Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Decade zei:Ik wil iets van dnb komen brengen, eventueel men mixer meepakken...

BaBsie zei:mja stel nu dat in de late middag begint, tot ergens de vroege ochtend, tijd genoeg om dj's aan bod te laten komen, dus houdt u zeker nie in![]()

computer xp zei:Volstaat 10Kw aan klank?
nee nee serieus
Ik kan zorgen dat er gratis 2 mackie srm 450's op statief zijn (+- 900 watt klankjes)
geintresseert? laat het me weten!


TRFluffy zei:is da welkom voor "de sterke vrouw/man achter de dj (m/v)" ook?


we maken er een dnb-tuinfuif van!Decade zei:Ik wil iets van dnb komen brengen, eventueel men mixer meepakken...
Desperatozz zei:ik kan al niet
-12de draaien en de 14e communiefeest ... de 13e is dus bij-slapen en schoolwerk
sorry



bangalord zei:als ik mijn mini strobo en een paar fleskes wijnmegap van men pa zen wijnkelderke mag ik dan ook , kome ,odanks da ik van den limbuurrrrrg moe kome . draaien kan ik ni ,ma ik kan een wat dj's van hier vragen die al met dj contest enzo hebben meegedaan enzo dus michien kan ik er wel vrage
techno, house , groove dj's zijn het .
de groete.
Als de flipkikker komt wil ik zeker kome![]()
hoeveel plaats hedde en wete wel zeker da we in met de smurfkes na huis gebracht worde , want das nu dure taxi ze![]()



ben ik de enige van den limburg.
en der is altijd wel interesse om te draaien dus een tekort is er zeker niet