Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Djack

Legacy Member
Beerend zei:
Ja idd, tuurlijk mag dat, maar moet je daarom wat komen opsteuken in andermans topic ? Je zit hier godverdomme niet op zwam he, als je je wil amuseren dan ga je daar maar naar toe. Ah nee, dat gaat niet, want daar mag je ook al niet meer komen :ironic:

Ik weet dat je al zoveel keer gebanned bent geweest op andere fora, kom asjeblieft hier ook niet 't kind uithangen.

In de jumptopics wordt er ook altijd hopenvol geflamed en dergelijke. En zelfs daar krijgen ze nog niet zo'n reactie als de deze ...

Maar ja #care jongen, ik ga er heus niet van wakker liggen hoor.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dan zal't mss nog wel wa afhange over wa het geflame ga...

flauw doen met vooroordelen vind ik ook ma beke stom ze :\

Djack

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
dan zal't mss nog wel wa afhange over wa het geflame ga...

flauw oden met vooroordelen vind ik ook ma beke stom ze :\

Als ik nu hoer had gezegd ofzo, ok dan kon ik jullie beter begrijpen.
Maar het ging maar om een domme zin ...

Babs

Legacy Member
zwijg er nu aub eens over, kwil niet dat mijn thread gesloten wordt omdat ge er blijft over bekvechten.

ON TOPIC:
de visjes worden wss verplaatst naar de gang :p dus mijn muur van 190cm is vrij, behalve mn kast met schoolgerief.

moet ik die plaats dan mee rekenen als ik een dj-meubel zou maken? dus helft van de kast dj-gerief en andere helft voor school?
anders weet ik ook totaal niet waar ik die kast moet zetten :s

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Djack zei:
Als ik nu hoer had gezegd ofzo, ok dan kon ik jullie beter begrijpen.
Maar het ging maar om een domme zin ...

twas idd mss ni een superfelle zin mjah dan nog... en nu stop ik met discussie :) back on topic

Babs

Legacy Member
ff upke

Tis nu al zoveel weken verder en ik sta nog altijd even ver.
Mn pa zei gistere "als uw kamer verzet is, en ge hebt plaats, dan kunnen we zien of ge ze kunt bestellen."
Der hingen een aantal afspraken aan vast, en khad me mn pa ook de afspraak gemaakt da em mij moest helpen voor een kast te maken dan me de juiste afmetingen.
Nuja, we verzetten de meubels van mn kamer, komt da allemaal goe uit, kan zelf mn aquarium hier laten staan, en mn pa zegt "alé de rest is aan u"
Dacht ik van ja, die wil hier da ik alles afmeet voor een kast te plaatsen.
Kmaak dan een schets waarda alles opsta, en kgeef die aan em, zegtem ineens van "ja ma ik kan da nie maken ze"

Maw, ik eb niks voor het op te stellen, en vooraleer dak da nie heb mag ik niks bestellen.

Kzen er echt veel te slecht van :cry: Kdacht echt dak het eindelijk es ging weten ma ze zitten hier weer met mijn voeten te spelen.

Mja maw, wa moetek doen? Ik kan niks bouwen dus tmoet al direct weer geld kosten. Mijn huidige kast is nie lang genoeg en te hoog en daar kan niks aan verandert worden.

TRFluffy

Legacy Member
ocharme :(
ik em ze int begin op de grond gezet :p haha
ik ZAT te mixen :p

nuja, wete, zoek het niet te ver ==>een tafel me vier poten is goe genoeg om te beginnen... nie zo'n massas ingewikkelde kast van hier tot in tokio. zorg weliswaar wel voor plaats voor toekomstige cd spelers, ge weet da nooit. ik em er nooit rekening mee gehouden en zit nu me de gebakken peren :)

ShoveS

Legacy Member
Ik leef met je mee babsken, gisteren is er op m'n kamer een lamp gesprongen, ik heb al een nieuwe lamp gekocht maar de electricien die hem er in gaat draaien kan pas volgende week woensdag komen :(

Pana

Legacy Member
ShoveS zei:
Ik leef met je mee babsken, gisteren is er op m'n kamer een lamp gesprongen, ik heb al een nieuwe lamp gekocht maar de electricien die hem er in gaat draaien kan pas volgende week woensdag komen :(

Hoe kom jij de dag door man :(

Xavez

Legacy Member
Fuck man haalt in de brico vier poten en een houten plank, lak die desnoods zwart en ge hebt uw tafel toch :p... Moet ik het komen doen ofzo :x (@ uw papa dus voor alle duidelijkheid :p)

TsD

Legacy Member
je kan heel goedkoop een tafeltje bouwen hoor.

bij de ikea hebben ze iets bv.

maar menne pa is ooit eens me zo plastieken tafelsteunen thuisgekomen waar ge gewoon een plank op kon leggen en da is superstevig. da wordt gebruikt als werktafel en is nog nooit ingezakt ofzo dusja, kijk eens wa rond in zo een winkels, in gent zullen er wel genoeg zijn met dingen om makkelijk een stevig en goedkoop tafelke in mekaar te draaien:p

DjProbe

Legacy Member
zoiets maken is nie moeilijk ze :)
ik heb al een meubel of 4 gemaakt :)
der zijn ook zeker genoeg mensen op het forum die u daar eventueel willen bij helpen, post anders eens uw ontwerp

Babs

Legacy Member
Kheb just dankzij Desperatozz DE perfecte kastjes gevonden!
Merci Despie :love:
Nu nog alleen afwachten tot ik vervoer ter beschikking heb :angry:

DjProbe

Legacy Member
ShoveS zei:
Ik leef met je mee babsken, gisteren is er op m'n kamer een lamp gesprongen, ik heb al een nieuwe lamp gekocht maar de electricien die hem er in gaat draaien kan pas volgende week woensdag komen :(

euh .. een lamp indraaien is nu toch zo moeilijk niet :)

ferre

Legacy Member
een kast of tafel is niet moeilijk... of een kastje gaan kopen is nog makkelijker, snap ni dat er hier zo moeilijk over gedaan wordt

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
Kheb just dankzij Desperatozz DE perfecte kastjes gevonden!
Merci Despie :love:
Nu nog alleen afwachten tot ik vervoer ter beschikking heb :angry:

nujah imo zijn die kastjes wel hoog... 1m20 hoog staat u draaitafel dan en kvind da toch wel redelijk hoog ze wetende da gij ma 1m65 zijt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan