Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Inv`

Legacy Member
bangalord zei:
ik zen ni agressief en zat ben ik al 2 jaar nimmer geweest en onnozel ja das realtief he , mense lastig valle ga ik ni doen , chille wa danse en beke drinke en wa babele zeker .
valt da binne de regeld
tevens ben ik kandidaat voor te tappen ofzo .helpen , u vraagt maar.
je hebt er zin in zo te zien!

bangalord

Legacy Member
altyd in van die dingen , fuive feeste en zo als er wat kan doen dan doe ik het , trouwens tappe is fun

bangalord

Legacy Member
of inschenken ofzo
juiste glazen , schuim op , geen engels bier he , nie te zuipe.

1337mr.hanky

Legacy Member
ben ik de enige die je naam "bang alot" leest

ik wil wel afkomen, om ens ne keer kennis te maken zeker? mjah draaien gaat nie gaan want da gaat op nie veel trekken, vraag maar aan sid

ben ook van limburg dus moet ook heel stuk komen

Sabe

Legacy Member
ik peins da hier veel mensen het een beetje te groot zien.....

tenzij ik het te klein bezie, en babsken het echt wel groot wil maken ...

ma soit ^^
draaien wil ik wel =)

bangalord

Legacy Member
groot groot als we op 10 m meter ruimte hebben rustig wat kunnen babelen , danse of poging tot en een paar pinte kunne drinke met wat mense , en het is haar verjaardag feest he , zei zegt gij komt en gij komt ni of ik doe het nio ofzo ik ste ma voor.
we gaan hier geen qlimax doen he .
srr als ik wat fantiek lijk.

bangalord

Legacy Member
en chocomelk is lekker :p :D
bang alot ??? verklaar u nader , ben met men gip bezig :ironic: dus legt u het maar uit ...

Spacy2003

Legacy Member
oh leuk, wil ook wel komen, maar ben ook nog maar pas bezig met draaien, dus het zal wel bij kijken blijven en de grote mannen van het forum aan het werk zien :D

Babsie, toevallig vorige week zaterdag langs geweest bij sound-station, ik moest spontaan aan jou denken, was er met de papa dus lang heb ik er niet rondgehangen.
Papa's en muziek beluisteren is a nogo :D

Arcko_Drazen

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
vorige keer hadde we ook wel genoeg op ma ni te extreem en dan nog, we zulle in tenten slapen, de living zal met een grote hoop mss wel iets te klein zijn :D

Ik las even: tetten
My head is a sick joke :doh:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Arcko_Drazen zei:
Ik las even: tetten
My head is a sick joke :doh:

t t t ^^

en aan degene die het hier zo groots zien :p

vorige keer was er toen het puntje bij paaltje was 5 man aanwezig, zaten we opt gemak in de garage. heeft ieder er een setje van een uurke of iets langer neergeplant en hebbe we vooral liggen chille en zevere :D

opt laatste moeste er toen ook nog een paar manne heel dien effectenbox van dieje nuo5 binnenstebuite zwiere :crazy:

Babs

Legacy Member
mja idd, opt einde was da gewoon back3back dat het op niks meer trok :p maarja, we waren allemaal moe dus zoveel last hadden we daar nie van :D

TRFluffy

Legacy Member
idd, was fijn, in select groepke zo imo, ook al ken je elkaar nog niet zo goed (allez, ge snapt wak bedoel)

Bastaspast

Legacy Member
hehe wat is telenet music forum een gezellige meute! love it ...

anywayz asge nog plaats et, kwil wel ies binnespringe, kuskus

en aja PS @ bangalord: easy é vriend ... :wtf: ge zou omduur nog denke dadde nooit ies ni buitenkom :p :crazy:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan