Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
mja, maar kmag van ne maat een paar platen van hem lenen tot ik zelf een platencollectie heb, zodat ik toch met iets kan oefenen :p kdenk dak achter de aankoop van mijn equipment ff blut ga zijn :D

dunno

Legacy Member
BaBsie zei:
mja ik bezin hoor, van die kerel ging ik ze normaalgezien voor 625€ kopen met 2 concordenaalden bij (ene et hendelke kapot) dus eigenlijk maakt het niet uit
waarschijnlijk ga ik dan alles in djladen bestellen (2 synq's en gemini UMX SE)
tis wel klote kwor gelijk altijd in de zak gezet, die kerel had zelf niks late wete aan mij dat ze verkocht waren :sad:

Alle dan gaan we dezelfde set-up hebben. :)

goeie koop ze :niceone:

Heb je al plaatjes, versterker, boxen?

Babs

Legacy Member
TRFluffy zei:
stiekem zelfs? :p

ja jong, kzat gisteren in de music man me nen maat, en hij maar platen luisteren en ik stond daar zo ambetant als een kieken dat ik niks mocht meepakken nog.
dan was er zon sampler dak toch echt wel moest hebben en dat is het verhaal van de eerste 9.90 die gespendeerd is aan mijn draaien :D

ShadesOfJae

Legacy Member
TRFluffy zei:
stiekem zelfs? :p

heb ik ook gedaan, een plaat gekocht voor ik materiaal had, en dan had m'n ma al minder bezwaar precies. als soort "ziejt zie, ik willed echt wel, want kheb geeneens iets om ze mee af te spelen, maar ik vond ze zo goed, dat'k ze MOEST hebben" :p

twee - drie weken later had ik m'n materiaal...

Hier ook :D

1337mr.hanky

Legacy Member
BaBsie zei:
kdenk dak achter de aankoop van mijn equipment ff blut ga zijn :D
kwou zeggen, dan maakt ge toch gewoon ff schulden bij u ouders, maar in u geval zullen die daar niet voor staan te springen denk ik

Babs

Legacy Member
tis te zien, tkan zijn dat ze me nu financieel steunen, maar voor mijn platen ga ik zelf moeten zorgen
da zal mijn zakgeld zijn dat er elke maand doorvliegt dus ^^

Nijntje

Legacy Member
DjProbe zei:
hehe same hier,
toen ik zei dak boxen ging kopen ... voor een bedrag daj nen heel schonen auto koopt :p
ze keek toch ook wa raar ze :)


da ga wel over :)

Mja dat is investeren in een zaak...
Is iets anders hé :)

Babs

Legacy Member
werken werken, kheb 5 D's op te halen dus enigste werk da ik voorlopig ga verrichten is voor school :s

kan alleen maar werken in de vakantie, als ik dan al niet teveel last heb van herexamens...

Babs

Legacy Member
k, kga het toch wel zeggen hoor: EINDELIJK!

derjust een klapke me mijn pa gehad over voorwaarden en deze zijn er uitgekomen:

1. volgende examenperiode beheert mn pa mn pcgebruik
2. aankopen worden altijd besproken
3. rijexamen doen dees zomer
4. alles zelf aankopen, en de voorwaarden naleven, anders ga mn pa ze gewoon afpakken en doorverkopen en et geld voor zn eigen houden :eek:

mor euhm, momenteel nie te veel aan denken, want "dj babs" (nee das nie mne naam, kweet nog geen :p) is dus in de maak :applause: :applause: :music:

en nu zo gaan zeggen dak al platen had en dan op mn dak krijgen ook nog wss :D neenee...

1337mr.hanky

Legacy Member
met die 4de voorwaarde bedoelt ge dat ge alles met uwe pa gaat samen aankopen?

Sabe

Legacy Member
mooi mooi !! xD

kom hier dak u is vastpak !

/me geeft knuffel !

:sop: niemand heeft iets gezien !

Babs

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
met die 4de voorwaarde bedoelt ge dat ge alles met uwe pa gaat samen aankopen?

mja nee
ik koop alles zelf aan met mn eige geld en ik leef die maatregelen na.
alsk die maatregelen NIET naleef pakt mn pa alles af en verkoopt hij alles en houtem mn geld...

Eagle`

Legacy Member
BaBsie zei:
mja nee
ik koop alles zelf aan met mn eige geld en ik leef die maatregelen na.
alsk die maatregelen NIET naleef pakt mn pa alles af en verkoopt hij alles en houtem mn geld...



maar goed ook stoute meisjes moeten worden gestraft :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan