Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CFK

Legacy Member
man, die ebay aanbieding is vet
omg, als ge dat koopt kunt ge dat met zwaaar veel winst terug verkopen en u een paar technics met ortofons aanschaffen :D

ElemenTiM

Legacy Member
weiqin zei:
Mss achter zijne rug kopen?

OF: Spreek uw moeder er eens over aan? :)
Zo gaat het hier ook, als ik iets nieuws wil zal ik het ook altijd eerst moeten verdienen met een goed rapport.
Aangezien dit niet lukt ga ik altijd langs bij mijn moeder, en als ik laat merken dat ik het lang zal volhouden en het dus niet direct aan de kant ga zetten, is de kans groot dat m'n moeder gaat toezeggen en soms ook nog meebetalen.


Nuja, ikzelf ben beginnen draaien omdat m'n broer vorig jaar plotseling heel 'den boven' volgeplaceerd had met equipment toen ik terugkwam van skiverlof.
Ik was niet meteen geïnteresseerd om zelf te beginnen draaien, maar toen ik hem altijd zag/hoorde draaien kreeg ik de microbe toch ook te pakken :)
Het ging geleidelijk aan, eerst legde ik gewoon plaatjes op, en ik switchte van schuif zonder beatmatch enzo.
Toen m'n broer me alles leerde, ben ik wat meer beginnen draaien, en ook maten van me begonnen gear aan te schaffen.
Nu draai ik ongeveer 4 maand, en ik moet zeggen.. Ik ben het nog steeds verre van beu, en in mijn geval geld het 'in plaatjes tellen' ook :D
Hier ben je niet veel mee, maar volgens mij raak je het bijlange na niet zo snel beu als je veel vrienden hebt die draaien.

Kunlun

Legacy Member
Desperatozz zei:
daar wordt nog op geboden eh :) ... da zal wel omhoog gaan, serieus omhoog zelfs :p

en babs, hoeveel heb je geboden? kzou nie over 600 euro gegaan zen :p


Da zal nog wel omhoog gaan, en als ge chance hebt met niet al te veel

Dus ik zou da zeker int oog houden Babsie ;)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
of anders probeer die gast te contactere en zeg da ge het persé wilt voor 850€ fzo :p

lul die gast wa om, toon u vrouwelijke charmes en da komt wel in orde dan ^^

TsD

Legacy Member
Of we gaan met heel telenet games forum aan zen deur gaan dreigen dat em da gerief aan Babsie moet verkopen?

/me doet kostuum aan & legt haar in de gel.

Call me Mr.Blonde:sop:

Babs

Legacy Member
lol, zover hoeft het niet te gaan :p
kmoet nog kijken wat die ene kerel antwoord, dan hebbek toch ook iets vast
maar die is nog niet online gekomen naar mijn weten :o

Kunlun

Legacy Member
Probeer sowieso zoals B00nz0r zegt die kerel te contacteren of die een meeneemprijs heeft, ist aantrekkelijk dan hebde da hopelijk hé :D


@TsD: Why am I Mr. Pink? :p

Reservoir Dogs 0wned! :bow:

Babs

Legacy Member
weiqin zei:
http://cgi.benl.ebay.be/DJ-2-HT-dra...oryZ3283QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Heeft zn beginbod verhoogd tot 800 ... Is nog altijd een heel aantrekkelijke prijs voor dit nieuw gerief

*edit: "Alles zit nieuw in de doos. Ik heb nog het aankoop bewijs. Alles gekocht in new-line webshop. Er is nog een garantie van 1 jaar op alles, mixer zelfs 2 jaar" Iemand had een vraag gesteld en dit was het antwoord*

mja maakt nie uit, binnen 3 dagen weet ik da nie, dusja....
nog maar net gedaan me examens vandaag ( :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: ) en mijne uitslag pas binnen 2 weken dus

goed nieuws, meer dan de helft is gebuisd voor pedagogie :applause:

DjProbe

Legacy Member
gewoon die mens contacteren en zeggen dat ge een optie wil, dat em wacht met het opnieuw op e-bay zet!

tzal voor em wel nie op 2 weken komen ;)

aXl_

Legacy Member
BaBsie zei:
mja maakt nie uit, binnen 3 dagen weet ik da nie, dusja....
nog maar net gedaan me examens vandaag ( :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: ) en mijne uitslag pas binnen 2 weken dus

goed nieuws, meer dan de helft is gebuisd voor pedagogie :applause:

ik zie het goeie nieuws ni. Leren in de zomer steekt vet tegen :p

TRFluffy zei:
eh bedoel je nie "geslaagd"? :p

ik gok erop dat ze bedoelt: als ik ook gebuisd ben is het niet omdat ik niet geleerd heb ;)

Babs

Legacy Member
nee gewoon, helft van de klas gebuisd voor pedagogie, ik wss ook omda het een moeilijk vak is...
NIET DAT IK NIET GELEERD HEB! want ik heb voor alles goed geleerd ...

aXl_

Legacy Member
BaBsie zei:
nee gewoon, helft van de klas gebuisd voor pedagogie, ik wss ook omda het een moeilijk vak is...
NIET DAT IK NIET GELEERD HEB! want ik heb voor alles goed geleerd ...

dat zij ik ook niet (heb hier trouwens hetzelfde met analyse)

TRFluffy

Legacy Member
bij ons wast bij Problem Solving (dure naam voor wiskunde) zo da er aaaaaaaaardsmoeilijke examens waren, en "minder moeilijke" examens... zo bleek toch bij de groep die al geweest was.
Als het bij ons ook zo was, had ik FERM makkelijk examen.
ge moet geluk hebben in hogeschool precies.

Babs

Legacy Member
mja sorry ze ma van 13 examens krijgt ge wel stress ze, ge leert bijna een half jaar niet en ineens krijgde 13 toch wel zware vakken naar uwen kop gesmeten.

mne maat heeft zelf een zenuwinzinking gehad, TEveel bezig zijn me school, ij is gewoon ineengestuikt :s

NinjaTune

Legacy Member
idd als je half jaar bijna nix doet en dan plots zoveel vakken naar je kop gesmeten krijgt is et behoorlijk hell.
Na mijn eerste 3 exames ging da gewoon nie meer vo te blokken vo da 4de en dan doe ik er ook bijna nix aan, zo kan je toch nog es hardcore ontspannen =) wss wel e buis als gevolg er door wan het was retemoeilijk. Nuja nu net over de helft. Nog 4 te gaan.
Ma ik kan da wel geloven da er sommige ineenstuiken, als ze gewoon 'blijven gaan' en nooit echt ontspannen.. kzou het ook nie kunnen. Ma alles is zo dicht op elkaar geschopt da je echt eigenlijk geen tijd heb om te onstpannen, ma toch doek het met overmaat =)

aXl_

Legacy Member
vrij veel vakken precies? ik heb er maar 4. Int begin (zo week voor de kerstvakantie tot eind blok) ging dat nog goed vollenbak maar nu heb ik zo dat ik tussen m'n examens ni zoveel meer doe en teveel in de 2 dagen voor het examen.







maar we zijn een beetje aan het afdwalen van het sujet :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan