Djack
Legacy Member
Beerend zei:Ja idd, tuurlijk mag dat, maar moet je daarom wat komen opsteuken in andermans topic ? Je zit hier godverdomme niet op zwam he, als je je wil amuseren dan ga je daar maar naar toe. Ah nee, dat gaat niet, want daar mag je ook al niet meer komen :ironic:
Ik weet dat je al zoveel keer gebanned bent geweest op andere fora, kom asjeblieft hier ook niet 't kind uithangen.
In de jumptopics wordt er ook altijd hopenvol geflamed en dergelijke. En zelfs daar krijgen ze nog niet zo'n reactie als de deze ...
Maar ja #care jongen, ik ga er heus niet van wakker liggen hoor.
dus mijn muur van 190cm is vrij, behalve mn kast met schoolgerief.
back on topic
Kdacht echt dak het eindelijk es ging weten ma ze zitten hier weer met mijn voeten te spelen.
(@ uw papa dus voor alle duidelijkheid
