Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

1337mr.hanky

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Nick: Babsken
DJ naam: Spanky banana
Genre : Groove

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen




Voor de rest (de bezoekers dus )
nick: 1337mr.hanky (heel mss, wss niet)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
nick: computerXP
nick: Spacy2003 (k' ga ook afkomen, mede hasselt-opstap-treinreizigers PM )


ik ga denk ik toch nie komen, nujah ik wou eigenlijk wel es kennis maken, dus ga ik wel meetingske doen, mer een verjaardagsfeestje en daar direct gaan slapen, vindt ik der beetje over dusjah

1337mr.hanky

Legacy Member
is het nog nie erg genoeg dat wij in de exams zitten?


ok, ik geef toe ik ben gebuisddt op nederlands :p

ComputerVISTA

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Nick: Babsken
DJ naam: Spanky banana
Genre : Groove

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen

nick: computerXP
Verzorging van klankmateriaal: (2 x mackie srm 450 + statieven + bekabeling + monitoren + versterking)


Voor de rest (de bezoekers dus )
nick: 1337mr.hanky (heel mss, wss niet)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
nick: Spacy2003 (k' ga ook afkomen, mede hasselt-opstap-treinreizigers PM )


'k zal't ik maar is verbeteren zeker :sop:

Flipkikker

Legacy Member
BaBsie zei:
Het is het weekend van 13-14 mei (zat./zondag bday) en mijn tuin bevindt zich naast mijn huis, omgeving Gent. Tis makkelijk te bereiken met trein/bus.

Tis allemaal belange nog NIET zeker, ik start dees threadje gewoon redelijk vroeg om te peilen tot hoever het mogelijk is.

Tenkjoe, kum ugin :)

zal de zaterdagavond zijn zeker?

Anoniem09

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
mer een verjaardagsfeestje en daar direct gaan slapen, vindt ik der beetje over dusjah

Ge moet toch niet blijven slapen? :)

Als het doorgaat blijf ik zeer waarschijnlijk niet slapen, gewoon the last train home :)

1337mr.hanky

Legacy Member
dan moet ge om 6uur ofzo de trein al pakken om dan nog een bus te halen

TRFluffy

Legacy Member
en onderweg een accident tegekome wegens oververmoeidheid en drank! yay! :p

1337mr.hanky

Legacy Member
tot hoe laat rijden de bussen?

edit 20.24 heb ik mijn laatste bus, dan moet ge toch al vroeg de trein pakken om van gent naar hasselt te gaan

Kunlun

Legacy Member
computer xp zei:
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)

Nick: w00p
DJ naam: The Chasm
Genre: Tribal techno/tech-house/hardtek

Nick: Babsken
DJ naam: Spanky banana
Genre : Groove

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb

Nick + nick: Koenpje + Flipkikker
DJ namen: DJ Tjeno + Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardtrance, hardstyle, french techno, of wat andere plaatjes ertss die er wat bijpassen

nick: computerXP
Verzorging van klankmateriaal: (2 x mackie srm 450 + statieven + bekabeling + monitoren + versterking)


Voor de rest (de bezoekers dus )
nick: 1337mr.hanky (heel mss, wss niet)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )
nick: Spacy2003 (k' ga ook afkomen, mede hasselt-opstap-treinreizigers PM )
nick: Weiqin (mss)


'k zal't ik maar is verbeteren zeker :sop:

Als het doorgaat laat je maar iets weten Sabe :love: Dan kunnen we mss samen den trein pakken :cool: Mja, maar aangezien der al wa genoeg dj's zijn gaank der zijn voor de sfeer hé en met iedereen kennismaken natuurlijk :unsure:

En ik zal ook wel een plaatje meepakken voor Babsken :woohoo:

Sabe

Legacy Member
ja sgoed, klaat u nog wel iet weten ;)
ik moet natuurlijk wel eerst kunnen e ^^

bangalord

Legacy Member
Als ik mag ?,dan kan ik ook wel komen ,neem dan de trein in hasselt.

dus als het oke is scrijf menne naam der ma bij

1337mr.hanky

Legacy Member
ge moet uwe naam der zelf bij zetten voor de zoveelste keer mr bang alot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan