Archief - Decision time!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Eagle`

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
morgen it is teh time! is benieuwd of ze er wa van ga bakken :p


Prolly the next best thing since sliced bread ;)




















Oh*WAIT*















































I can't mix for shit myself :p

Babs

Legacy Member
gistere dus de eerste keer gaan draaien en twas echt super :love: kben zooooveeel meer vastberaden om er volledig voor te gaan, want ik doe het echt graag.
ja sure, ik kan er nog nie veel van :p mor kheb toch al veel bijgeleerd van sabe, boontje en patje, enorm dikke merci gasten :applause:

kvinnet echt vree tof da ik veel kansen krijg om bvb te oefenen enzo omdat iedereen hier zo vriendelijk is om mij te helpen :woohoo:
kzal jullie *hopelijk* een nieuwe dj bijleveren ;)

van mijn equipment:
als alles goe verloopt, heb ik nu synq's opzij liggen voor mij, te wachten op de definitieve beslissing :s
mijn mixer bestel ik op newline, en mijn headset ga ik persoonlijk kopen in de soundstation, tesamen met al wa plaatjes :applause:

kziet helemaal zitten! tzou spijtig zijn moest nu alles in duigen vallen :(

Nijntje

Legacy Member
Heb hier eigenlijk ook nog een Nuo3 + Setje Super OEMS in uitstekende staat. (erg weinig gebruikt omda ik in de week al genoeg draai)
Naalden: Shure M44-7

HHooligan

Legacy Member
BaBsie zei:
tesamen met al wa plaatjes :applause:

Weet je nu al welke stijl je gaat draaie??

Is missch al gezegd, ma eb geen zin al die pagina's hier af te gaan ;)

TRFluffy

Legacy Member
ze gaat groove draaien...

"GROOOVY BAABYY"

ideetje voor dj naam? :p

Al klinkt Groove Babe slutty :p

Babs

Legacy Member
ben nog op zoek achter een naam :p blijkbaar toch niet zo makkelijk!

tzal allesinds niets met "DJ" zijn maar iets met "lady" of "miss"

that's the way i like it :p

1337mr.hanky

Legacy Member
ne naam moet ergens voor staan en zorgt eerst dat ge da iets hebt

Babs

Legacy Member
pffff tis echt verSCHRIKkelijk
kzit hier maar de dagen af te tellen, 46€ (fucking gopass is duurder geworden :doh: ) neer te petsen om tot wa gasten te geraken om es te gaan draaien voor een dagske, ...
:cry: :cry: :cry:
kheb nu zoveel tijd om te draaien, en ik kan toch wel niks doen zeker, want binnekort ga ik weer hevig met school moete beginne en ga ik zeker geen tijd meer hebben :cry:

1337mr.hanky

Legacy Member
woont er hier dan niemand in gent? alle, da kan toch bekans nie of ergens der dichtbij dat ge de bus kunt pakken

alle guys

NinjaTune

Legacy Member
wat een donkere dagen voor je.
Innige deelneming.
hoe langer het uitgesteld wordt, hoe groter je bevrediging zal zijn ;p

Babs

Legacy Member
alé, morgen is het zover, de dag des oordeels
kverwacht er eigenlijk niet veel van, vandaag nog maar 4 lessen gehad en ze zijn allemaal bezig van meer dan de helft gebuisd en weetek veel wat...
kga het wss op mijne buik mogen schrijven dus :(
khoop dak hen kan beïnvloeden natuurlijk, ik kan maar blijven proberen eh...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan