Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Laatste upke waarschijnlijk (hopelijk):

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Stanton dj pro 2000 headset, het begin van mijn equipment :D

Sinds vandaag ben ik achter een kast gegaan die een goede lengte, breedte en hoogte heeft en dat staat hier al allemaal geplaceerd.

Mijn pa heeft het uiteindelijk dan toch over zijn hart gekregen, en de betaling van dj-laden is gedaan. Binnen enkele dagen zal mijn gerief aan de deur staan :applause:

Ik wil via deze thread nog mijn laatste dankwoord uitbrengen aan IEDEREEN die mij ENORM geholpen heeft mijn keuze te maken.
Ik hoop dat ge later nog mensen kunt helpen met 21 pagina's replies die komen vragen of het mogelijk is om dj te worden in hun omstandigheden :p
Het heeft mij altijd enorm blij gemaakt dat ik zoveel hulp kreeg, en ik ben ontzettend blij dat het eindelijk zover is :) (bijna...)

Bij deze, dank u telenet music, u heeft er een nieuwe DJ bij :bow::bow::bow:

ps: Ik zal wel es trakteren me de meeting :p

voor de nieuwsgierigen:

Mijn equipment is 2x Synq XTRM, gemini umx mengpaneel en stanton headset
Mijne stijl: groove hoofdzakelijk en kga waarschijnlijk nog beginnen werken met electro :)

Anoniem09

Legacy Member
Zalig, ik word hier spontaan blij van u blij te zien, want ik weet wa voor gevoel da geeft!

*denkt trug aan vorig jaar ;)

Btw, heb die stanton dj pro 2000 nu een paar weekjes en hij is wel zalig ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
Laatste upke waarschijnlijk (hopelijk):

Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Stanton dj pro 2000 headset, het begin van mijn equipment :D

Sinds vandaag ben ik achter een kast gegaan die een goede lengte, breedte en hoogte heeft en dat staat hier al allemaal geplaceerd.

Mijn pa heeft het uiteindelijk dan toch over zijn hart gekregen, en de betaling van dj-laden is gedaan. Binnen enkele dagen zal mijn gerief aan de deur staan :applause:

Ik wil via deze thread nog mijn laatste dankwoord uitbrengen aan IEDEREEN die mij ENORM geholpen heeft mijn keuze te maken.
Ik hoop dat ge later nog mensen kunt helpen met 21 pagina's replies die komen vragen of het mogelijk is om dj te worden in hun omstandigheden :p
Het heeft mij altijd enorm blij gemaakt dat ik zoveel hulp kreeg, en ik ben ontzettend blij dat het eindelijk zover is :) (bijna...)

Bij deze, dank u telenet music, u heeft er een nieuwe DJ bij :bow::bow::bow:

ps: Ik zal wel es trakteren me de meeting :p

voor de nieuwsgierigen:

Mijn equipment is 2x Synq XTRM, gemini umx mengpaneel en stanton headset
Mijne stijl: groove hoofdzakelijk en kga waarschijnlijk nog beginnen werken met electro :)


congratz ^^ op goed geluk nu é ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd toonarm moe je beke uitkijke

voor de rest euhm targetlight erop zette, slipmat op u platter legge en die platter erop legge is ook ni de moeilijkste opdracht die'k ooit heb voorgeschoteld gekrege :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan