Archief - Tuinfuif gogo!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Volstaat 10Kw aan klank?

nee nee serieus

Ik kan zorgen dat er gratis 2 mackie srm 450's op statief zijn (+- 900 watt klankjes)

geintresseert? laat het me weten!

Pana

Legacy Member
Ik wil iets van dnb komen brengen, eventueel men mixer meepakken...

Babs

Legacy Member
mja stel nu dat in de late middag begint, tot ergens de vroege ochtend, tijd genoeg om dj's aan bod te laten komen, dus houdt u zeker nie in :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
mja stel nu dat in de late middag begint, tot ergens de vroege ochtend, tijd genoeg om dj's aan bod te laten komen, dus houdt u zeker nie in :p

verwittig wel de buren voor nachtlawaai dan :p

Flipkikker

Legacy Member
computer xp zei:
Volstaat 10Kw aan klank?

nee nee serieus

Ik kan zorgen dat er gratis 2 mackie srm 450's op statief zijn (+- 900 watt klankjes)

geintresseert? laat het me weten!

nice, zal zeker voldoende zijn :)

vrijdagavond op mijn verjaardagsfuifje (met beperkte opkomst wegens privé fuif en uitnodiging-systeem) was het volgende materiaal aanwezig:

2 x 800 w rms fullrange kasten
2 x 750 w rms versterker
1 x 600 w rms actieve baskast (mackie active ofziets)

Licht 2x4 par's 64 500 w aan dmx showbar op statief 3.00 m
met 4 kanaals dmx stuurtafeltje
rookmachine 600 w met remote control

was tof :D

TRFluffy

Legacy Member
is da welkom voor "de sterke vrouw/man achter de dj (m/v)" ook?

Flipkikker

Legacy Member
TRFluffy zei:
is da welkom voor "de sterke vrouw/man achter de dj (m/v)" ook?

2e keer daget vraagt :p
tzal wel zeker? :)

als de mijn zin eeft om mee te komen pak ik ze mee, en anders zalt ik alleen zijn

Babs

Legacy Member
kweenie, moek nog allemaal zien, mijn vriend ga allesinds afkomen maarja das euhm, normaal :p

ma normaalgezien moet da lukken, dees fuifke ga uitsluitend voor music zijn normaal dusja

Desperatozz

Legacy Member
ik kan al niet :(

-12de draaien en de 14e communiefeest ... de 13e is dus bij-slapen en schoolwerk

sorry

bangalord

Legacy Member
als ik mijn mini strobo en een paar fleskes wijnmegap van men pa zen wijnkelderke mag ik dan ook , kome ,odanks da ik van den limbuurrrrrg moe kome . draaien kan ik ni ,ma ik kan een wat dj's van hier vragen die al met dj contest enzo hebben meegedaan enzo dus michien kan ik er wel vrage


techno, house , groove dj's zijn het .
de groete.
Als de flipkikker komt wil ik zeker kome:D


hoeveel plaats hedde en wete wel zeker da we ni met de smurfkes na huis gebracht worde boor overlast ofzo, want das nu dure taxi ze :p
nee , t'is ni dak van beringen-buurt zen da'k da al moete doen heb he:p :tongue:

Flipkikker

Legacy Member
bangalord zei:
als ik mijn mini strobo en een paar fleskes wijnmegap van men pa zen wijnkelderke mag ik dan ook , kome ,odanks da ik van den limbuurrrrrg moe kome . draaien kan ik ni ,ma ik kan een wat dj's van hier vragen die al met dj contest enzo hebben meegedaan enzo dus michien kan ik er wel vrage


techno, house , groove dj's zijn het .
de groete.
Als de flipkikker komt wil ik zeker kome:D


hoeveel plaats hedde en wete wel zeker da we in met de smurfkes na huis gebracht worde , want das nu dure taxi ze :p

lol, cool :p

ma kdenk dat die extra dj's niet nodig zullen zijn ;)
tenzij ze hier opt musicforum zitten,
we zullen sowieso genoeg dj's en muziek hebben :D

bangalord

Legacy Member
dus de wijnflesse zullen wel welkom zijn zeker:p :D
stelleke zuipers :sop: :p
treinritje naar daar is da toe vallig het statoin in de buurt ik ga geen 20 km wandele met wa flesse wijn opzak want dan hedde 3 scenarios.
1 ik kom na 1.5 uur daar aan met een stul in men ****** en dus helf van de flesse op .
2 ik kom der ni want de smurfkes dachte weer da ik ne zatlap ben . omda ik da mee flesse rondwandel gans dwaas.
3 of wel doe ik ne triatlon met de fiets(vanaf het station) naar da daar wa rondlopen en met iemand met de auto naar het statoin .

aanvraag geen 60% r&b he want aaaaaaah ik kan da wel hore ma geen 6 uur na mekaar:naughty:
:offtopic: ben ik de enige van den limburg.

TRFluffy

Legacy Member
wss niet :p

er is een busverbinding die quasi langs aar huis passeert, no worries :)

ik wist zelfs de naam niemeer van aar straat en ben er toch nog geraakt de vorige keer :p

Babs

Legacy Member
der zijn er toch redelijk veel vant forum richting limburg/kempen/antwerpen enzo

dj's moet ge zeker nie mee afkome, die zijn hier met bakskes te vinden :p en der is altijd wel interesse om te draaien dus een tekort is er zeker niet

en drank ja, pas mor op, ik smijt ulle buiten alsde agressief/TE onnozel zat zijt, tis nogaltij mijn huis dus eis ik wel een inspanning van iedereen om zich te gedragen..

Tah_b00nz0r

Legacy Member
vorige keer hadde we ook wel genoeg op ma ni te extreem en dan nog, we zulle in tenten slapen, de living zal met een grote hoop mss wel iets te klein zijn :D

bangalord

Legacy Member
ik zen ni agressief en zat ben ik al 2 jaar nimmer geweest en onnozel ja das realtief he , mense lastig valle ga ik ni doen , chille wa danse en beke drinke en wa babele zeker .
valt da binne de regeld
tevens ben ik kandidaat voor te tappen ofzo .helpen , u vraagt maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan