Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
kga het zo rap mogelijk eens voorschotelen voor mn pa waar ik mn gerief wil halen
ik heb ook een voorwaarde geeist, en da is dattem me helpt me een nieuwe kast te bouwen :p beetje vader-dochteractiviteit zeker >_<

allesinds, allemaal bidden dat mijn spaarrekening het wa overleeft :D

Tah_b00nz0r

Legacy Member
waar gade die kast nu placeren? bij uwe aquarium daar dan ? :)

anyway congratz :) ben benieuwd wa ge der van ga bakken ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
tga ier ni over geld afpakken é ;)

ma geld is gewoon e probleem voor sommige mensen :) kweet ni juist hoe da babs met geld kan omgaan ma mensen die niet goe me geld kunne omgaan gaan vaak zonder geld zitte omda ze gewoon al hun geld aan platen gaan uitgeven want platen kopen word gewoon een verslaving...

bij ons thuis weten ze dak beetje met geld kan omgaan en willen toch ook wel een beetje da ze nog weten oeveel geld dak nog heb enz enz

1337mr.hanky

Legacy Member
hebt ge dan toch een plaatske gevonden in uw kleine kamertje waar je een kast kan zetten?

Babs

Legacy Member
euhm, niet echt, kben nog aant vechten voor plaats :D verdorie zeg, mijn zus zit daar me een kamer van nen km² groot (bij wijze van spreke eh >_< )

ShadesOfJae

Legacy Member
BaBsie zei:
euhm, niet echt, kben nog aant vechten voor plaats :D verdorie zeg, mijn zus zit daar me een kamer van nen km² groot (bij wijze van spreke eh >_< )

Dat hadden de meesten wel door denk ik hoor :p

Djack

Legacy Member
Tis een zware bevalling geweest eh babs :p
ma soit, te hopen dat nu allemaal wa zal vooruitgaan voor u :)
dan kan dezen thread ook es mss wa den dieperik ingaan :D
em staat hier wa te lang eh :p

Nu ziede wa voor voordeel het heeft om een meisje te zijn :p
bende geilaards :p

Babs

Legacy Member
ge weet maar nooit eh :p

bon, als ik es tijd heb, ga ik een megakast ontwerpen met megaveel plaats op mijn megaklein kamerke met het megaweinige budget da ik heb om mijn mega equipment op te zetten..

ik bezie het nogal groots :D

Babs

Legacy Member
dankuwel beerend, u bent een mod naar mijn hart :D

anyways, ik heb mij tijdens de saaie lessen geamuseerd met een grondplan van mijn kamer te tekenen en eventuele mogelijke veranderingen
ik zal anders iets maken in paint, en de gegevens geven zodat ge mee kunt brainstormen wat ik ermee kan doen om toch maar plaats te hebben...

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
kmoet nog alles meten jong >_<

lolol idd ja ^^ kwee ni of ge al op men vraag van vorige page fzo had geantwoord ma ga ge ze nu daar bij u aquarium zetten?

Babs

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
lolol idd ja ^^ kwee ni of ge al op men vraag van vorige page fzo had geantwoord ma ga ge ze nu daar bij u aquarium zetten?

mja kweenie
kpijs dak voor de beesjes hun eigen goe ze moe wegdoen uit mn kamer
vissen kunnen niet zo goed tege luid lawaai...

TsD

Legacy Member
Hebde gene zolder waar ge iets mee kunt aanvangen anders?
dan moeten die lieve visjes niet verhuizen:p

Babs

Legacy Member
keb nen zolder ja, maar daar is momenteel weinig plaats, en das ambetant me het schuin dak ook
+ het zou veel kosten om er iets mee te doen ofzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan