Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
ok, het is een moment van veel verwarring, onwetendheid en :help: -toestanden...

mijn uitslag is niet echt goed meegevallen en dit was ook te merken aan mn ouders (pa eigenlijk meer, ma trekt haar daar nie veel van aan) toen ze zeide dak dus nog moest wachten met het draaien.

maar in mijn ogen gaat dat niet/moeilijk, want ik ben te vastberaden en heb er al zoveel moeite voor gedaan dat ik geen neen wil aanhoren :( (ja ik ben koppig)

nu vroeg ik gistere of hij er morgen (vandaag) er nog eens over wou praten.
zijn antwoord was: "alsde mij 5 regels op papier kunt geven waarom ik het zou toelaten, en ik ga da argumenteren, dan zullen we nog wel zien."

komt er op neer, ik moe 5 argumenten geven waarom ik wel zou mogen
even mijn beste schrijftalent bovenhalen :doh:

ShadesOfJae

Legacy Member
BaBsie zei:
ok, het is een moment van veel verwarring, onwetendheid en :help: -toestanden...

mijn uitslag is niet echt goed meegevallen en dit was ook te merken aan mn ouders (pa eigenlijk meer, ma trekt haar daar nie veel van aan) toen ze zeide dak dus nog moest wachten met het draaien.

maar in mijn ogen gaat dat niet/moeilijk, want ik ben te vastberaden en heb er al zoveel moeite voor gedaan dat ik geen neen wil aanhoren :( (ja ik ben koppig)

nu vroeg ik gistere of hij er morgen (vandaag) er nog eens over wou praten.
zijn antwoord was: "alsde mij 5 regels op papier kunt geven waarom ik het zou toelaten, en ik ga da argumenteren, dan zullen we nog wel zien."

komt er op neer, ik moe 5 argumenten geven waarom ik wel zou mogen
even mijn beste schrijftalent bovenhalen :doh:


Punten dat zijn maar een paar cijfertjes op een papiertje, dat stelt niets voor.
Hetgene dat je in het echte leven bereikt is veel belangrijker.
Muziek is een passie, en die passie wil ikzelf weergeven door te gaan draaien.
En die ervaring zal me mijn hele leven bijblijven, integenstelling tot die punten op dat blaadje.


:)

sebbonny

Legacy Member
punten zijn relatief, waar het op aan komt is erdoor te zijn, des goe genoeg :p

SaKT

Legacy Member
:offtopic:
haal de uvrm erbij :p http://www.unhchr.ch/udhr/lang/dut.htm (art. 3-5,..)

ot : *Zeg dat je je gedachte op iets anders willen zetten af en toe en dat je dit het beste kan uitten door je muzikale eigenschappen boven te halen?
dat je je kan uitleven op sommige momenten hierdoor?
*je graag met muziek bezig bent

NinjaTune

Legacy Member
in het hoger onderwijs zijn punten idd relatief. Het gaat hem om het 'erdoor' zijn. Als hij vit op punten en je bent er door is je papa een *** als hij vit omdat je gebuist bent, dan kan ik erin komen. (om het cru te stellen)

Babs

Legacy Member
mja momenteel ben ik gebuisd 10/13 dus heeft hij reden om te klagen wel ze :/
ma tis gewoon, draaien is draaien, da neemt tijd in beslag, maar NIET mijn tijd in school, en dat moet ik voornamelijk duidelijk maken...
ik ga ook nie draaien als ik geen tijd heb om te oefenen, want school is en zal op eerste plaats blijven staan

1337mr.hanky

Legacy Member
draaien is meer dan een hobbie, het is een levenstijl
je verlegt je grenzen
je komt met andere mensen in contact
je kan je bezighouden met iets waar je heel erg van houdt
je kan je uiten in je hobbie, net zoals kunstenaars
het is iets om fier op te zijn als je er iets van teweeg brengt
je kan jezelf erin bewijzen
het verhoogt je charisma, zelfvertrouwen en sociale vaardigheden
je ontdekt nieuwe muziek
het kost mss wat geld maar is het zeker en vast waard
alle hobbies zijn duur
en als je zulke lange lijstjes moet schrijven leer je ook beter typen

NinjaTune

Legacy Member
je moet idd duidelijk maken dat de tijd van je huidige hobby's of eender welk tijdverdrijf nu gespendeerd gaat worden aan het draaien en niet de tijd dieje nu in je studeren steekt (als je niet studeert wordt dit natuurlijk een zalig mopje ;p)

1337mr.hanky

Legacy Member
zeg dat het een uitlaatklep is voor overtollige stress die opgewekt worden door het leren

TsD

Legacy Member
Gelukkig zijn is wat echt telt in het leven, en dat draaien zal u gelukkig maken.
En ge oud en verantwoodelijk genoeg zijt om te beslissen wat ge doet in uw leven en dat uw schoolwerk er niet onder zal lijden. Ge zijt geen kind meer he...

CFK

Legacy Member
1. ge zijt al oud genoeg om zelf te beslissen wat goed/slecht voor u is
2. als ge kunt draaien gaat ge gelukkiger zijn = betere motivatie om te leren = meer punten?

1337mr.hanky

Legacy Member
4. als ge nie kunt gaan draaien wordt ge depressed, gaat ge sowieso slechte punten halen, ge gaat uw ouders haten, ge gaat iedereen haten, ge gaat uw eigen haten en uiteindelijk pleegt ge zelfmoord

no offence he, tis maar om het extreem te nemen

Jaws

Legacy Member
LexiC zei:
3. een 14-pagina tellende thread!
:offtopic: we gaan voor de 1000 posts he :p

over discussie met vader: ge bent oud genoeg om zelf te beslissen imo, dat u ouders daar alles over te zeggen hebben vind ik ni normaal (ok, ge moet er mee overleggen, ma hier thuis ligt de eindbeslissing altijd bij mij ze over zo'n dingen)
u ouders hebben weinig vertrouwen in u ofzo :x

1337mr.hanky

Legacy Member
tis hier gene flame tegen haar ouders he, daar raken we nerges mee

edit; al iets nuttigs voor op papier te zetten hier? schrijft anders 20 punten, da overtuigt hem dan stuk harder ook weer he

1337mr.hanky

Legacy Member
jah als hij zegt dat het goed is als ge 5 punten geeft

als ge hem der 20 geeft heeft hij achteraf ook gene poot meer om op te staan lijkt mij zo

edit: en wie a zegt, moet ook b zeggen

DJ BUZZE retro

Legacy Member
Ik heb hier niet elke pagina gelezen van de thread, maar gewoon even mijn raadgeving.

Vraag jezelf eens goed af :

1. Waarom wil ik DJ worden? (en zoals hier iemand al gezegd heeft, liefde voor de muziek -- en niet zomaar "liefde", dat heeft iedereen wel, echt ENORME passie voor muziek, en alles willen leren ontdekken -- moet sowieso de eerste reden zijn)

2. Test ook eens wat uw kennis is en vraag wat uitleg van mensen die al wat ervaren zijn in dj'en of veel van muziek kennen. (Als ge 2 uur nodig hebt om het 4-maten principe te snappen, en als je er niet bijkan dat bv kicks niet persé nodig zijn om iets gelijk te kunnen zetten, heb je dan wel genoeg talent?)

3. Houdt rekening dat DJ'en sowieso altijd zwaar investeren is ... wij kopen ons allemaal arm aan platen ! Ik hoor soms van mensen zeggen die beginnen oh dat verdien ik allemaal terug ... reken daar maar niet op... de markt is verzadigd van dj's, + er is nog concurrentie van de"mp3-loader-en-dan-gekopieerde-C-D-jay" die voor 500 frank ergens ne helen avond gaan draaien... geld , vind ik, mag sowieso ni de steunpilaar zijn ! IK bekijk het zo: ik geef veel geld uit aan platen, al veel meer uitgegeven dan ik ooit kan terugverdienen. Af en toe draai ik eens hier en daar... en dan verdien ik wat bij, da's gewoon meegenomen... meer niet !

Wat ik ook logisch vind is dat ge natuurlijk open-minded zijt, enerzijds, maar ook anderzijds een beetje uw eigen stijl kent.. ik bedoel hiermee... dat ze u in een platenshop niet alles naar voren kunnen schuiven en u laten kopen waarvan ge later denkt van aaargh waarom heb ik dat gekocht... iedereen heeft wel zo eens een paar plaatjes in z'n collectie (miskopen), maar als dit 3/4de vd collectie is.. aj aj ! :p

veel succes !

Plut0r

Legacy Member
LexiC zei:
wat een donkere dagen voor je.
Innige deelneming.
hoe langer het uitgesteld wordt, hoe groter je bevrediging zal zijn ;p

idd ik wacht al van zomer 2005 nu voor krokus :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan