Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TRFluffy

Legacy Member
menne cdj kank meenemen, ma m'n monitors niet :p ik kom met den bus :p dus flipkikker als ge der wilt... iemand anders zal da moeten regelen

Tah_b00nz0r

Legacy Member
TRFluffy zei:
menne cdj kank meenemen, ma m'n monitors niet :p ik kom met den bus :p dus flipkikker als ge der wilt... iemand anders zal da moeten regelen

handig ^^ dan kan ik ook wat cdtjes meenemen :p

Flipkikker

Legacy Member
TRFluffy zei:
menne cdj kank meenemen, ma m'n monitors niet :p ik kom met den bus :p dus flipkikker als ge der wilt... iemand anders zal da moeten regelen

mjah, zou nie iedereen da willen? :p
alléja, kdenk dat da toch handig is als ge zeker zijt dage zonder delay's etc kunt mixen :s

maarre, zoals gezegd, als ik kom (enkel wegens omstandigheden kom ik niet) zou ik met de auto afkomen en dan ik mijn platen, mengpaneel en draaitafels meepakken, dus mss kan ik passeren ofzo bij iemand, of kan er iemand anders voor zorgen...

tis nog ff éh, en tis pas volgende week dinsdag (mijn verjaardag :woohoo: ) datk achter mijn voorlopige rijbewijs mag ;)

JackM

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb


Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)

nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)

Pana

Legacy Member
ok om het even offcieel te maken dan:

voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)


Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb


Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)

nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)


----------------------

Door de drankregel van Babs ben ik bereid om men mixer mee te brengen voor al degene die eens op een Urei willen mixen :). Dus laat maar van je horen moest je geinteresseert zijn.
Wil eventueel nog wel back2backen met iemand die het ziet zitten om op mijn genre in te mixen.

@ Flipkikker: Ik woon in Westmalle op de Turnhoutse baan en kan eventueel in Turnhout, Borgerhout en vosselaar staan :d

CFK

Legacy Member
eej decade, als ge komt, en ik ook en blistering ook ofzo, dan maken we er gewoon een decade b2b refuge b2b angle-z van?
could be cool en kan mooie resultaten opleveren
btw om realistisch te zijn, ons genre verleent er zich toch niet toe om langer dan 1u/1.5u gedraaid te worden op dergelijke feestjes...

Pana

Legacy Member
CFK zei:
eej decade, als ge komt, en ik ook en blistering ook ofzo, dan maken we er gewoon een decade b2b refuge b2b angle-z van?
could be cool en kan mooie resultaten opleveren
btw om realistisch te zijn, ons genre verleent er zich toch niet toe om langer dan 1u/1.5u gedraaid te worden op dergelijke feestjes...

Fine for me :)

Vix

Legacy Member
Ik wil ook wel graag komen om is wa kennis te maken en een setje te placeren. Iemand die eventueel wilt b2b'en in trance, club of een beke groove? Feel free to pm me !:woohoo:

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
hehe, da zijn nog van die hele oud zeker ?
edde daar nog de orginele woofer in zitten ?

dam mackies ... da moet ik ook eens aanschaffen ...
stuk of 4 want die zijn echt wel overal inzetbaar :)

normaalgezien gaak eerst proberen mijnen technovoice set nog wa uitbreiden :evil:


Ik had er 8 en imo echt prachtkasten, bijna een warme hifi klank! 'k zeg wel bijna he :p

En die jbl's zijn idd oud like in 35 jaar :p nee der zit nen b&c 1kw woofer in *grijns* they really can eat you alive ^^

TRFluffy

Legacy Member
flipkikker: ik woon niet ver van babs, dus... mss kunde dan eerst es langst ier passeren fzo om m'n monitorkes en (hifi) versterker mee te pakken als monitor voor de dj's...

tis wel nog nie zeker dak kom, kga da vragen aan m'n vriendin als et wa minder druk is, (heb laatsten tijd aar nogal veel bestookt met dj related dingen) ma normaal gezien doet ze niet moeilijk ;)

Pana

Legacy Member
TRFluffy zei:
flipkikker: ik woon niet ver van babs, dus... mss kunde dan eerst es langst ier passeren fzo om m'n monitorkes en (hifi) versterker mee te pakken als monitor voor de dj's...

tis wel nog nie zeker dak kom, kga da vragen aan m'n vriendin als et wa minder druk is, (heb laatsten tijd aar nogal veel bestookt met dj related dingen) ma normaal gezien doet ze niet moeilijk ;)

Zie maar da ze dan harder gaan dan de rest, anders heeft et ok ni veel nut :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Moeten er monitoren zijn? Zoja is 490 watt genoeg? 't zal maar best zijn tedju!

Djprobe kunt gij dan voor een ampje zorgen? Niks speciaal zorg dat het ana 8 ohm een kleine 300 kan leveren x2! das al meer dan genoeg!


('t zijn bose 802 kastjes btw)

TRFluffy

Legacy Member
aha, computer xp brengt pro materiaal, dan ist goe :)
want idd, betwijfel of ze hard genoeg zouden gaan (alhoewel ik niet weet hoe luid ge muziek buitenshuis zou draaien in zo een rustig dorpke... mijn schilderlerares woont in de straat waar babsie aar straat aan hangt... tis daar nu nie bepaald een streek waar ze nachtlawaai gewend zijn denk ik...

ComputerVISTA

Legacy Member
wel, de mackies geven beiden een 900 wattjes rms goe open gedraaid en die monitoren een goeie 490. tesamen maakt dat dus 1390 watt. Dat moet natuuurlijk niet open staan maar 't is wel de bedoeling dat ge nog IETS van u monitoren horen he ;) dus hifi zal net wat te zwak zijn.

DBK

Legacy Member
voor de dj's
Nick: bOOnzOr
DJ naam: Zjerre
Genre: Groove - Electro

Nick: Koenpje dus
DJ naam: DJ Tjeno
Genre: Hard trance, Jump, French Techno

Nick: Sabe
DJ naam: Sabe
Genre: minimal, deep techno, tech house

Nick: TRFluffy
DJ naam: The Fluff
Genre: Fluffstyle... kuch... prog. trance, trance, iet meer jumperig, groovier... anywhere the wind blows!

Nick: Flipkikker
DJ naam: Flipkikker/Mr2Dj (kunt kiezen )
Genre: Jump, hardstyle, beetje hardcore, beetje breakbeat (chille en breake ), eventueel (heeeel mss) met de plaatjes van mijne maat ook wat groove en vooral electro beats

Nick: Real
DJ naam: Real
Genre: Trance

Nick: Decade
DJ Naam: Glitch
Genre: Tech-/hardstep dnb (Meer tech dan hard tbh)


Voor de b2b'ers:
Nick + nick: CFK + BlisteringByte
DJ namen: refuge + angle-Z
Genre: dnb


Voor de rest (de bezoekers dus )
Nick: 1337mr.hanky (GetHigh op irc)
nick : Jack Malibu (kga proberen, ma kben nie zeker)
nick: dbk ( hangt natuurlijk van verschillende factoren vanaf )

DjProbe

Legacy Member
computer xp zei:
Moeten er monitoren zijn? Zoja is 490 watt genoeg? 't zal maar best zijn tedju!

Djprobe kunt gij dan voor een ampje zorgen? Niks speciaal zorg dat het ana 8 ohm een kleine 300 kan leveren x2! das al meer dan genoeg!


('t zijn bose 802 kastjes btw)

nen keer zien of den inter M R500 vrij is ...
maar vrees ervoor, alles wat ik dan heb is vanaf 850 watt op 8 ohm :p
of tis DAP :p

btw als nen srm 450 op 1 meter van u oor nie meer luid genoeg gaat, dan zijde wel potte doof aan het komen ze :)

ComputerVISTA

Legacy Member
Mijn zorg nie :p

Euhm zorg gewoon dat het geen dap is, en als het niet anders kan geef me dan maar een zwaardere (niet gans openzetten he :p) dat kan ook helpen :p

DjProbe

Legacy Member
kem nog nen PLX3002 ook, maar die zijn nie geschikt voor bassen weer te geven, die topkes, tot hoe laag trekt da ongeveer (der zit al nen standaard low cut flilter van 50hz op dienen versterker)

DSK

Legacy Member
Zie da wel zitten om ook te komen...

dus onder voorbehoud: DSK stijl: Groove en alles wa zomers is (goei moment dan)
eindelijk keertje iets da nie te ver is.
heb de lijst niet gequote aangezien ik wel nen keer B2B zou zien zitten (nog nooit gedaan).

Eventueel kan ik ook zorgen voor 2x Limit L150P(2x250W) monitors met versterking & statieven.
Als Probe natuurlijk met zn materiaal komt buig ik nederig :)

ComputerVISTA

Legacy Member
DjProbe zei:
kem nog nen PLX3002 ook, maar die zijn nie geschikt voor bassen weer te geven, die topkes, tot hoe laag trekt da ongeveer (der zit al nen standaard low cut flilter van 50hz op dienen versterker)


Hey, das niks ze! Die bose 802 kasten kunnen toch geen laag weergeven (of toch niet luid) afstellen vanaf 60Hz en ze gaan, en nen dip in't midden maken of 't is te nasaal. Nu ge het zegt ja als ge ne processor erbij kunt doen da zou goe zijn ja! Eventueel limitter!

Ge ziet mer wa ge kutn meepakken he ;)


edit: bij nader inzien is die low cut filter misschien wel genoeg, maar ge ziet maar he :nieceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan