Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem09

Legacy Member
BaBsie zei:
draaien, da neemt tijd in beslag, maar NIET mijn tijd in school, en dat moet ik voornamelijk duidelijk maken...

Dat probeer ik al heel mijn leven duidelijk te maken aan mijn ouders :)

TRFluffy

Legacy Member
hm, 10/13 vakken gebuisd? aw (wtf veel examens :/)

mja, argumenten, wete, da's gewoon al op voorhand neen zeggen. Dat is alsof een racist argumenten geeft waarom ge alles wa bruin ziet moet haten... Als niet racist slaat hun argumentatie meestal nergens op.

Of een voetballer die aan een niet geintereseerde in voetbal moet uitleggen waarom hij moet voetballen...

Voor mij als vader zou een argument goed zijn...
1. Ik wil het al heel lang en heb het al geprobeerd en vond het leuk om te doen.

Als mijn zoon plotseling willen gaan voetballen zou'k keer raar kijken want ik haat het zelf, maar bon, als hij dat wil ga ik die nie tegenhouden... moest mijn zoon of dochter willen draaien, heh... some good quality time with the children.

nuja... spijtig da bij u alles van de punten afhangt... :s
Mijn ma heeft toch nog nooit "ge zijt teveel mee uwe muziek bezig" gezegd...

1337mr.hanky

Legacy Member
Redenen waarom Babs DJ moet worden:

1) Steun van de volgende mensen
-
-
-
-
-

2)
3)
4)
5)

Voeg u eigen toe :p

1337mr.hanky

Legacy Member
Redenen waarom Babs DJ moet worden:

1) Steun van de volgende mensen
- TRFluffy
- 1337mr.hanky (Steven Jansen)
-
-
-

2)
3)
4)
5)

Schrijf u naam der ook bij. En Babs mag punten 2,3,4 en 5 invullen.

Babs

Legacy Member
DJ BUZZE retro zei:
1. Waarom wil ik DJ worden?


2. Test ook eens wat uw kennis is en vraag wat uitleg van mensen die al wat ervaren zijn in dj'en of veel van muziek kennen. (Als ge 2 uur nodig hebt om het 4-maten principe te snappen, en als je er niet bijkan dat bv kicks niet persé nodig zijn om iets gelijk te kunnen zetten, heb je dan wel genoeg talent?)

3. Houdt rekening dat DJ'en sowieso altijd zwaar investeren is ... !

1. enorme interesse, de wil om het te leren kunnen, de mogelijkheid van uw genot te delen met anderen, en passie voor muziek uiteraard, want ik wil er volledig voor gaan :)

2. iedereen heeft me al enorm geholpen, kben al bij paar mensen gaan draaien ( :applause: ), kheb al enkele dingen onder de knie, kleer nog altijd bij als ik terug ga draaien... en wat ik nu niet kan, dat leer ik nog wel

3. no shit :D ik heb iedereen van opt forum wel es zien platzak gaan en soms is het wel erg... kverwacht er mij wel degelijk aan, kweet hoe duur de equipment nu al ga zijn... ma kga allesinds een spaarpotje apart zetten :D

NinjaTune

Legacy Member
jongens dat was maar een flauw mopje van die petitie hé. dat haalt geen bal uit voor een conservatieve vader ;p

1337mr.hanky

Legacy Member
verwa vraagt em dan voor 5 redenen neer te pennen, lijkt mij ook dom dan

Babs

Legacy Member
ik moet hem duidelijk maken wat ik waard ben, en waarom ik da in godsnaam zou verdienen met zon rapport :p en da moet ik dus in die 5 redenen zetten

1337mr.hanky

Legacy Member
laat hem zien dat hem niet de enigste persoon op de aarde met een stem is :p

Babs

Legacy Member
lol ja zo, kijk papa, al die mensen in mn threadje

Currently Active Users Viewing This Thread: 11 (11 members and 0 guests)
BaBsie, Tah_b00nz0r, 1337mr.hanky, TRFluffy, Howitzer, Sabe, teknite, Real, LexiC, l)e(\/)ol\l, NeFerMeTu

:D not that he cares, ma ik vin het super :)

Howitzer

Legacy Member
Man, ik lees dat hier allemaal en ik wil dat ook zo verdomd graag :s
Gewoon es proberen te draaien..
Als ik Sabe hoorde draaien op T-spirit, dat was gewoon ZALIG.
Nu ben ik hier terug aan 't luisteren naar een mix van PZ, ook van T-Spirit.
Ik krijg gewoon kriebels van die muziek :x
[Edit:] Juist pg 13 gelezen, maar zijt gij nu gebuist voor 10 van de 13 vakken? :s , dan zou ik er ECHT mee wachten en met eindexamens tonen dat ge er echt wat voor over hebt :s

Sabe

Legacy Member
Howitzer zei:
Man, ik lees dat hier allemaal en ik wil dat ook zo verdomd graag :s
Gewoon es proberen te draaien..
Als ik Sabe hoorde draaien op T-spirit, dat was gewoon ZALIG.
Nu ben ik hier terug aan 't luisteren naar een mix van PZ, ook van T-Spirit.
Ik krijg gewoon kriebels van die muziek :x


ty :$

Babs

Legacy Member
Howitzer zei:
[Edit:] Juist pg 13 gelezen, maar zijt gij nu gebuist voor 10 van de 13 vakken? :s , dan zou ik er ECHT mee wachten en met eindexamens tonen dat ge er echt wat voor over hebt :s

mjop, kweet ook wel dak het ferm verkloot heb maarja...
het draaien mag vinnek nie van mijn resultaten afhangen, tis mij teveel waard gewoon en kben echt teveel gedreven. enja tis mn eerste jaar, er zijn enorm veel buizen, kvin da mij da nie kwalijk genomen mag worden da ik het er moeilijk mee gehad heb...

Howitzer

Legacy Member
Maar als uw verlangen naar draaien zo sterk is dat ge zelfs hetgene dat u de toegang tot het draaien verschaft niet kunt voldoen, dan weet ik 't ook niet meer ze :s

Tah_b00nz0r

Legacy Member
u schoolpunten verbinden aan iets is gewoon het flauwste wa ge kunt doen :)

en tis ni evident om er als eerste jaars tijdens eerste examenperiode op echt alles erdoor te zijn

Babs

Legacy Member
tis dus terug uitgesteld naar morgen, omdat mijn pa nog huiswerk te maken had -_-
alser iets is waardak tschijt van krijg :angry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan