Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRFluffy zei:menne cdj kank meenemen, ma m'n monitors nietik kom met den bus
dus flipkikker als ge der wilt... iemand anders zal da moeten regelen

TRFluffy zei:menne cdj kank meenemen, ma m'n monitors nietik kom met den bus
dus flipkikker als ge der wilt... iemand anders zal da moeten regelen


) datk achter mijn voorlopige rijbewijs mag 
. Dus laat maar van je horen moest je geinteresseert zijn.CFK zei:eej decade, als ge komt, en ik ook en blistering ook ofzo, dan maken we er gewoon een decade b2b refuge b2b angle-z van?
could be cool en kan mooie resultaten opleveren
btw om realistisch te zijn, ons genre verleent er zich toch niet toe om langer dan 1u/1.5u gedraaid te worden op dergelijke feestjes...

DjProbe zei:hehe, da zijn nog van die hele oud zeker ?
edde daar nog de orginele woofer in zitten ?
dam mackies ... da moet ik ook eens aanschaffen ...
stuk of 4 want die zijn echt wel overal inzetbaar
normaalgezien gaak eerst proberen mijnen technovoice set nog wa uitbreiden![]()

nee der zit nen b&c 1kw woofer in *grijns* they really can eat you alive ^^
TRFluffy zei:flipkikker: ik woon niet ver van babs, dus... mss kunde dan eerst es langst ier passeren fzo om m'n monitorkes en (hifi) versterker mee te pakken als monitor voor de dj's...
tis wel nog nie zeker dak kom, kga da vragen aan m'n vriendin als et wa minder druk is, (heb laatsten tijd aar nogal veel bestookt met dj related dingen) ma normaal gezien doet ze niet moeilijk![]()


dus hifi zal net wat te zwak zijn.computer xp zei:Moeten er monitoren zijn? Zoja is 490 watt genoeg? 't zal maar best zijn tedju!
Djprobe kunt gij dan voor een ampje zorgen? Niks speciaal zorg dat het ana 8 ohm een kleine 300 kan leveren x2! das al meer dan genoeg!
('t zijn bose 802 kastjes btw)




DjProbe zei:kem nog nen PLX3002 ook, maar die zijn nie geschikt voor bassen weer te geven, die topkes, tot hoe laag trekt da ongeveer (der zit al nen standaard low cut flilter van 50hz op dienen versterker)
