Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
elabakes!

Kzen hier weer met een wild voorstel :p
Binnen een dikke twee maanden verjaar ik, en kzou eens iets willen doen dat zeker de moeite is.
Dus dacht ik, denkende aan sabe die zei van "damn gij ebt wel nen grote tuin, int vervolg moede daar es een fuifke in houden" dacht ik van het mss toch te realiseren.
Maw, der komt MISSCHIEN weer een fuif in mne tuin dees keer.

Maar ik heb natuurlijk dezelfde problemen als vorige keer. Van mijn materiaal is er voorlopig nog geen sprake, omdat ik nogal een paar probleemkes heb :doh:
Dus ik zit zonder, en heb materiaal nodig dan. Ik spreek vooral de mensen aan rondom Gent misschien (kijkt ff richting Djprobe en Flipkikker :D ) of gewoon wa mensen die wa moeite zouden willen doen om hier materiaal te krijgen.

Mijne tweede probleem horen sommige mensen denkek liever: ik heb dj's nodig :p alle genres zijn welkom (wel nie teveel jumpy omg :p ), back2back's is natuurlijk ook altijd tof om bezig te zien enzo ;) dus moest ge kunnen in dit weekend, laat iets weten in dit threadje en ik zie es rond wat er allemaal is.

En natuurlijk ja, interesse om af te komen? :p

Het is het weekend van 13-14 mei (zat./zondag bday) en mijn tuin bevindt zich naast mijn huis, omgeving Gent. Tis makkelijk te bereiken met trein/bus.

Tis allemaal belange nog NIET zeker, ik start dees threadje gewoon redelijk vroeg om te peilen tot hoever het mogelijk is.

Als ge hier zijt om te zeveren, zit ge verkeerd. Hou het dus deftig, zodat het voor de modjes ook makkelijker is.

Ik dank u :bow:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ge zijt weer in een inovatieve bui ^^ ochjah count me in é

BlisteringByte

Legacy Member
ahja..

ik wil wel draaie me cfk :)
back to back :p

gent ik..
hij sleidinge :p

alleja maybe e ;)

TRFluffy

Legacy Member
wss ben ik te jumpy + mijn materiaal = brol ;) maar ben wel van gent
flipkikker is trouwens van oostende;)
verder wel een vree initiatiefnemend meiske eh gij :p eerst die fuif bij u thuis, dan nu die meeting, paintball, en nu tuinfuif...
ge ziet dees forum precies wel graag =) heh
alsk van u en andere mensen en mijn vriendin mag komen, dan kom ik wel af... vonned de vorige keer toch tof, dus why not he ! :d

Babs

Legacy Member
TRFluffy zei:
flipkikker is trouwens van oostende;)

ge ziet dees forum precies wel graag =) heh
alsk van u en andere mensen en mijn vriendin mag komen, dan kom ik wel af... vonned de vorige keer toch tof, dus why not he ! :d

Kweet da hem van Oostende is, maar hij was zo vriendelijk om vorige keer zijne nuo gans van daar mee te doen :p nen dikke schatz da em is!

enja buh, als niemand het anders wil doen, moet er iemand het doen eh :p
kvinnet trouwens tof om dj's bezig te zien, ondertussen leer ik nog wat bij enzo, en dan is het volk nog eens samen eh!

Flipkikker

Legacy Member
TRFluffy zei:
wss ben ik te jumpy + mijn materiaal = brol ;) maar ben wel van gent
flipkikker is trouwens van oostende;)
verder wel een vree initiatiefnemend meiske eh gij :p eerst die fuif bij u thuis, dan nu die meeting, paintball, en nu tuinfuif...
ge ziet dees forum precies wel graag =) heh
alsk van u en andere mensen en mijn vriendin mag komen, dan kom ik wel af... vonned de vorige keer toch tof, dus why not he ! :d

flipkikker is eerder van handzame denk ik :unsure:

maar musicman beach in oostende is wel een klein beetje mijn tweede thuis :$

@*kijkt naar djprobe & flipkikker thing*:
*kijkt versuft rond zich* :unsure:

kzal zien of ik kan komen...
hopelijk wel, alsk nix anders plan (mijn vriendin mag ook mee éh? :p)
en dan zal ik ook al een tijdje mijn voorlopig rijbewijs hebben (geen begeleider nodig :applause: ), dus mss kan ik mijn gerief wel meebrengen, of tenminste al mijn platen op een deftige manier vervoeren :)

wel tof dage weer iets organiseert ;) *kiss*
(we hebben een *kus* smiley tekort !! :eek: HORROR ende EVIL :cry: )

nuja, kben gaan maffen,
gisternavond men verjaardagsfuif geweest, nog nie geslapen vorige nacht :s

Grtz Flipkikker

Tah_b00nz0r

Legacy Member
mss da'k tegen dan ook wel met voiture kom en wa kan vervoeren ^^ wel tentjes meebrenge é manne :D

TRFluffy

Legacy Member
btw : zorg dan wel voor ne "dansvloer" want als ge ongeluk hebt ent eeft den nacht daarvoor geregend bv ... als ge er dan ff een move placeert ist modderbad... :/ de pa zal content zijn met zijn gazon... :p

DBK

Legacy Member
ik kom wss ook wel en kan 3 man ofzo meenemen regio zuid antwerpen, klein brabant.

Anoniem09

Legacy Member
TRFluffy zei:
wss ben ik te jumpy

Aagh beetje mag toch? Doen we gewoon samen een klein setje :p

nuja, lijkt me wel fijn zo'n tuinfeest ! :)

BTW: Dat weekend verjaar ik ook !! 13 mei wordt ik 19 jaar ;) En Babsie wordt 14 mei 19 jaar :p

Ik ben een dagje ouder :applause:

Babs

Legacy Member
normaalgezien ist voor iedereen, ma ik ken iedereen nie :p, ma kmoe nog eens nazien hoe ik het dan zou doen

ElemenTiM

Legacy Member
Vix zei:
:offtopic: Vanwaar zijde Ele ?

:OT: Is dit ook voor iedereen ? Dan wil ik ook wel is afkomen. ;)


Herentals ;)


Nuja, als het voor iedereen is, kan ik misschien wel eens overwegen om met de trein af te komen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan