gedaan voor mijn verjaardag
maar dan waren ze zo slim om naar mijn favo winkel te gaan waar de shopeigenaar mij toch al kent: alle plaatjes waren in orde en geen enkele dubbel :p^

*vraagt favo shop van babs*

TRFluffy

Legacy Member
als babs zo slim was om direct al naar de strictly dance te gaan zou da inderdaad moete lukken. denk da die bij mij da ook al zou weten wa ze me moeten geven :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Flipkikker zei:
inruiloptie, zo hebben ze het gedaan voor mijn verjaardag
maar dan waren ze zo slim om naar mijn favo winkel te gaan waar de shopeigenaar mij toch al kent: alle plaatjes waren in orde en geen enkele dubbel :p^

*vraagt favo shop van babs*

sound station en music man :p

1337mr.hanky

Legacy Member
ja da van die groove vindt ik wel goed, ik wil mijn groove platen wegdoen, dus babs, als ge een tof plaatje vindt in men discogs lijst "I'ts yours!!"

Tah_b00nz0r

Legacy Member
allee hup, iedereen die da listje nog ni ingevuld heeft! gogo!


Even een update dan:




voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek




Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen




Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan