Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
Mja bij mij wast ook int begin altijd van: "waarom hebt ge da allemaal nodig? Moet da echt zo duur zijn? Koopt iets simpel. Blablabla"

Maar nu al bijna jaar later, alsek zo ga draaien op fuifen ofzo, den dag erna ist rustig van "En hoeveel hebt ge verdient?" en nu zagen ze nooit meer alsek nieuw dj gerief koop :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
hehe twas ier ook zo ja: vandeweek eerste keer op fuif gaan spelen, men ouders ware zo echt kwee ni oe geinteresseerd in mij enz :) twas wel tof ^^

Flipkikker

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
hehe twas ier ook zo ja: vandeweek eerste keer op fuif gaan spelen, men ouders ware zo echt kwee ni oe geinteresseerd in mij enz :) twas wel tof ^^

mijn ouders hebben me daarnet (WEERAL) verboden op een fuif te gaan draaien waar ik gevraagd was :angry:

kloothommels :(

thuis mag ik gerust draaien, maar niet op fuiven :oink:
ik mocht van hen zelfs naar die fuif gaan om te fuiven (maar intussen zijn ze daar ook al van teruggekomen :sop: )

zijn er van jullie ouders die daar problemen van maken?

ps: ik ben nog net geen 18 (kgeef mijn verjaardagsfuif in maart)
en die fuif zou de vrijdag voor de krokus zijn :s

sry voor de :offtopic: :p

psyko-monchske

Legacy Member
Flipkikker zei:
zijn er van jullie ouders die daar problemen van maken?

ps: ik ben nog net geen 18 (kgeef mijn verjaardagsfuif in maart)
en die fuif zou de vrijdag voor de krokus zijn :s

sry voor de :offtopic: :p

ouders zijn ook zo, mag ook vaak niet naar fuiven ( of tot 2 uur ), mag ook niet naar illusion met maten... en het vervelendste is dat ik niet altijd mag doen met mijn geld wat ik wil. ik had overtlaatst 125 euro en ik had daar ofc plate me gekocht, maar toen mijn ouders dat ondekte hebben ze me direct men zakgeld afgepakt... achja, eind maart verjaar ik en ik hoop dat ik voor 1 keer is geen uur krijg:)

Flipkikker

Legacy Member
psyko-monchske zei:
ouders zijn ook zo, mag ook vaak niet naar fuiven ( of tot 2 uur ), mag ook niet naar illusion met maten... en het vervelendste is dat ik niet altijd mag doen met mijn geld wat ik wil. ik had overtlaatst 125 euro en ik had daar ofc plate me gekocht, maar toen mijn ouders dat ondekte hebben ze me direct men zakgeld afgepakt... achja, eind maart verjaar ik en ik hoop dat ik voor 1 keer is geen uur krijg:)

hoe oud zijt ge?

bij mij klagen ze wel eens alsk weg ga en blijf slapen bij iemand...
ik ben beperkt tot 1 fuif per maand, en de laatste fuif die ik nu gedaan heb was de 100-dagenfuif,
kben daar tot 2u gebleven en dan blijven slapen bij een vriendin...
volgende dag pas om 13h30 ofzo thuisgekomen terwijl ik normaalgezien ging thuis eten smiddags, ohja, khad me overslapen :D

maar meestal alsk naar een fuif ga is dat tot 3-4u, en dan blijfk soms ook bij iemand anders slapen :)

maar zelf draaien mag ik dus niet :doh:
kvind het toch leuker voor publiek dan voor men kamermuur (hoewel datk ut op men kamer ook wel aangenaam mixen vind...)
(kheb dus al 1 fuifke gedaan, en tvreemde is dat dat dan wel mocht :oink: )

TRFluffy

Legacy Member
hoe wtf? ge moogt da nie??? waarom nie? argumentering? zonder argumentering staan ze toch nergens... "omdat ik het zeg" of "omdat ik uw ma ben" telt NIET.

Skullbasher_31

Legacy Member
@flipkikker:
ksnap echt ni goe waarom u ouders verbieden op een fuif te gaan draaien,
ge kunt er uiteindelijk een centje mee bijverdienen
(int begin wel zoveel ni maar kom)
mijn ouders zouden mij juist toejuichen als ik gevraagd word om op een fuif te gaan draaien

maar inderdaad kheb wel vreed strenge ouders en moet ook altijd voor 2.30 thuis zijn(dom maarja) en blijven slapen zit er niet in bij mij:(

1337mr.hanky

Legacy Member
dat van niet op fuif mogen draaien is ronduit belachelijk, de toekomst van uw zoon zomaar verkloten, echt waar daar kan ik niet ik komen dat ouders zoiets willen

tis toch uwe toekomst, ge verdient er wss mee, ge krijgt ne naam

nu ist zo van, ah ik ken nog ene, flipkikker, gaan we die vragen?

neenee, da gaat wss toch nie gaan want die mag niet van zen mamaatje :s

Anoniem09

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
dat van niet op fuif mogen draaien is ronduit belachelijk, de toekomst van uw zoon zomaar verkloten, echt waar daar kan ik niet ik komen dat ouders zoiets willen

tis toch uwe toekomst, ge verdient er wss mee, ge krijgt ne naam

nu ist zo van, ah ik ken nog ene, flipkikker, gaan we die vragen?

neenee, da gaat wss toch nie gaan want die mag niet van zen mamaatje :s

Probleem is dat ouders alleen maar dingen horen over drugs, arrogantie, oudere dj's die iedereen pakken achter backstage of van die dingen da ge ziet op films.

Bij mij was dat ook eerst zo, ook maar 1 fuif op een maand (was toen nog ni echt dj) maar vanaf dak 18 geworden was, beterde da wel, meer uitgaan, en mocht gerust gaan draaien (wij hebben discobar dus was altijd met paar vrienden).

Soms zeg ik wel eens dat ik moet gaan draaien met den discobar op fuif, en dat zal tot einde duren en dan afbreken dus rond 5-6u thuis. Dan hoorde ze wel nekeer zagen maar het mag wel :) Binnen paar maand 19.

1337mr.hanky

Legacy Member
Denk niet dat er veel drugs wordt gepakt op fuiven van jeugdverenigingen enzo. Tis dan vooral in clubs zoals "the oh" :p.

Alle, correct me if I'm wrong, ma het zal ook wel geen mega fuif zijn waar flipkikker gevraagt wordt, en gij wss ook niet.

En tis niet alleen voor het geld, maar fuiven zijn zo belangrijk, wilt ge ergens gaan "soliciterer", hebt ge iets om op de tafel te leggen. Mond tot mond reclame is ook SUPER belangrijk. Das nie alleen bij DJ'ing maar bij alles.

ElemenTiM

Legacy Member
Flipkikker zei:
mijn ouders hebben me daarnet (WEERAL) verboden op een fuif te gaan draaien waar ik gevraagd was :angry:

kloothommels :(

thuis mag ik gerust draaien, maar niet op fuiven :oink:
ik mocht van hen zelfs naar die fuif gaan om te fuiven (maar intussen zijn ze daar ook al van teruggekomen :sop: )

zijn er van jullie ouders die daar problemen van maken?

ps: ik ben nog net geen 18 (kgeef mijn verjaardagsfuif in maart)
en die fuif zou de vrijdag voor de krokus zijn :s

sry voor de :offtopic: :p




Nja, ik ben 16, en ik draai regelmatig hier in de club, verdien er ook wel wa mee, en dus maken m'n ouders er niet zo'n probleem van :)
Overlaatst zelfs heel de nacht gedaan, van 11 tot half 5.
Genoeg verdiend, ouders fier/content ^^

ElemenTiM

Legacy Member
1337mr.hanky zei:
En tis niet alleen voor het geld, maar fuiven zijn zo belangrijk, wilt ge ergens gaan "soliciterer", hebt ge iets om op de tafel te leggen. Mond tot mond reclame is ook SUPER belangrijk. Das nie alleen bij DJ'ing maar bij alles.




Idd.
Ik draai binnenkort ook op een fuif gewoon voor de fun, kan er niets aan verdienen buiten een paar drankenbonnetjes dan.
Kga liever draaien dan da ik thuis zit :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ElemenTiM zei:
Idd.
Ik draai binnenkort ook op een fuif gewoon voor de fun, kan er niets aan verdienen buiten een paar drankenbonnetjes dan.
Kga liever draaien dan da ik thuis zit :)

da was ier ook :) twas xmos fuif voor mij toen, opt einde zat er al tege de 150 man binne, ze amuseerde hun toch zag'k :) nix mee verdiend enkel gratis inkom en 10 bonnekes = 20 € fzo ^^

Babs

Legacy Member
mja nu ben ik pas echt vies
mn pa zit het maar te strekke zodat hij geen antwoord moet geven aan mij, en nu heeft die ene kerel zn synq's al verkocht.
kben echt pissed, en kga zeker al geen moeite meer doen om ze tweedehands te zoeke, ik koop ze gewoon nieuw tkan mij nie schelen :doh:

dunno

Legacy Member
Bezint eer ge begint hé meid, want tkost een bom geld. (maar tis wel verslavend :p).

Kheb m'n Synq-jes ook 2e handsgekocht. 590 EUR, wel bijne 2 uur heen & dan nog 2uur terug mogen rijden ma soit. Nogaltijd in goeie staat, wel nood aan een jobke om centen binne te hale. :(

Babs

Legacy Member
mja ik bezin hoor, van die kerel ging ik ze normaalgezien voor 625€ kopen met 2 concordenaalden bij (ene et hendelke kapot) dus eigenlijk maakt het niet uit
waarschijnlijk ga ik dan alles in djladen bestellen (2 synq's en gemini UMX SE)
tis wel klote kwor gelijk altijd in de zak gezet, die kerel had zelf niks late wete aan mij dat ze verkocht waren :sad:

1337mr.hanky

Legacy Member
Zou ik ook doen, koopt gewoon die synqs en umx bij djladen, dan hebt ge nieuw en zijt ge 100% zeker van alles. Ge zoekt gewoon wat concorde naalden op ebay, vindt ge der echt vaak heel goeiekoop. Ik heb mij voor 35 euro zo een dooske met concorde pro element en 3 naalden gekocht op ebay.

Babs

Legacy Member
kmoet nie persé concordes hebben, die wou ze gewoon ook kwijt dermee...
twor mij gezegd dat de naalden van de synq's goeie naalden zijn, dus voorlopig hou ik mij daar aan

kheb btw stiekem gisteren mijn eerste plaat gekocht :D

1337mr.hanky

Legacy Member
als ik u was zou ik ook ens op ebay kijken voor een packetje groove platen ofzo te kopen

ik klink mss gelijk ne ebayfanboy, mer tis toch zo goeikoop he ;)
tis ook dat ge meer dan 1 plaat nodig hebt voor te draaien he

TRFluffy

Legacy Member
stiekem zelfs? :p

heb ik ook gedaan, een plaat gekocht voor ik materiaal had, en dan had m'n ma al minder bezwaar precies. als soort "ziejt zie, ik willed echt wel, want kheb geeneens iets om ze mee af te spelen, maar ik vond ze zo goed, dat'k ze MOEST hebben" :p

twee - drie weken later had ik m'n materiaal...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan