Anoniem09
Legacy Member
BaBsie zei:draaien, da neemt tijd in beslag, maar NIET mijn tijd in school, en dat moet ik voornamelijk duidelijk maken...
Dat probeer ik al heel mijn leven duidelijk te maken aan mijn ouders

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BaBsie zei:draaien, da neemt tijd in beslag, maar NIET mijn tijd in school, en dat moet ik voornamelijk duidelijk maken...

DJ BUZZE retro zei:1. Waarom wil ik DJ worden?
2. Test ook eens wat uw kennis is en vraag wat uitleg van mensen die al wat ervaren zijn in dj'en of veel van muziek kennen. (Als ge 2 uur nodig hebt om het 4-maten principe te snappen, en als je er niet bijkan dat bv kicks niet persé nodig zijn om iets gelijk te kunnen zetten, heb je dan wel genoeg talent?)
3. Houdt rekening dat DJ'en sowieso altijd zwaar investeren is ... !

ik heb iedereen van opt forum wel es zien platzak gaan en soms is het wel erg... kverwacht er mij wel degelijk aan, kweet hoe duur de equipment nu al ga zijn... ma kga allesinds een spaarpotje apart zetten 

, dan zou ik er ECHT mee wachten en met eindexamens tonen dat ge er echt wat voor over hebt 
Howitzer zei:Man, ik lees dat hier allemaal en ik wil dat ook zo verdomd graag![]()
Gewoon es proberen te draaien..
Als ik Sabe hoorde draaien op T-spirit, dat was gewoon ZALIG.
Nu ben ik hier terug aan 't luisteren naar een mix van PZ, ook van T-Spirit.
Ik krijg gewoon kriebels van die muziek![]()

Howitzer zei:[Edit:] Juist pg 13 gelezen, maar zijt gij nu gebuist voor 10 van de 13 vakken?, dan zou ik er ECHT mee wachten en met eindexamens tonen dat ge er echt wat voor over hebt
![]()