Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
XP zorgt voor de klank ? dam dan zal ik mij wel moeten vrij maken zeker :)


Ik neem 2 mackie srm 450's mee, + statieven + xlr's met bekabeling, voor de mengtafel en dj set moet een ander maar zorgen daar ik geen dj materiaal meer heb of ze moeten proberen mixen op een 30 kanaals midas ^^


En dat Babs en Djack maar braaf zijn of ik pak men jbl 4560 subs mee --------> fear those subs :rofl: ( they can eat you alive :help: )

Babs

Legacy Member
computer xp zei:
voor de mengtafel en dj set moet een ander maar zorgen...


En dat Babs en Djack maar braaf zijn of ik pak men jbl 4560 subs mee --------> fear those subs :rofl: ( they can eat you alive :help: )

mengpaneel en draaitafels zal ik zelf voor kunnen zorgen, tziet er naar uit dak mijn gerief nu toch nog heb binnen die 2 maanden :applause: hoewel het allemaal nog steeds te onzeker naar mijn zin is :doh:

en ik ben ALTIJD braaf omg, kben een engel jong :evil:

ComputerVISTA

Legacy Member
En uw mengtafel heeft 2 xlr's voor de master? (als uitgang) dak in het ander geval omvormers meepak. ????

Babs

Legacy Member
Flipkikker zei:
als ik kan dat weekend zal ik zeer waarschijnlijk afkomen, kzal mss es zien om mijn materiaal mee te doen (Ecler Nuo 5 + 2*Synq Xtrm-1 met Ortofon Concorde DJ S), als het materiaal tenminste voldoet aan iedereen hun eisen? :unsure:

Mja tegen vanavond zal ik mss weten te zeggen of die 2 synq's hier al te vinden zullen zijn, tzou natuurlijk zalig zijn da ge uw mengpaneel weer zou kunnen meebrengen :bow:

Babs

Legacy Member
BELANGRIJK!

Ok, der is dus terug heel veel interesse en hulp, dus ik dank iedereen eerst en vooral :bow:

En dan, ik zou graag willen weten wie wat ga doen als ze afkomen.
Dus als ge wilt post nogmaals als ge aanwezig KUNT zijn.

Voor de dj's:
Nick:
DJ naam:
Genre:

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus :p)
Nick:

En maak het voor mij misschien al wa makkelijker, als je de tweede bent die post, kopieer de tekst van de eerste poster zodat er een lijstje onstaat...

De DJ's die nu al gepost hebben krijgen voorrang, als er nog DJ's posten ga ik moeten kijken of er nog plaats is, tis kwestie van de rapste worden eerst gediend :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Voor de b2b'ers: /
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: /

Anoniem09

Legacy Member
Had op de 2de pagina al gepost ofzo:

Voor de dj's:
Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Desnoods setje samen met nog iemand van dezelfde stijl :)

Sabe

Legacy Member
Voor de dj's:
Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Babs

Legacy Member
Sommige mensen hebben blijkbaar nog nooit van een lijstje gehoord :p

Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick:

Gelieve dit aan te vullen!

DjProbe

Legacy Member
computer xp zei:
Ik neem 2 mackie srm 450's mee, + statieven + xlr's met bekabeling, voor de mengtafel en dj set moet een ander maar zorgen daar ik geen dj materiaal meer heb of ze moeten proberen mixen op een 30 kanaals midas ^^


En dat Babs en Djack maar braaf zijn of ik pak men jbl 4560 subs mee --------> fear those subs :rofl: ( they can eat you alive :help: )


hehe, da zijn nog van die hele oud zeker ?
edde daar nog de orginele woofer in zitten ?

dam mackies ... da moet ik ook eens aanschaffen ...
stuk of 4 want die zijn echt wel overal inzetbaar :)

normaalgezien gaak eerst proberen mijnen technovoice set nog wa uitbreiden :evil:

TRFluffy

Legacy Member
WAARSCHIJNLIJK kom ik...

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!


ps: cd spelers? of moetk m'n cdj weer meebrengen?

Babs

Legacy Member
cd speler heb ik niet, kben nie rijk ze :p
ge moogt em meebrengen ^^

EN OMG VUL DIE LIJST TOCH ES AAN!

Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick:

Btw, als ge ziet da iemand uw genre draait, vraagtes voor b2b mee te doen, tenzij ge alleen in de schijnwerper wil staan :p

1337mr.hanky

Legacy Member
Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)

Flipkikker

Legacy Member
Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen :p)
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake :love: ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats :eek: :D

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)

aXl_

Legacy Member
computer xp zei:
En uw mengtafel heeft 2 xlr's voor de master? (als uitgang) dak in het ander geval omvormers meepak. ????

in het geval van een nuo5: ja
in het geval van een gemini umx se (die ze volgens haar topic ging kopen): ja

:)

Flipkikker

Legacy Member
aXl_ zei:
in het geval van een nuo5: ja
in het geval van een gemini umx se (die ze volgens haar topic ging kopen): ja

:)

correct, maar als ik mijn nuo5 meeneem pak ik sowieso ook kabels mee voor de zekerheid ;)

zullen er btw monitors zijn xp?
want ik weet niet hoe dat in haar tuin zal gaan, maar in de kleine zaal waar ik zat heb ik toch nog extra monitors gebruikt om alles beter te horen :s

Pana

Legacy Member
Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech & hardstep dnb

Ik kom wel enkel als ik me iemand kan meerijden EN er iemand komt die mijn genre appercieert :p

Flipkikker

Legacy Member
Decade zei:
Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech & hardstep dnb

Ik kom wel enkel als ik me iemand kan meerijden EN er iemand komt die mijn genre appercieert :p

ik kan uw genre appreciëren ^^

en waar woont ge just? :oink:

Real

Legacy Member
Voor de dj's:
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen :p)
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake :love: ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats :eek: :D

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Voor de b2b'ers:
Nick + nick:
DJ namen:
Genre:
+ bevestiging van beide partijen

Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)

CFK

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen :p)
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake :love: ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats :eek: :D

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb


Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)





heb wel goesting in een back2back met iemand, blisty ligt nu voor de hand maar als er andere mensen zijn die willen met mij... cava

dnbstijl: nogal 'deep'gaande stuff: d bridge etc staan nu wel op mijn lijstje, eigenlijk meer techy en deep dnb (en hier en daar een een RH plaatje tussen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan