Babs
Legacy Member
Laatste upke waarschijnlijk (hopelijk):
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Stanton dj pro 2000 headset, het begin van mijn equipment
Sinds vandaag ben ik achter een kast gegaan die een goede lengte, breedte en hoogte heeft en dat staat hier al allemaal geplaceerd.
Mijn pa heeft het uiteindelijk dan toch over zijn hart gekregen, en de betaling van dj-laden is gedaan. Binnen enkele dagen zal mijn gerief aan de deur staan :applause:
Ik wil via deze thread nog mijn laatste dankwoord uitbrengen aan IEDEREEN die mij ENORM geholpen heeft mijn keuze te maken.
Ik hoop dat ge later nog mensen kunt helpen met 21 pagina's replies die komen vragen of het mogelijk is om dj te worden in hun omstandigheden
Het heeft mij altijd enorm blij gemaakt dat ik zoveel hulp kreeg, en ik ben ontzettend blij dat het eindelijk zover is
(bijna...)
Bij deze, dank u telenet music, u heeft er een nieuwe DJ bij


ps: Ik zal wel es trakteren me de meeting
voor de nieuwsgierigen:
Mijn equipment is 2x Synq XTRM, gemini umx mengpaneel en stanton headset
Mijne stijl: groove hoofdzakelijk en kga waarschijnlijk nog beginnen werken met electro
Sinds gisteren ben ik in het bezit van een Stanton dj pro 2000 headset, het begin van mijn equipment
Sinds vandaag ben ik achter een kast gegaan die een goede lengte, breedte en hoogte heeft en dat staat hier al allemaal geplaceerd.
Mijn pa heeft het uiteindelijk dan toch over zijn hart gekregen, en de betaling van dj-laden is gedaan. Binnen enkele dagen zal mijn gerief aan de deur staan :applause:
Ik wil via deze thread nog mijn laatste dankwoord uitbrengen aan IEDEREEN die mij ENORM geholpen heeft mijn keuze te maken.
Ik hoop dat ge later nog mensen kunt helpen met 21 pagina's replies die komen vragen of het mogelijk is om dj te worden in hun omstandigheden
Het heeft mij altijd enorm blij gemaakt dat ik zoveel hulp kreeg, en ik ben ontzettend blij dat het eindelijk zover is
(bijna...)Bij deze, dank u telenet music, u heeft er een nieuwe DJ bij



ps: Ik zal wel es trakteren me de meeting

voor de nieuwsgierigen:
Mijn equipment is 2x Synq XTRM, gemini umx mengpaneel en stanton headset
Mijne stijl: groove hoofdzakelijk en kga waarschijnlijk nog beginnen werken met electro

