NinjaTune
Legacy Member
TRFluffy zei:heb maar één cdj eh mensen, als iemand anders er twee kan meepakken...![]()
moest ik een rijbewijs hebben stonden mn denons er wel, ma kmoet met trein komen en die bakken zijn veel te groot om mee te sleuren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TRFluffy zei:heb maar één cdj eh mensen, als iemand anders er twee kan meepakken...![]()

BaBsie zei:Tis trein naar gent-dampoort, daar hebt ge normaalgezien meteen een bus.
Kweet de uren nie van gent-stpieters, anders moede maar es zien, tis bus 34 richting Wetteren
Binum zei:anders kom ik wel een back2back doen met Coone![]()
LexiC zei:een bezwaar als ik kom met furax?

LexiC zei:khad hem nu net gestrikt voor een back2back electrosetje![]()
mss, te vroeg om te weten of ik ga1337mr.hanky zei:zijn er ook mensen van limburg die de trein nemen in hasselt die gaan?