Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jaws

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
das idd best wel duur voor iets wat je zelf ook kan maken
dat vind ik helemaal niet zo duur, als ge dat zelf maakt moet ge er veel tijd in steken, ge moet materiaal kopen, gereedschap hebben, de ruimte hebben en handig aangelegd zijn

Babs

Legacy Member
mn pa kan alles in elkaar timmeren :p
ons salontafel heeft hij zelf gemaakt, en ge zou zo zeggen da het gekocht is
zijn vorige bureau ook zelf gemaakt, kot voor mijn cavia's indertijd,...
dan zal zon kast een klein kunstje zijn eh ^^

SaKT

Legacy Member
BaBsie zei:
mn pa kan alles in elkaar timmeren :p
ons salontafel heeft hij zelf gemaakt, en ge zou zo zeggen da het gekocht is
zijn vorige bureau ook zelf gemaakt, kot voor mijn cavia's indertijd,...
dan zal zon kast een klein kunstje zijn eh ^^
alst toch een klein kunstje is..wilt em er dan ook geen voor mij make ? :p

(liefst int bruin (ni te donker :unsure: ) :cool: )

Babs

Legacy Member
tegen betaling ja :p ^^ mn pa is nog steeds gene timmerman van beroep ze dus altijd tijd zal em nie hebben :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
voor mij mag da dan ook babs :p hij zal da voor mij zekers wel doen ^^

Babs

Legacy Member
ok, de goesting is er uiteindelijk toch gekomen om de meetlat erbij te nemen
eerst en vooral een plattegrondje van mijn kamer

plattegrond

dan dees zijn de afmetingen van de meubels die in mn kamer momenteel tegen een muur staan

meubels
(klein foutje bij de aquarium, hoogte is 89cm, kwas het kastje waardat opstond vergeten)

hier zijn nog es de foto's om de boel een beetje in beeld te brengen
bed tegen muur van 340cm
gordijn is kast, dus er MOET minstens +-60 cm plaats voor zijn
muur van 190cm

kzou zeggen, denk terug naar de tijd van tetris, en begin maar te puzzelen zodat ik plaats kan hebben om een kast te zetten met mijn equipment op :p

als er enige vragen zijn omtrend iets, vraag maar, kzal het mogelijk doen om te kunne helpe

hartelijken dank allesinds :bow:

(ja, ik zen nie goe in dingen op kaart te brengen so boo you! :tongue: )

1337mr.hanky

Legacy Member
mss kunt ge een kast maken tegen die muur van 190cm waar uw gear op staat, daar recht onder uwe tv en derlangs ofzo bakken met platen

gear zou normaalgezien een 110cm breed zijn dus daar kunnen 2 bakken voor platen nog langs, als ik tijd (lees: goesting) heb maak ik wel ff een tekeningeske in paint ofzo

TsD

Legacy Member
Zou ook die muur van 190 cm pakken en een meubeltje in mekaar kloppen met schoven in desnoods om uwen 'brol' in te gooien en dan naast uw tt's mischien een plaatsje voor uw tv.

dan nog plaats zoeken voor de boxen he^^

Babs

Legacy Member
mja boxen is iets wa momenteel efkes uitgesteld blijft wegens geldgebrek.
kga mijne pc gebruiken als versterker met mijn eenvoudig 5 boxkes :/

kga vanaaft es vragen of mijn aquarium naar beneden mag verhuizen, dan zijn ze niet weg eh :)

SaKT

Legacy Member
BaBsie zei:
mja boxen is iets wa momenteel efkes uitgesteld blijft wegens geldgebrek.
kga mijne pc gebruiken als versterker met mijn eenvoudig 5 boxkes :/

kga vanaaft es vragen of mijn aquarium naar beneden mag verhuizen, dan zijn ze niet weg eh :)
Kheb da ook heel eventjes gedaan, ma ghebt daar een andere uiteinde voor nodig (zoiets female..ken die benamingen allemaal ni echt :/ ) ..want uiteinde van u boxe moet ge in iets kunne steke e.
Als ge het ni hebt, moogde mijn kabelke wel gebruike totda ge ne versterker en boxe hebt.
Als ik batterije vind, zal ik ne keer fotos trekke om te zien of het da is wa ge bedoelt :p

aXl_

Legacy Member
cable458.jpg


hebt ge dan nodig en daar geraakt ge wel heel makkelijk (lees: elke electronica zaak en zelfs meeste computer winkels) aan voor 2€. ;)

Babs

Legacy Member
idd, tis voorlopig gewoon de goedkoopste oplossing
later ga ik mss wel een oude versterker en een paar stevige boxskes een plaatsje geven naast mijn equipment :p

Djack

Legacy Member
Ik mag mezelf toch eens amuseren ?
Damn allemaal zo serieus ineens, het is maar een forumpje hoor
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan