Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
:wtf: lol...
nie in de lijst is nie komen :p

neeje, dit lijstje is voorlopig da ik zie hoeveel volk er zou komen, definitieve komt pas als ik zeker weet dat door kan gaan.

tis nu ook, keb pas mijne equip aangekocht, tis een dure zaak, dermee dat dit even stilligt, aangezien ik het mij voorlopig niet ga riskeren van te vragen :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Foxxy love begot... Waar haalde het :p

*heeft andere naam in gedachten*

Sabe

Legacy Member
er is zoiezo 1 ding dat gaat gebeuren, Babsken GAAT DRAAIEN, op haar eigen tuinfuif !!!

1337mr.hanky

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Nick: Babsken
DJ naam: Spanky banana
Genre : Groove


Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen




Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
nick: computerXP

das dan gefixt

ComputerVISTA

Legacy Member
Sexy banan is ook goe maar babske, ik zou gaan voor: DJ Heten ruffel :p

Ow en mr hanky zet mij der maar op voor iets deftig of ge hebt geen halve watt geluid *grijns*

TRFluffy

Legacy Member
Ik heet De Vos met mijn achternaam... ... is er iets dat je me moet vertellen babsken? :p

TRFluffy

Legacy Member
nee, dat zou problemen geven met de bestaande versie van Vriendin 2.0 die ondertussen al een jaar en 4 maand uptime heeft. verdraagt denk ik niet zo goed Maitresse 1.0 op de zelfde computer, dus installeer ik dat niet. Misschien binnen een aantal jaar overschakelen op Vrouw 1.0. Schoonmoeder 1.0 en Schoonvader 1.0 lijken me redelijk compatibel met mijn systeem, dus dat houd me ook nie tegen. Maar Maitresse 1.0 lijkt me maar niks :)

Spacy2003

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Nick: Babsken
DJ naam: Spanky banana
Genre : Groove

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen




Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
nick: computerXP (ik ben lui)
nick: Spacy2003 (k' ga ook afkomen, mede hasselt-opstap-treinreizigers PM ;))

1337mr.hanky

Legacy Member
computer xp zei:
Sexy banan is ook goe maar babske, ik zou gaan voor: DJ Heten ruffel :p

Ow en mr hanky zet mij der maar op voor iets deftig of ge hebt geen halve watt geluid *grijns*
yes Boss, het spijt me heel erg en dat is nog een understatement
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan